Kotoučovky

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Hans

Kotoučovky

Příspěvek od Hans »

Přátelé, jako amatér bych chtěl požádat o radu, mam na svym broučkovi problém s bubnama. Chvíli je vše v pořádku, ale jednou za čas se mi prostě kousnou brzdy. Všechno je nový vyměněný, ale nějak se furt nedaří to poštelovat (hlavně když máme jet do garáže tak si postaví hlavu).
Můžete mi poradit, co by obnášelo dát si na něj kotoučovky a to i dozadu? (včetně ceny, jestli máte někdo zkušenosti).
Mockrát děkuju, Honza

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..

Na předek, pokud máš auto se čtyřšroubovýma kolama, můžeš použít přední nápravu z 1500, která měla kotouče v sérii..ale blbě se shání.

Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 29 bře 2005, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
htd
E-bay monster
Příspěvky: 1030
Registrován: 03 led 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od htd »

Pětišroub píše:to je divný, měnils i bubny? Když jsou bubny přetočený přes míru, tak může dojít k určitý samosvornosti..jinak důvod kousání brzd nevidím..

Jinak vymakaný sady na přestavbu dělá CSP, přední sada circa 360 EUR, zadní 770 EUR, sady obsahují vše nutné, pak se jedná v podstatě o úpravu stylem našroubuj a jeď. Taky uvažuju nad předníma..
predni cca 12tis. vcetne prace a zadni 16tis., pokud se nemilim

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žanek »

pokud nejsou unavený pružiny, nemáš v bubnech moc vlhko nebo nejsou nastavený moc na těsno tak by se sekat neměli - důležitý je taky nastavení páky ruční brzdy a hvězdičkama si motal že jo? Jinak kotouče je taky řešení ale upozorňuju na nutnost použití výhradně 15tek ráfků - menší na kotouče nevrazíš.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

co presne znamena vsecko je novy vymeneny ?
novy prasatka novy pakny, novy bubny ?

pokud sou stary bubny
nemuze to byt treba tim ze uz sou moc vyjety a pakny se zakusuji do tech okraju co tam vznikly

pokud je to spravle slozeny tak to musi fungovat

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Pokial su bubny osustruzene,vyzera to,ze maximalna povolena miera bola prekrocena,valecky prasiatka su tlacene tak daleko,ze nemaju dobre vedenie na cestu spat,preto sa zakusuju.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

k tomu bych dodal, že na každém bubnu (tedy alepoň origo VW ) je na čele nálitek, v němž je vyražený nápis Max Dia a příšlušný rozměr, většinou v palcích...to je krajní mez kam se smí buben "protočit".

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Naprosto spravne.
Predny bubon priemer 230.1 mm,max231.5 / 1970 /
Zadny bubon 230.0 ,max231.5 mm.

Hans

Ď

Příspěvek od Hans »

Díky za spoustu podnětů, určitě se ještě jednou podívám na ty bubny, protože ty samozřejmě nový nejsou, ale tam jsem tu chybu nehledal zas až tak hloubkově

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

..a právě tam bude jádro pudla, uvidíš :)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 211
Registrován: 11 úno 2004
Bydliště: Praha 3/Nové Strašecí

Příspěvek od Dan »

Když se ti zakousnou brzdy, zkus ze zadu šáhnout na štíty jestli nejsou horké. Můžeš mít malou vůli mezi paknou a bubnem a vlivem tření se ohřeje brzdovka a auto začne samo brzdit.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

a to je pravda, tuhle možnost, tedy že vlivem tření dojde k přehrátí kapaliny a tím i jejímu rozpínání, jsme vynechali. Teda taky zkontroluj co píše Dan+jestli máš dostatečnou vůli na paknách (brzdy v klidu =asi tři zářezy na seřizovacích "hvězdičkách" na každé z 8 paken zvláš?)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axoun »

v současný době řešim stejnej problém... kousalo se mi levý přední kolo, taxem tak dlouho povoloval matičky, až jsem prošláp pedál až na podlahu. prasátko so vylomilo z gumiček a kapalina vychcala...

Hans

Příspěvek od Hans »

což o to vůli v paknách jsem už testoval na milión způsobů (od nebrzdim do brzdim furt) nejhorší je, že jednou na to ujedu 300 km a nic a jednou pálim kolo po dvaceti km ( ato i při řekl bych větší vůli)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

ještěs nám nenapsal co bylo měněno, jestli máš stará prasátka, tak se dá čekat že pístky mají v těle prasátka vůli a v kombinaci s ojetými bubny se příčí a nevrací se zpět. Stávalo se mi to na modrým.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od axoun »

Pětišroub píše:ještěs nám nenapsal co bylo měněno, jestli máš stará prasátka, tak se dá čekat že pístky mají v těle prasátka vůli a v kombinaci s ojetými bubny se příčí a nevrací se zpět. Stávalo se mi to na modrým.
jo to byl myslim i muj problem na LP přednim kole. Měnim to za nový prasátka, nový pakny i pružiny. Bubny se obecně nedoporučuje soustružit, pokud na ně nemají přijít pakny s nalepenou (nanejtovanou) silnější vrstvou obložení, páš pak neodpovídá poloměr originální pakny a zvětšenýho bubnu. Pak to brzdí (nebrzdí) jen uprostřed a rychlejš se to sjíždí. Jestli se nemejlim...

Hans

Příspěvek od Hans »

jojo, kromě bubnů jsme měnili všechno i válec, já to koupil před dvěma lety s tim, že brzdy jsou po GO, ale pak jsme zjistili, že to tak neni ... a tak se měnilo všechno, ale bubny jsou starý

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 13943
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herbie »

nebrzdit, jezdit :-)
[smilie=andere047.gif]

no tak dobre brzdit,
ale zbytecne to tak nepitvejte, jenom to proste vsecko poradne zkontroluj
podivej se jestli se ti to prasatko pekne vraci, pripadne vymen pera

je to tak jednoduchej system ze se tam krome prasatka nema v podstate co posrat :-)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

levná nápověda - repasované náboje ze zlína za cca 1200,- a brzdiče z 1302, 1303. minimálníí náklady, maximální účinek :idea:
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

baczmaga
Příspěvky: 72
Registrován: 25 led 2005
Bydliště: Vychodne slovensko. Michalovce

Příspěvek od baczmaga »

Ja som mal taky pripad ze problem robila hadicka. Sice to nebol chrobak ale golf. Vo vnutri bola zle prechona. Tlak vyvynuty pedalom kvapalinu pretlacil ale spät sa uz nevladala vratit. Takze to zostavalo bloknute.
SLAVO

Odpovědět