VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
tak pro začátek trochu HW od Oettinger Kraftfahrtechnische Spezial Anstalt
more will follow
more will follow
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
další alternativa
levnější a jednodušší :
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
abych nezahlušoval galerii
http://www.oldspeed.ch/pages/home.html
http://www.almar.easynet.be/
enjoy
http://www.oldspeed.ch/pages/home.html
http://www.almar.easynet.be/
enjoy
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
turbo asi ne, ale spíš bych použil slovo kompresor.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Turbo znamena de facto kompresor pohanany vyfukovymi plynmi.Nezere vykon motora,ale zacina pracovat s casovym opozdenim.Kompresor / supercharger / je pohanany motorom / klinovy remen /,ubera vykon motora,ale reaguje s otackami.Pretoze VW motor je vcelku nizkootackovy,kompresor je viac vhodny ako turbo,nehovoriac o tom,ze instalacia je daleko jednoduchsia.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
princip zvýšení výkonu je stejný a podle výkladového slovníku je to dost zmatené, ale obecně dnes tyto pojmy splývají - (samozřejmě pouze v automobilovém průmyslu) - navíc on kompresor a kompresor je taky dost rozdíl - Judson je v podstatě "pouze větrák"(čímž odpovídá specifikaci Turba, kde vzduch stlačuje nějakou formou vrtule), kdežto pod pojmem kompresor si já představím pístovou jednotku - prakticky naruby obrácený spalovací motor. Takže podle mě použít pro Judsona výraz turbo není o nic míň blbý jako použít výraz kompresor - v reálu to není ani jedno ani druhý - motá se to jako turbo, ale je to poháněný jako kompresorjohn píše:Turbo znamena de facto kompresor pohanany vyfukovymi plynmi.Nezere vykon motora,ale zacina pracovat s casovym opozdenim.Kompresor / supercharger / je pohanany motorom / klinovy remen /,ubera vykon motora,ale reaguje s otackami.Pretoze VW motor je vcelku nizkootackovy,kompresor je viac vhodny ako turbo,nehovoriac o tom,ze instalacia je daleko jednoduchsia.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM