Type 3 Fastback
- andre911
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 515
- Registrován: 20 led 2006
- Bydliště: oft in Deutschland unterwegs :-)
my custom...
Doufam, že tě tím potěším a bude se ti to líbit! Akorát si budeme muset ještě počkat...Sameleon píše:no parada, uz se tesim, az tu tvoji karku uvidim na zivo
- andre911
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 515
- Registrován: 20 led 2006
- Bydliště: oft in Deutschland unterwegs :-)
custom top chop
tak se alespoň zatím pokochejte pohledem na tento upravený kousek typu3
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: vyšší výkon u Typu 3
ano - 2x Solex 32PDSITandre911 píše:Typ 3 má vyšší výkon, protože má dva karburátory, že?
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ne zcela - ale moh by ses mi kouknout jestli se sání od těch karbců rozděluje do dvojitýho? - mám pár nejasností ohledně ročníku a začátku používání dvoukanálových hlav u těchto motorů. Protože to vypadá, že se i 1600ky dělaly jednokanálový (a dvoukarburátorový) do typu3 a že to tedy nebyla jen výsada typu 1500S - a to si zatím nejsem jistýandre911 píše:Správně! Vidím, že si odborník
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No podle některých zdrojů je totiž vstřikování jedinej dvod proč se začali používat dvoukanálový hlavy - ony totiž přinesly jinak jen malý zisk výkonu, ale zase při současném zvýšení otáček a navíc problémy s praskáním hlav a složitější výroba atd. - takže z hlediska sériové výroby nic moc
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
Tomu odliatku je vcelku jedno,ci ma jeden kanal,alebo dva.Taktiez nevidim z hladiska seriovej vyroby ziadny rozdiel.Dvojkanaly su bez debaty lepsie hlavy a to aj za cenu mozneho praskania ,co je vacsinou zapricinene nedostatocnym chladenim,nespravne nastavenym zapalovanim a snahou jazdit ako to len da.
- andre911
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 515
- Registrován: 20 led 2006
- Bydliště: oft in Deutschland unterwegs :-)
motortuning
Pánové, jeden kanál nebo dva, ale motor z 911 by tomu fakt slušel, co říkáte? Asi si půjdu vsadit...
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Nič proti ale začni z opačného konca... motor aaáááž potom.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: popis TL
...nehledě k tomu, že v roce 63 se snad ještě TL ani nevyrábělo ne?andre911 píše:Tááákže ročník je to 1963, samozřejmě papírově... Oku znalce by se zježily chlupy na těle při pohledu na velké blinkry a zadní lampy, nehledě na tvar kapoty, no...
Ale to je fuk. Tady máš pomůcku pro customizaci:
http://beta.truegarage.com/t3d/selecta.asp