To je fakt, to ještě nějakou chvilku pojede, než to zadřu..Sameleon píše:Miso, nepanikar.Mišu... píše:a SAKRA, musim dolejt olejt..!
Dyt jsi dolejvala pred Blanskem
Spotřeba oleje
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
do fraca podle tohodle by mi to teda srkalo volej přesně tak jak má... to je teda parádička... [smilie=spinning.gif]Pavel Kubín píše:Tak jsem si dal tu prácičku a dohledal to pro vás (zdroj D. Korp, "Jetzt helfe ich mir selbst")
1. U standardní (!) měrky platí, že horní ryska má ukazovat 2,6l, spodní pak 1,25l. Rozdíl tedy činí 1,35l, přičemž podle Korpa nevadí ani "mírný pokles pod spodní hranici krátce před další výměnou oleje".
2. Spotřeba oleje se může pohybovat mezi 0,3-1l na 1000km. (Myslím, že spíše si tady asi automobilka nechává rezervu pro úbytek, způsobený typickou kapavkou, kterou tyhle vwzducháče chronicky trpí )
3. Pokud olej vůbec neubývá nebo dokonce hladina stoupá, je to průšvih. Znamená to, že se do oleje dostává benzín a ředí jej...
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
spaluje se - pokud to není extrém, tak se čoudění neprojevuje - hele dvoutakt s míchacím poměrem 1:100 taky nečoudíHerbie píše:takze kudy mizi olej kdyz :
-motor ma kompresi a jede vic nez dobre
-nikde nic nekape
-a z vejfuku to necoudi ani pri startu
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
A nemáš motor od Herbieho?sSATYRr píše:zpet k tematu:
motor 1200ccm
- brutalne zere olej (litr na cca 500-650km)
- pod autem sucho
- tahne jak cert
- necoudi, pruzracny blankyt na voze i za nim....
babo rad.
Jinak jestli mizí a nekape, tak je sežrán.(pístní kroužky, vodítka ventilů)
Jak naznačil Žanek, při určitém poměru to nemusí být vidět. Snad na emisích to poznají.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
ano ano, je to motor ode me, ale neni to motor po GO, aby snad nedoslo k mylce
takze kde muze mizet olej ?
- gufero na setrvacniku - to by teklo do spojky a pak pod auto
- gumicky pod trubickami zdvihatek - opet by byla louze
- pistni krouzky jedine ze by byl vadny ten posledni stiraci krouzek, protoze ten motor ma tlaky vyborny, jak zjistil p. Dudik
- voditka ventilů - zanasel by se prostor hlavy pod vikem
nic jinyho me nenapada
takze kde muze mizet olej ?
- gufero na setrvacniku - to by teklo do spojky a pak pod auto
- gumicky pod trubickami zdvihatek - opet by byla louze
- pistni krouzky jedine ze by byl vadny ten posledni stiraci krouzek, protoze ten motor ma tlaky vyborny, jak zjistil p. Dudik
- voditka ventilů - zanasel by se prostor hlavy pod vikem
nic jinyho me nenapada
... a vůbec !
Hele, jestli je to od Herbieho nebo ne...to je fuk. S Herbiem jsme domluveni a je to mezi nama, takze bych se zpet vratil k problemu.
Panove, dnes rano jsem zazil docela zajimave prekvapeni: cca 10 dni jezdim s olejem na spodni rysce, pravidelne kontrolu stav oleje, nekdy i nervozne 2x denne. Po ruznych typech jizdy, na rovine i v mirnem sklonu kupredu i vzad. Stale spodni ryska. Apropo dnes rano pri kontrole oleje (brouk ve velice mirnem svahu cumakem DOLU! cely vikend v klidu) byla hladina oleje 1mm nad HORNI rysku. Nevericne jsem tycinku otrel a opetovne provedl mereni. Stejny vysledek. Nejak mi to lebka nebere...
Panove, dnes rano jsem zazil docela zajimave prekvapeni: cca 10 dni jezdim s olejem na spodni rysce, pravidelne kontrolu stav oleje, nekdy i nervozne 2x denne. Po ruznych typech jizdy, na rovine i v mirnem sklonu kupredu i vzad. Stale spodni ryska. Apropo dnes rano pri kontrole oleje (brouk ve velice mirnem svahu cumakem DOLU! cely vikend v klidu) byla hladina oleje 1mm nad HORNI rysku. Nevericne jsem tycinku otrel a opetovne provedl mereni. Stejny vysledek. Nejak mi to lebka nebere...
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
jestli to cely vikend stalo, tak se tam stekl vsechen olej co byl kde nacakanysSATYRr píše:Hele, jestli je to od Herbieho nebo ne...to je fuk. S Herbiem jsme domluveni a je to mezi nama, takze bych se zpet vratil k problemu.
Panove, dnes rano jsem zazil docela zajimave prekvapeni: cca 10 dni jezdim s olejem na spodni rysce, pravidelne kontrolu stav oleje, nekdy i nervozne 2x denne. Po ruznych typech jizdy, na rovine i v mirnem sklonu kupredu i vzad. Stale spodni ryska. Apropo dnes rano pri kontrole oleje (brouk ve velice mirnem svahu cumakem DOLU! cely vikend v klidu) byla hladina oleje 1mm nad HORNI rysku. Nevericne jsem tycinku otrel a opetovne provedl mereni. Stejny vysledek. Nejak mi to lebka nebere...
takze kdyz nastartujes chvilku to nechas bezet a zase zhasnes a pujdes zmerit hladinu, zase bude klesla ... jak moc nedokazu posoudit
... a vůbec !
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Jen jestli nejezdí manželka na tajné výlety a sama dolévá olej, aby náhodou nezadřela!
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz