VWědomostní kvíz pro fajnšmekry
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
VWědomostní kvíz pro fajnšmekry
VWědomostní kvíz pro fajnšmekry
Mám pro vás hádanku. Úkolem je poznat auto, který sice není VW, ani Kdf, ani vzduchem chlazený, ale v celkovým tvaru a některých konstrukčních řešeních je broukovi podobné neskutečně, je to takovej broukův bratranec.
Doba jeho vzniku je blízká vzniku brouka, takže to vypadá, že nejen Porsche a Ledwinka si koukali přes rameno, ale podobnou cestou šlo víc lidí
Podvozek s centrální rourou:
Přední náprava je malinko jinak....
Motor je sice chlazený vodou, ale ten tvar krytu větráku...a taky má topení vyřešeno vzduchem hnaným přes výfuky:
Zezadu to připomíná brouka:
Zepředu to připomíná brouka:
Z boku ho to připomíná ještě víc, ale to už byste měli jednoduchý
A pozor, kvíz je tentokrát o cenu:Přívěšek znak VW na klíče, krk, nebo cokoliv, z nerezu, z Austrálie vyrobeno kolegou Johnem:
Pravidla soutěže:
1) odpovědi mě přes SZ
2) Chci znát: výrobce, typ
3) pokud odpoví více uživatelů ve stejnou dobu správně, tak zvítězí ten, kdo přidá ročníky, kdy se auto vyrábělo
tak to jsem zvědavej.....
Mám pro vás hádanku. Úkolem je poznat auto, který sice není VW, ani Kdf, ani vzduchem chlazený, ale v celkovým tvaru a některých konstrukčních řešeních je broukovi podobné neskutečně, je to takovej broukův bratranec.
Doba jeho vzniku je blízká vzniku brouka, takže to vypadá, že nejen Porsche a Ledwinka si koukali přes rameno, ale podobnou cestou šlo víc lidí
Podvozek s centrální rourou:
Přední náprava je malinko jinak....
Motor je sice chlazený vodou, ale ten tvar krytu větráku...a taky má topení vyřešeno vzduchem hnaným přes výfuky:
Zezadu to připomíná brouka:
Zepředu to připomíná brouka:
Z boku ho to připomíná ještě víc, ale to už byste měli jednoduchý
A pozor, kvíz je tentokrát o cenu:Přívěšek znak VW na klíče, krk, nebo cokoliv, z nerezu, z Austrálie vyrobeno kolegou Johnem:
Pravidla soutěže:
1) odpovědi mě přes SZ
2) Chci znát: výrobce, typ
3) pokud odpoví více uživatelů ve stejnou dobu správně, tak zvítězí ten, kdo přidá ročníky, kdy se auto vyrábělo
tak to jsem zvědavej.....
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
tak jak to dopadlo?????
ja jsem byl uplne mimo.....priznavam se dobrovolne....... 8)
ja jsem byl uplne mimo.....priznavam se dobrovolne....... 8)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
takže jdeme do finále.
Velice, velice blízko jsou Herbie a Žanek. ve stejném pořadí v intervalu 1hod napsali skoro správnou odpověď:
Mercedes - Benz, Typ 130, 1934 - 36
je to Mercedes, ale není to ten typ a tudíž ani ročník není zcela správně.
Takže je necháme, a? hledají dál, ostatní prosím a? to nezveřejní, pokud najdou dřív...jako, že teď už to bude hračka....
Velice, velice blízko jsou Herbie a Žanek. ve stejném pořadí v intervalu 1hod napsali skoro správnou odpověď:
Mercedes - Benz, Typ 130, 1934 - 36
je to Mercedes, ale není to ten typ a tudíž ani ročník není zcela správně.
Takže je necháme, a? hledají dál, ostatní prosím a? to nezveřejní, pokud najdou dřív...jako, že teď už to bude hračka....
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
takže soutěž má svého výherce, z finálové dvojice byl rychlejší Žanek a správně odpověděl, že jde o Mercedes 170H, 1936-39
2. místo Herbie
3. Krizmen..po nápovědě určil typ....
s faldachem mu to fakt sluší....
Pan Porsche byl určitou dobu také zaměstnancem Mercedes-Benz, takže odtud asi vítr fouká......pozoruhodné na tom je, že Mercebes souběžně vyráběl i známější typ 170V, který měl stejný motor, podobný podvozek atd....to v historii není obvyklé, aby výrobce nabízel dva vozy naprosto rozdílné koncepce, ale unifikované a ve stejné třídě....
2. místo Herbie
3. Krizmen..po nápovědě určil typ....
s faldachem mu to fakt sluší....
Pan Porsche byl určitou dobu také zaměstnancem Mercedes-Benz, takže odtud asi vítr fouká......pozoruhodné na tom je, že Mercebes souběžně vyráběl i známější typ 170V, který měl stejný motor, podobný podvozek atd....to v historii není obvyklé, aby výrobce nabízel dva vozy naprosto rozdílné koncepce, ale unifikované a ve stejné třídě....
sem byl pozadan abych sem nacpal to info co sem nasel
Years of production: 1935-1939
Overall production: 1507 examples
Body modifications (price in RM):
Chassis (3300 RM, 1936-39)
2-door Limousine (4350 RM, 1936-39)
2-door Cabrio-Limousine (4500 RM, 1936-39)
Engine: M28 38hp/3400rpm, straight 4-cyl, 4-stroke 1,697cc
Compression ratio: 6 : 1
Bore/Stroke: 73.5/100mm
Clutch: dry single plate
Length: 4200mm, width: 1580mm, height: 1600mm
Wheelbase: 2600mm
Front wheel track: 1315mm
Rear track: 1270mm
Rear axle clearance: 205 mm
Turning radius: 5.7m
Gearbox: 4 speeds (4th - overdrive) + rear
Hydraulical brakes on all wheels
Weight: 1125 kg
Maximal speed: 110 km/h
Tyres: 5.00x17 inches
Fuel tank capacity: 40 + 6 L
Fuel consumption: 11 L/100km
Years of production: 1935-1939
Overall production: 1507 examples
Body modifications (price in RM):
Chassis (3300 RM, 1936-39)
2-door Limousine (4350 RM, 1936-39)
2-door Cabrio-Limousine (4500 RM, 1936-39)
Engine: M28 38hp/3400rpm, straight 4-cyl, 4-stroke 1,697cc
Compression ratio: 6 : 1
Bore/Stroke: 73.5/100mm
Clutch: dry single plate
Length: 4200mm, width: 1580mm, height: 1600mm
Wheelbase: 2600mm
Front wheel track: 1315mm
Rear track: 1270mm
Rear axle clearance: 205 mm
Turning radius: 5.7m
Gearbox: 4 speeds (4th - overdrive) + rear
Hydraulical brakes on all wheels
Weight: 1125 kg
Maximal speed: 110 km/h
Tyres: 5.00x17 inches
Fuel tank capacity: 40 + 6 L
Fuel consumption: 11 L/100km
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no popravdě řečeno jsem existenci tohohle auta zaznamenal právě včera - ale musím říct že se mi docela líbíPětišroub píše:toho udělaj 1750 ks (čili vzhledem k počtu vyrobených brouků vlastně statistická chyba 8) ) a vy tady sekáte machry
Jak se mi předválečný a válečný a vlastně i všechny ostatní mergly líběj tak tenhle ne...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já bych řek že normální mercedesy jsou hlavně klasický - s velikým chladičem vepředu (no jsou krásný no) - tenhle je ouplně jinej - trochu broučí - a má určitě lepší aerodynamickej koeficientyahoďák píše:Tak "normální" Mercedesy jsou hezčí, tohle je spíš taková raritka.
jo a údajně je jeden na prodej v ČR.
Ten na první mojí fotce je nabízen někde ve světě za 25000 Eur
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM