musely dělat slušnej bordel - zajímavý je že je to seriová jednokanálová 15ka - sem tady někde četl, že ty se na vysokovýkonostní úpravy nehodí já vím, že dvoukanály maj lepčí mazání atd. - já to všechno vím - jen jsem si jako majitel jednokanálové 15ky rýpnul
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
musely dělat slušnej bordel - zajímavý je že je to seriová jednokanálová 15ka - sem tady někde četl, že ty se na vysokovýkonostní úpravy nehodí já vím, že dvoukanály maj lepčí mazání atd. - já to všechno vím - jen jsem si jako majitel jednokanálové 15ky rýpnul
No 170km/h za 13sec to už asi sériová moc nie je.
Ale v podstate máš pravdu ladi? sa dá všetko.
Len ide o to kto to ladí
musely dělat slušnej bordel - zajímavý je že je to seriová jednokanálová 15ka - sem tady někde četl, že ty se na vysokovýkonostní úpravy nehodí já vím, že dvoukanály maj lepčí mazání atd. - já to všechno vím - jen jsem si jako majitel jednokanálové 15ky rýpnul
víč co rejpale, jestli ono to není tím, že v době kdy to vozidlo stavěli, žádnej jinej motor ještě nebyl k dispozici (v polovině 60. let si o VW motoru s dvoukanálovejma hlavama mohli nechat zdát), takže to postavili na tom nejlepším, co bylo, tedy 1500 busovým bloku, lalala....
dragster pana Gene Berga... v popisu k týhle fotce psal, že tenkrát přijel na závody s broukem a odzávodil třídu dragsterů s motorem z brouka, pak ho dal zpátky, pozávodil s broukem, pak hodili dragster na střechu a jelo se domů