Porsche 914/4 1973 1.7i
Porsche 914/4 1973 1.7i
Takhle vypadalo,když sem ho přivez.Většina věcí,co na fotkách chybí,byla volně pohozená v kufrech a v interiéru.To auto je skoro kompletní.Rezu v podlahách dost,zvenku celkem pohoda.
Ve vozidle je motor Typ4 1.8 EC se vstřikováním L-Jetronic.
Odkaz do galerie:tady
Naposledy upravil(a) Petr914 dne 10 črc 2006, celkem upraveno 6 x.
You can't win 'em all...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no s motorem je to tak, že záleží co z něj cheš mít. Bohužel na typ4 je skoro všechno dražší než na typ1. Být tebou tak shodím hlavy a možná válce písty - proměřím vůle a až pak se rozhodnu co a jak - taky si pak bez rizika můžeš ověřit "a přece se točí"
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Pro upřesnění: Motory s kódem EC se montovaly do VW 412 / Porsche 914 určených na export do Californie, jenž měla výrazně přísnější nároky na emise než zbytek spojených států. Vybaveny byly přímým vstřikováním paliva L-Jetronic (jak uvádíš), s čímž je spjat i katalyzátor a další fíčury ve zdejších krajích takřka nevídané.
Motor Typ4 vyjde dycky dráž než Typ1. A) díly jsou výrazně dražší B) míň lidí je ochotno/schopno se typ4 motorem zabývat.
Prak by ti mohl dát kontakt na Libora Mašína, který je prý na typ4 motory odborníkem. Ovšem za dobře odvedenou práci slušná odměna - takže pokud bude tvůj motor potřebovat generálku, odhadoval bych to tak na 50 tis. Každopádně bych ho nechal k němu odvézt na inspekci, zda je v pořádku blok, uložení kliky a takový ty základní věci, který člověk bez znalosti a potřebných nástrojů není schopen ověřit. (Chystám se na něco podobného s dvoulitrem). Cenu bude zřejmě zvyšovat i fakt, že se jedná o motor se vstřikováním a katalyzátorem.
Pokud by ten motor byl kaput a nebo by jsi z důvodů úspory slevil na původnosti dílů, Yahoďák ve svém bazaru nabízel přesně takový motor z Porsche 914, avšak s karburací za 25 tisíc.
Motor Typ4 vyjde dycky dráž než Typ1. A) díly jsou výrazně dražší B) míň lidí je ochotno/schopno se typ4 motorem zabývat.
Prak by ti mohl dát kontakt na Libora Mašína, který je prý na typ4 motory odborníkem. Ovšem za dobře odvedenou práci slušná odměna - takže pokud bude tvůj motor potřebovat generálku, odhadoval bych to tak na 50 tis. Každopádně bych ho nechal k němu odvézt na inspekci, zda je v pořádku blok, uložení kliky a takový ty základní věci, který člověk bez znalosti a potřebných nástrojů není schopen ověřit. (Chystám se na něco podobného s dvoulitrem). Cenu bude zřejmě zvyšovat i fakt, že se jedná o motor se vstřikováním a katalyzátorem.
Pokud by ten motor byl kaput a nebo by jsi z důvodů úspory slevil na původnosti dílů, Yahoďák ve svém bazaru nabízel přesně takový motor z Porsche 914, avšak s karburací za 25 tisíc.
Nicméně mam radost, že lidí co mají co do činění s typ4 motorem přibývá, alespoň nebudu sám jediný pionýryahoďák píše:Další busí cajk:
Na prodej je motor Typ4, 1800, původ P914, bez závad, provozuschopný, potřebuje jen ožiivit (dlouho vyndaný z auta. Karburátory (Solex 32-34 PDSIT-2) v pěkném stavu, velmi zachovalé(z jiného motoru). Motor je i s příčkou a je k němu i výfuk (na fotce není)
Cena k jednání : 25.000,- v případě rychlého jednání samo sleva....
V případě zájmu o tento motor T4 volejte 775 700 695 - David, ostatní věci výše uvedené řešit se mnou
Naposledy upravil(a) Kvak dne 29 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Kontakt na Libora můžu dodat taky, nebo se ho rovnou zeptám, ale odhad 50t....řekl bych, že to bude dražší, záleží na tom, co všechno se bude páchat. Ale kvalita zaručena.....
Motor co mám v inzerci nabízí je kamaráda a taky asi nějakou dobu stál, nikdo do něj nevidí, více se dá zjistit na uvedeném telefonu.
Zatím bych nestahoval kalhoty, brod je daleko, kompresi si Petr asi dokáže změřit sám, jak píše Žanek sundání hlav napoví a stejně tak stav oleje, nebo černé hnoty s částečkama kovu, co se z motoru vypustí...
Motor co mám v inzerci nabízí je kamaráda a taky asi nějakou dobu stál, nikdo do něj nevidí, více se dá zjistit na uvedeném telefonu.
Zatím bych nestahoval kalhoty, brod je daleko, kompresi si Petr asi dokáže změřit sám, jak píše Žanek sundání hlav napoví a stejně tak stav oleje, nebo černé hnoty s částečkama kovu, co se z motoru vypustí...
Díky za podporu Yahoďáku,ale tu kompresi si nespočítám,protože sem na motory osel.Měl sem vždycky to štěstí,že sem měl po ruce dobrýho motoráře,takže sem se tím nikdy zabývat nemusel.Chápu,jak to funguje,proč tam co je,a až po naládování motoru benzínem vím,co dělám...karosařina pohoda,ale jak přede mně někdo postaví motor a řekne mi,ať to rozeberu a složim................................
Asi se bojím,že se to pak roztrhne.Prostě to rád dám odborníkovi.
Na těhle stránkách se dají najít super záležitosti.Problém je,že jedou jenom 356,911,914 a okrajově 924,944,928.(Broukaři tam toho moc nenajdou)Existuje tam kompletní katalog dílů na 914 všech verzí- č.originál dílu-číslo dílu v jejich katalogu,s vyhledáváním podle fotek a podrobnejch rozkresů.Je tam motor šroubek po šroubku a s ním i zbytek auta + rady,přesný rozměry auta...
To vstřikování mi vyhovuje,měl sem BMW E30 a to byl taky L-Jetronic,akorát tahle řídící jednotka,je velká jako kráva,protože tenkrát neměli integrovaný obvody.Je to celkem klenot a mám čtyři navíc.Z toho snad jedna poběží.Jinak ten systém L-Jetronic chápu a je to celkem pohoda vstřikování.
Asi se bojím,že se to pak roztrhne.Prostě to rád dám odborníkovi.
Na těhle stránkách se dají najít super záležitosti.Problém je,že jedou jenom 356,911,914 a okrajově 924,944,928.(Broukaři tam toho moc nenajdou)Existuje tam kompletní katalog dílů na 914 všech verzí- č.originál dílu-číslo dílu v jejich katalogu,s vyhledáváním podle fotek a podrobnejch rozkresů.Je tam motor šroubek po šroubku a s ním i zbytek auta + rady,přesný rozměry auta...
To vstřikování mi vyhovuje,měl sem BMW E30 a to byl taky L-Jetronic,akorát tahle řídící jednotka,je velká jako kráva,protože tenkrát neměli integrovaný obvody.Je to celkem klenot a mám čtyři navíc.Z toho snad jedna poběží.Jinak ten systém L-Jetronic chápu a je to celkem pohoda vstřikování.
Naposledy upravil(a) Petr914 dne 10 črc 2006, celkem upraveno 1 x.
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
každá sranda niečo stojí a s tohto bude mať úsmev na tvári dlho
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Vlastním tyhle nádherný karburátory Solex.Jsou původem z okruhový verze BMW 2002 a sou jetý jednu sezónu,takže sou v super stavu.Má někdo zkušenosti nebo dokázal by někdo poradit,jestli je možný tyhle karburátory(samozřejmě se správnejma sacíma přírubama-na obr.sou z toho BMW)napáchat na motor typ 4 Porsche 914?
Pokud bude třeba,nafotím to pořádně(tohle sou fotky hnusný-mobilní).
A dotaz číslo 2:
má někdo zkušenosti s nejtováním?Jedná se mi konkrétně o navrácení opravenejch blatníků zpátky na svý místo-jde jen o blatníky-žádnou nosnou část karoserie.To nanejtování si představuju přesně,jako kdybych to vařil COčkem s tím,že můžu mít ty blatníky perfektně připravený a neohřeju je-tudíž mi nezačne hořet ta barva a UBS,co by na tom už byla.Ty nejty si samozřejmě představuju mosazný nebo měděný,žádnej železnej shit,od kterýho by to potom mohlo začít reznout.Myslím si,že když to udrží pohromadě letadlo,tak proč by to nemělo udržet blatník...
Co vy na to?
Pokud bude třeba,nafotím to pořádně(tohle sou fotky hnusný-mobilní).
A dotaz číslo 2:
má někdo zkušenosti s nejtováním?Jedná se mi konkrétně o navrácení opravenejch blatníků zpátky na svý místo-jde jen o blatníky-žádnou nosnou část karoserie.To nanejtování si představuju přesně,jako kdybych to vařil COčkem s tím,že můžu mít ty blatníky perfektně připravený a neohřeju je-tudíž mi nezačne hořet ta barva a UBS,co by na tom už byla.Ty nejty si samozřejmě představuju mosazný nebo měděný,žádnej železnej shit,od kterýho by to potom mohlo začít reznout.Myslím si,že když to udrží pohromadě letadlo,tak proč by to nemělo udržet blatník...
Co vy na to?
You can't win 'em all...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš po blízku servis BMW ? Na nových X3 ktoré sú prevážne z hliníku používajú technologiu nitovania. Drží to jak ďas skoro nič sa tam pri búračke nezvára všetko sa nituje ale je to trošku iný nit akoho poznáme
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
I když sem s BMW strávil pěknej kus života,tak nikoho u BMW nemám.A když přijdu někam,kde nikoho neznam,tak je ti to jasný.Tváří se a sou jak tajemnej hrad v Karpatech...
Každopádně fajn tip.Když ta technologie existuje,tak už bude jednodušší se po známejch dopátrat,jak na to.Dík.
Každopádně fajn tip.Když ta technologie existuje,tak už bude jednodušší se po známejch dopátrat,jak na to.Dík.
You can't win 'em all...
Co sa tyka nitovania,to je otazka dostupnosti nastrojov.Druha otazka je,ake nity.Ak pouzijes medene,alebo hlinikove nity,tam nastane hrdzavenie z dovodu dvoch dissimilar kovov,vytvori to galvanicky clanok,takze si myslim,ze v amaterskych podmienkach tato metoda nie je celkom vhodna.Mal by si konzultovat metalurga,ten bude urcite o tom vediet viac.Ak pouzijes ocelove nity,tak to da zbytocne strarosti s " ako na to "a riziko hrdzavenia bude rovne vareniu.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Kedy to rozbehneš ? ... myslím renováciu . čakám nejaké foto borče
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
...už sem to rozběh.Je odstrojenej interier a přední kufr.Teď musim do interieru,respektive do rámu,vevařit nějakej nosnej rám.
U 914 je velkej problém s tím,že je to Targa.Ta Targa střecha je skořepinová a je tam vesměs pro parádu.Nemá žádnej vliv na tuhost karoserie.Tím pádem vzniká velkej problém,protože celý to auto drží prakticky pohromadě jenom podlaha.Nechci to dotáhnout do nějakýho provaru a zrychleně vyndavat motor,aniž bych to nějak zpevnil.Mohlo by se totiž stát,že to v nejhorším případě zlomim a v tom lepším se to při zvedání zkroutí...
Tenhle tejden se tudíž chystam vevařit tam nějakej nosnej rám,pak to zvednu do luftu,vyhodim motor,nafotim to všecko pěkně zvlášť a hodim to sem...
Jakmile bude motor venku,tak už jenom doodstrojim zbytky a jdu rekonvalescentovi pomoct od rezu,prasáckejch vrstev laku,který tam dobytkové vytvořili a pak už se bude vařit
U 914 je velkej problém s tím,že je to Targa.Ta Targa střecha je skořepinová a je tam vesměs pro parádu.Nemá žádnej vliv na tuhost karoserie.Tím pádem vzniká velkej problém,protože celý to auto drží prakticky pohromadě jenom podlaha.Nechci to dotáhnout do nějakýho provaru a zrychleně vyndavat motor,aniž bych to nějak zpevnil.Mohlo by se totiž stát,že to v nejhorším případě zlomim a v tom lepším se to při zvedání zkroutí...
Tenhle tejden se tudíž chystam vevařit tam nějakej nosnej rám,pak to zvednu do luftu,vyhodim motor,nafotim to všecko pěkně zvlášť a hodim to sem...
Jakmile bude motor venku,tak už jenom doodstrojim zbytky a jdu rekonvalescentovi pomoct od rezu,prasáckejch vrstev laku,který tam dobytkové vytvořili a pak už se bude vařit
You can't win 'em all...
Mam 911 Targa a ci vyberies motor,alebo nechas ho tam ,nehraje velku ulohu.Integrita podvozku a karoserie je nesmierna a poznavam to az teraz,ked som zacal robit prestavbu.Tie auta su genialne navrhnute.Mal som Nissan 300ZX targa, ktory pri vymene pneumatik na rampovom zdvihaku sa stocil tak,ze sa nedali otvorit dvere.U 911 sa to nikdy nestalo.
...to rád věřim Johne,ale mě to pracuje,i když to stojí na rovině.Trošku už nesedí rozměry mezi rámem okna a targou apod.Tudíž využiju tu váhu motoru,přizvednu to tak,aby se mi to narovnalo,vyvařím rám a pak pude motor ven.Hlavní profily,který nesou podlahu sou zrovna ty,který sou okolo topníků a sám víš určitě nejlíp,jak to okolo topníků vypadá.Ty prahy sou tam spíš tak naoko.Zbytek podlahy je rovnej,tudíž moc neudrží.
Jak sem psal přivez sem jednu 914 já a jednu kámoš.Tu druhou sem s kámošem odstrojoval-dopadlo to dobře,ale kdybyste viděli,jak se to kroutilo...Docela sem přitom panikařil...
Ten koho to zajímá víc,se může na ty "prahy" podívat v galerii...
Jak sem psal přivez sem jednu 914 já a jednu kámoš.Tu druhou sem s kámošem odstrojoval-dopadlo to dobře,ale kdybyste viděli,jak se to kroutilo...Docela sem přitom panikařil...
Ten koho to zajímá víc,se může na ty "prahy" podívat v galerii...
You can't win 'em all...