Sršeň - 1968
Re: Sršeň - 1968
Jak to čtu, tak motor přežil ale následky tam jsou. Napiš až to rozebereš a změříš tlaky.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
Takže máš docela slušně impregnováno
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Sršeň - 1968
nevím kdy naposled jsem ten karburátor čistil,
ale oranžového písečku, který evidentně projde i dvěma palivovými filtry na cestě od nádrže, je tam více než dost
ale oranžového písečku, který evidentně projde i dvěma palivovými filtry na cestě od nádrže, je tam více než dost
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sršeň - 1968
A co se vlastne stalo? Motor se uhnal a foukl si pod krouzky? Nebo se jen natlakoval karter a vylital olej kazdou sparou?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Sršeň - 1968
Za to můžu já. Vyhecoval jsem Herbieho na Vodokrtech, že to může pálit po dálnici co to dá a motor vydrží. Jak je vidět motor vydržel ale tlakuje se mu a tím pádem jde olej všude ven z motoru.
Co přijde dál???
Re: Sršeň - 1968
To nebyl zadnej hec, to byla jen akademicka debata nad teplotou oleje v broucim motoru a kolik stupnu lze dosahnout aniz by to motor odskakal.
Motoru se nestalo vubec nic, jen delsi dobu trochu vic tlakuje karter.
Jeste musim zmerit ty tlaky ve valcich. Ale to asi az v nedeli, ted na to neni kdy.
Pri poslednim mereni to melo 8 bar na vsech, tak uvidime zda doslo k nejake zmene.
Motoru se nestalo vubec nic, jen delsi dobu trochu vic tlakuje karter.
Jeste musim zmerit ty tlaky ve valcich. Ale to asi az v nedeli, ted na to neni kdy.
Pri poslednim mereni to melo 8 bar na vsech, tak uvidime zda doslo k nejake zmene.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
barva na discích za tu dobu trochu zmatněla a zašla
bylo potřeba to trochu pošolichat bezbarvým lakem
bylo potřeba to trochu pošolichat bezbarvým lakem
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Tak jsem to konecne zmeril a mame jasno
Talky ve valcich 1-2-3-4
9-8-9-2
Ctvrty valec je po smrti
Takze jsme dojezdili
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Tlaky tesne pred cestou do vodokrt jsem nemeril.
Ale da se predpokladat ze ten ctvrtej valec uz byl nacatej predtim, proto to tlakovalo karter.
Ten prulet po dalnici to akorat dokonal a konecne uz je to poznat na chodu motoru
Predpokladam taky ze to budou zapeceny krouzky, protoze ventily maji predpisove vule, nikde nic nestrili, nikde nic nemlati.
Rozborka mozna v zime nebo na jare. Ted je na programu motor do Pomerance.
Ale da se predpokladat ze ten ctvrtej valec uz byl nacatej predtim, proto to tlakovalo karter.
Ten prulet po dalnici to akorat dokonal a konecne uz je to poznat na chodu motoru
Predpokladam taky ze to budou zapeceny krouzky, protoze ventily maji predpisove vule, nikde nic nestrili, nikde nic nemlati.
Rozborka mozna v zime nebo na jare. Ted je na programu motor do Pomerance.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
rozborka potvrdila jednu z předpokládaných závad
kdyz koukám do záznamů tak jsem ten motor složil v červenci 2012
takže vydržel 9 let ne zrovna jemného zacházení a cca 36tis km
kdyz koukám do záznamů tak jsem ten motor složil v červenci 2012
takže vydržel 9 let ne zrovna jemného zacházení a cca 36tis km
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
no nic, takže ideální čas vysrat se na 13tku přestavět to na 1600
bohužel se ukázalo že písty a valce co mám nasyslený z různých motorů nejsou v tak dobrém stavu abych je mohl s klidným svědomím použít
nezbylo mi nic jiného než sáhnout po nové sadě od AA
bohužel se ukázalo že písty a valce co mám nasyslený z různých motorů nejsou v tak dobrém stavu abych je mohl s klidným svědomím použít
nezbylo mi nic jiného než sáhnout po nové sadě od AA
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Stav tachometru : 17800
Motor prestaven na 1600 (nova sada pistu a valcu AA)
Hlavy z regálových zásob
Sani ponechano puvodni ze 13tky (16tkové je teprve na cestě od Romana ze států)
Karburator 31 PICT 3 (idle jet 55, power jet 45) ... předtím jsem zkusil power jet dát 47,5, ale nefungovalo to dobře
Olejove cerpadlo s filtrem
Cinske zapalovani ponechano
Olej Shell Helix H3 + přísada Militec
A zase jezdime
Motor prestaven na 1600 (nova sada pistu a valcu AA)
Hlavy z regálových zásob
Sani ponechano puvodni ze 13tky (16tkové je teprve na cestě od Romana ze států)
Karburator 31 PICT 3 (idle jet 55, power jet 45) ... předtím jsem zkusil power jet dát 47,5, ale nefungovalo to dobře
Olejove cerpadlo s filtrem
Cinske zapalovani ponechano
Olej Shell Helix H3 + přísada Militec
A zase jezdime
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Kvuli tomu dvojitemu predehrevu a příslušnému výfuku
bylo nutno pouzit mensi olejovy filtr nez se obvykle na brouka dava, ale myslim ze to nebude mit vliv
bylo nutno pouzit mensi olejovy filtr nez se obvykle na brouka dava, ale myslim ze to nebude mit vliv
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
stav tachometru 17910
konečně jsem se dokopal k výměně převodky řízení, která už to měla dávno za sebou
pouzita převodka z regálových zásob, starší, původ neznámý,
jen vyčištěná, vyměněné spodní gufero, naplněná směsí A00 a převodového oleje
konečně jsem se dokopal k výměně převodky řízení, která už to měla dávno za sebou
pouzita převodka z regálových zásob, starší, původ neznámý,
jen vyčištěná, vyměněné spodní gufero, naplněná směsí A00 a převodového oleje
... a vůbec !