tlumice pro snizovatelnou napravu
tlumice pro snizovatelnou napravu
stanu se nizsim a jeste nizsim
nevali se nekomu prebytecny 2ks prednich tlumicu na snizenou napravu za snizenou cenu ?
netrvam na novych
nevali se nekomu prebytecny 2ks prednich tlumicu na snizenou napravu za snizenou cenu ?
netrvam na novych
... a vůbec !
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
keď zo 100 tak aj zo 120
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
a zkoušel jsi tam ty 100kový? - mně připadají kratší a uchycení by použitelný bylo - hned jsem je byl očíhnout v mototechněHerbie píše:muzu te ujistit ze na standartnich tlumicich se pri snizeni o cca 4-5cm jezdit neda za celej vikend sem vyskakanej jak sfina
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
vcera jsem je nasel v garazi, kdyz nebude prset, tak to dneska zkusim a vecer napisu vysledek + fotkyŽanek píše:a zkoušel jsi tam ty 100kový? - mně připadají kratší a uchycení by použitelný bylo - hned jsem je byl očíhnout v mototechněHerbie píše:muzu te ujistit ze na standartnich tlumicich se pri snizeni o cca 4-5cm jezdit neda za celej vikend sem vyskakanej jak sfina
... a vůbec !
tak a je to
tlumice pasujou bez vetsich problemu
ilustracni foto (cerveny je Gabriel cerny je PAL)
jedina drobna nesnaz nastava pri montazi
skodovackej tlumic je kratsi nez je chod torznich tyci
tzn chytit na jedne strane a pak si pomoci heverem a trosku prizvednout kolo aby se dal uchytit druhy konec
Jo a jeste bylo potreba pridat pod matici co drzi spodni oko tlumice vetsi podlozku aby guma nemela tendenci se vytrhavat.
po spuseni na kola je vse v poradku, a me to konecne neskace jak splasena koza
tlumice pasujou bez vetsich problemu
ilustracni foto (cerveny je Gabriel cerny je PAL)
jedina drobna nesnaz nastava pri montazi
skodovackej tlumic je kratsi nez je chod torznich tyci
tzn chytit na jedne strane a pak si pomoci heverem a trosku prizvednout kolo aby se dal uchytit druhy konec
Jo a jeste bylo potreba pridat pod matici co drzi spodni oko tlumice vetsi podlozku aby guma nemela tendenci se vytrhavat.
po spuseni na kola je vse v poradku, a me to konecne neskace jak splasena koza
... a vůbec !
...a nedaj si říct a nedaj...
Když to skáče,tak to není tím,že je tlumič tuhej,měkkej,krátkej,dlouhej-je to prostě tím,že neplní svojí funkci.Je to prostě tlumič mrtvej čili mrdvola...
Při snižování bych řešil jedinou věc...
Snížil bych ne auto,ale podvozek-což je celkem to samý,s tím rozdílem,že k určitému typu snížení dokoupíme odpovídající tlumiče...
Čím je ten spodek tvrdší,tím je tvrdší nejen v nárazech,ale samozřejmě i v odrazech.Pokud to zkombinujete s ojetejma nebo vyloženě vylítanejma tlumičema,tak to auto nedělá nic jinýho,než že skáče od horní do dolní úvrati tlumičů,páč ty tlumiče sou tam jenom na parádu.
Jednoho krásnýho dne se v odrazu v horní úvrati roztrhne a pude to kam?Pude to tam,že to rozhodí přední nápravu tak,že to doufám ten dotyčnej přežije...
Hodit auto na zem bylo vždycky to první,co sem na autech řešil...mám ho skutečně moc rád...
P.S.Podívejte se,kolik má škodovka zatížení náprav-ať vám to aspoň trochu sedí-já bych to nedělal(Koni a Bilstein mi zní líp)
Když to skáče,tak to není tím,že je tlumič tuhej,měkkej,krátkej,dlouhej-je to prostě tím,že neplní svojí funkci.Je to prostě tlumič mrtvej čili mrdvola...
Při snižování bych řešil jedinou věc...
Snížil bych ne auto,ale podvozek-což je celkem to samý,s tím rozdílem,že k určitému typu snížení dokoupíme odpovídající tlumiče...
Čím je ten spodek tvrdší,tím je tvrdší nejen v nárazech,ale samozřejmě i v odrazech.Pokud to zkombinujete s ojetejma nebo vyloženě vylítanejma tlumičema,tak to auto nedělá nic jinýho,než že skáče od horní do dolní úvrati tlumičů,páč ty tlumiče sou tam jenom na parádu.
Jednoho krásnýho dne se v odrazu v horní úvrati roztrhne a pude to kam?Pude to tam,že to rozhodí přední nápravu tak,že to doufám ten dotyčnej přežije...
Hodit auto na zem bylo vždycky to první,co sem na autech řešil...mám ho skutečně moc rád...
P.S.Podívejte se,kolik má škodovka zatížení náprav-ať vám to aspoň trochu sedí-já bych to nedělal(Koni a Bilstein mi zní líp)
You can't win 'em all...