T2 - Zahřívání bubnů na kulaťákovi.

Dave

T2 - Zahřívání bubnů na kulaťákovi.

Příspěvek od Dave »

Zdravím, mám problém se zadními bubny na mém kulaťákovi. I po kratší jízdě se začnou bubny zahřívat. Na co se zaměřit?? Díky :roll:

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

zvednout na hever a roztočit kolo.
prostě zkusit, jestli to furt nebrzdí, případně neharaší ložisko. Nic jiného na ohřívání tam není.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Slávek
slavný pilot a dezertér fóra
Příspěvky: 340
Registrován: 31 bře 2004
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slávek »

Ale je, ložiska bys musel slyšet, nebo se prostě se můžou kousnout brzdy, ..........jako bych to neznal :?
a) prasátka
b) lanovody ručky
VWzduch je naše moře!

Dave

Příspěvek od Dave »

Nó ložiska mám v cajchu, promazané vyměněné. Lanka ruční brzdy mám nové, ale ještě ji nemám seštelovanou, resp. když zatáhnu na doraz tak to nebrzdí ani ?uk, a válečky a rozvody mám taky new. Při začátku jízdy není slyšet žádné tření v bubnech, takže bych to možná tipoval, že by to mohl způsobovat buď něco v hlavním válci, nebo pak je tam ještě takový bazmek, takový odlitek do kterého to jde z hlavního a pokračuje dozadu, co to je?? Nebo jsem myslel nové obložení a pak to seštelovat a pak by se vidělo. ??? :?:

Slávek
slavný pilot a dezertér fóra
Příspěvky: 340
Registrován: 31 bře 2004
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slávek »

Ano, válec přichází v úvahu taktéž, vlastně víc než prasátka
VWzduch je naše moře!

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

Slávek píše:Ale je, ložiska bys musel slyšet, nebo se prostě se můžou kousnout brzdy, ..........jako bych to neznal :?
a) prasátka
b) lanovody ručky
nepsal jsem náhodou totéž? :wink:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Slávek
slavný pilot a dezertér fóra
Příspěvky: 340
Registrován: 31 bře 2004
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slávek »

Hele, hele, kombinovat všecny tyto závady naráz, se povede jen málokomu, ale jde to :evil:
VWzduch je naše moře!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Prasátka?? Čto eto? :shock:

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

takový malý růžový s knoflíkem místo čumáčku
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

a když na ně šlápneš tak zakvičí a zabrzdí ti auto ............ pokud se jim chce :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Dave

Příspěvek od Dave »

Co že? Růžoví?? Popište mi to taky, nevím co to je to prasátko. Myslíte takový ten štelovatelný bazmek na roztahování obložení??

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Dave píše:Co že? Růžoví?? Popište mi to taky, nevím co to je to prasátko. Myslíte takový ten štelovatelný bazmek na roztahování obložení??
nee - prasátko je přesně na opačném konci toho obložení(pakny) - jinak je to taky brzdový váleček :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Dave

Příspěvek od Dave »

Aha. Nó tak ty mám nový, v těch by snad neměl být problém. Jinak zahřívají se mi oba zadní kola, takže to fakt vypadá na hl. brzdový válec. :?

Dave

Příspěvek od Dave »

Jó a potom potřebuju ještě poradit kolik litrů se má nalít mot. oleje do 1,6 vzducháče. A jestli polosyntetika by byla OK? Dík. :?:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Dave píše:Jó a potom potřebuju ještě poradit kolik litrů se má nalít mot. oleje do 1,6 vzducháče. A jestli polosyntetika by byla OK? Dík. :?:
2,5litru pokud je suchej - a kvalitu oleje si může každý zvolit sám :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Dave píše:Jó a potom potřebuju ještě poradit kolik litrů se má nalít mot. oleje do 1,6 vzducháče. A jestli polosyntetika by byla OK? Dík. :?:
Debatu o olejích hledej ve FAQ nebo Broučím fóru, jelikož motor 1600 je s broučím shodný. Doporučený je Castrol GTX nebo jakýkoliv 10W40 nebo 15W40. Motor pojme tuším dva a půl litru oleje. Taky to tu někde najdeš.

Jak říká Sam: UFSB

Dave

Příspěvek od Dave »

Je stejně zajímavý, že při kratší jízdě se doslova zadní kola zaseknou a jakmile bubny vychladnou, tak je zase vše ok. Někdo mi říkal, že by to mohlo být mastné obložení, které se přilepí. Co si vo tom myslíte? :?:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Dave píše:Je stejně zajímavý, že při kratší jízdě se doslova zadní kola zaseknou a jakmile bubny vychladnou, tak je zase vše ok. Někdo mi říkal, že by to mohlo být mastné obložení, které se přilepí. Co si vo tom myslíte? :?:
zkus seštelovat na větší vůli - jinak já jsem asi dva měsíce jezdil s upadeným obložením z pakny - a všiml jsem si problému až když mi při přehřátí bubnu začala vytíkat vazelína z pod kloboučku - a první projev byl že se mi při couvání už při lehkém dotyku brzdového pedálu zablokovaly brzdy - při jízdě dopředu vše fungovalo "normálně". Takže jsem na Attacku jel sprint s konstatně přibržďujícím pravým předním kolem (a pak mám zajet slušnej výsledek)
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Dave

Příspěvek od Dave »

Nó sundával jsem komplet brzdy, posilovač. Takže jsem ještě zvažoval, (jak brzdový pedál přez páku tlačí na posilovač), že jsem ten závit dotáhnul málo, tím pádem to tlačí více. Takže jak stojím na místě a není nastartováno tak posilovač netlačí, takže se zdá že to nedře. Ovšem jak nastartuju tak to lehce dře, pak se to zahřeje a je vymalováno. :roll:

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

Dave píše:Nó sundával jsem komplet brzdy, posilovač. Takže jsem ještě zvažoval, (jak brzdový pedál přez páku tlačí na posilovač), že jsem ten závit dotáhnul málo, tím pádem to tlačí více. Takže jak stojím na místě a není nastartováno tak posilovač netlačí, takže se zdá že to nedře. Ovšem jak nastartuju tak to lehce dře, pak se to zahřeje a je vymalováno. :roll:
tak dočasně vypoj posilovač - já teda nemám zkušenost jestli se nějak seřizuje (páč nemám busíka....zatím), ale taky by to moh dělat on teda.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Odpovědět