Motor Typ4 AN (Porsche914, VW412)
ono totiž není nic neřešitelné. Problém může pramenit ve špatné sdotupnosti ND (rozuměj jsou k sehnání, ale ne po ruce). Písty, ojnice, pouzdra, válce, ve finále i klika se dají koupit nové, i když ne zalevno.
Opravit se dá leccos. Je to sice z jiného soudku, ale když tata dělal motor na Ind 4 válec, tak výchozí stav byl: přetržená ojnice na 3 válci, píst rozbitej na padrť, nakopnutá klika, proražená olejová vana a potrhanej karter, utržená skříň převodovky od bloku motoru. K tomu "běžný věci jako napříklat zohýbané zdvihací tyčky, vylítané ventily, ožvýkaný spojovací materiál a spousta součástek chyběla vůbec. A dneska vrčí...
Opravit se dá leccos. Je to sice z jiného soudku, ale když tata dělal motor na Ind 4 válec, tak výchozí stav byl: přetržená ojnice na 3 válci, píst rozbitej na padrť, nakopnutá klika, proražená olejová vana a potrhanej karter, utržená skříň převodovky od bloku motoru. K tomu "běžný věci jako napříklat zohýbané zdvihací tyčky, vylítané ventily, ožvýkaný spojovací materiál a spousta součástek chyběla vůbec. A dneska vrčí...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
ten tvůj motor vypadal zvenku taky jako "slušnej základ"
díly z latam produkce - na to budeš vždy odkázán v případě spotřebních dílů jako je jsou právě pouzdra, ložiska, ppísty, válce, těsnění...v evropě už se to asi nedělá a NOS německé díly? To je hledání jehly v kupce sena.
díly z latam produkce - na to budeš vždy odkázán v případě spotřebních dílů jako je jsou právě pouzdra, ložiska, ppísty, válce, těsnění...v evropě už se to asi nedělá a NOS německé díly? To je hledání jehly v kupce sena.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
na typ4 se od našich jihoamerických soudruhů dělá jen minimum dílů(vlastně jen písty a válce), proto jsou tak drahý - tenhle motor by pravděpodobně "vyřešila" sada válců a pístů a komplet přebrus bloku a kliky - pokud by se ukázalo jako nutnost tak i sada ojnic - celkové náklady cca 20000,- bez ojnic - když si to zpátky složíš sám - ono je to hlavně o tom, že skoro nikdo u nás neumí dát motor typ4 dohromady - viz Bobova anabáze u Procházků. A co se týče kompatibility dílů je to složitější problematika než u brouka, ale případné dotazy ...............
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Ad zdroj: Haynes manualŽanek píše:myslím, že tohle není přesná informace - máš odkaz na zdroj?Kvak píše:Já tam mám s největší pravděpodobností SOLEX 34 PDSIT 2/3 with central idle system - což nejsou DVA karburátory, ale JEDEN, skládající se ze dvou takřka identických částí, propejených hadičkou. Každá z obou částí vypadá od pohledu jako karburátor, ale ve skutečnosti je tomu trochu jinak.
Levá půlka karburátoru se od pravé liší v tom, že na ní se ladí volnoběh. Je to tedy plnohodnotný karburátor sloužící levým válcům.
Pravá půlka slouží pravým válcům, s tím že směs pro volnoběh je nassávána hadičkou z levého "karburátoru"..
Podle mě mají volnoběžný trysky oba dva - ta trubička je tam jen na vyrovnávání tlaků, aby mohl být volnoběh stabilní, s čímž je problém zejména za studena u dvou karburace. Když tu trubičku odděláš a dírky zacpeš pojedou karbce taky a navíc je toto nutné udělat při seřizování synchronizace - se zapojenou spojovací trubkou seřídíš akorát prd.
Ad karburátory: Neni tam to výše popsané, ale dva samostatný Solexy 40 mm, co se dávaly do 411/412.