Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
A případně dárcem té membrány je 1203?
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Tak nevím, mluvil jsem teď s JMK Broukservis a pumpu na alternátor v tuto chvíli nemají, ale mají opravnou sadu, která ze zřejmě na mojí pumpu:
https://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4 ... 75-i24305/
Pokud bych z toho použil jen ty membrány (u té spodní včetně té pružiny) myslíte, že je šance, že to bude fungovat nebo spíš ne a vyhodím 700,- + cestu? Tlak paliva je daný tou pružinou pod spodní membránou? Takže, pokud bude nová tužší, budu mít moc veliký tlak a budu muset podkládat.
Jinak na mojí spodní membráně je viditelná trhlinka...
Díky
https://www.broukservis.cz/vw-t-1-2-3-4 ... 75-i24305/
Pokud bych z toho použil jen ty membrány (u té spodní včetně té pružiny) myslíte, že je šance, že to bude fungovat nebo spíš ne a vyhodím 700,- + cestu? Tlak paliva je daný tou pružinou pod spodní membránou? Takže, pokud bude nová tužší, budu mít moc veliký tlak a budu muset podkládat.
Jinak na mojí spodní membráně je viditelná trhlinka...
Díky
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
v normální prodejní síti se dá sehnat ještě čerpadlo PIERBURG 7.02242.43.0 , což je alternátorová verze pro 100mm tyčku.
Nalákala mě renomovaná značka, ale evidentně je to něco převzatého, protože se na podstavci zcela přiznaně odfrézovávalo cizí logo.. Zatím hodnotím takto :
+ značka
+ rozebíratelné
- plastový vrchlík, je otázka času zda se nemůže ulomit časem (a čím dál víc se toho začínam obávat )
- celkový průměr přírub, které svírají membránu je větší než originál a montáž speciálně zadní matky je tak o nervy..
Nalákala mě renomovaná značka, ale evidentně je to něco převzatého, protože se na podstavci zcela přiznaně odfrézovávalo cizí logo.. Zatím hodnotím takto :
+ značka
+ rozebíratelné
- plastový vrchlík, je otázka času zda se nemůže ulomit časem (a čím dál víc se toho začínam obávat )
- celkový průměr přírub, které svírají membránu je větší než originál a montáž speciálně zadní matky je tak o nervy..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Pani, prečítal som si celú tému, ale nenašiel som moc o mojom probléme...
Pumpa originál Pierburg zo štvorcovým vrchom. Repasoval som ju, z repasnou sadou a pumpa pumpuje, ale...
Motor mi začal robiť problémy a zistil som že mám nad risku oleja, čiže benzín sa dostal do oleja. Cez pumpu to nebolo, dal som dole filter a do karburátora na voľnobeh sa valil benzín s tej šikmej rúrky na vrchu karbecu, čo nieje normálne. Môže byť že origo pumpa pretesnená dáva vysoký tlak?
Neviem o otom žeby som niečo zle poskladal, nieje tam nič zložitého.
Tú pružinku inak asi neviem dať, na tele je výrez do ktorého sa zaprie a na tiahle tiež, alebo je problém v karburátore a nie v pumpe? Ten benzín sa tam lial a to doslovne...
Ďakujem
Pumpa originál Pierburg zo štvorcovým vrchom. Repasoval som ju, z repasnou sadou a pumpa pumpuje, ale...
Motor mi začal robiť problémy a zistil som že mám nad risku oleja, čiže benzín sa dostal do oleja. Cez pumpu to nebolo, dal som dole filter a do karburátora na voľnobeh sa valil benzín s tej šikmej rúrky na vrchu karbecu, čo nieje normálne. Môže byť že origo pumpa pretesnená dáva vysoký tlak?
Neviem o otom žeby som niečo zle poskladal, nieje tam nič zložitého.
Tú pružinku inak asi neviem dať, na tele je výrez do ktorého sa zaprie a na tiahle tiež, alebo je problém v karburátore a nie v pumpe? Ten benzín sa tam lial a to doslovne...
Ďakujem
VW chrobák 1300, ročnik 1971
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Jehlový ventil v karburaci je zalepený, vymačkaný nebo špatně nastavený. Proto se nezavírá a přeplňuje se ti komora.
Že by mechanická pumpa přemohla ventil a měla tak silný tlak je sice možné ale nepravděpodobné.
Že by mechanická pumpa přemohla ventil a měla tak silný tlak je sice možné ale nepravděpodobné.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ten ventil som osobne skúšal keď bol vonku karburátor a fungoval pekne, nevedel som ho prefuknúť. Karbec je po vyčistení.
Zajtra na to pozriem. Ďakujem
Zajtra na to pozriem. Ďakujem
VW chrobák 1300, ročnik 1971
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Plavak ti dobre funguje?
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Myslim si, že se může jednat o dva problémy
1) repasoval jsi pumpu a mohl jsi dát špatně přepouštěcí ventily, nebo některý z ventilů špatně dovírá. Napadá mne špatná pružinka, nečistota a podobně.
2) špatný jehlový ventil v plovákové komoře, jak píše Sam. Stalo se mi, že ventil fungoval správně, tak jak píšeš ale v určitém mísťe zdvihu se zasekl a nedovřel tak jak má. Zřejmě už byl za ta léta vyběhaný. Co je na tom však nejhorší, že to nedělal pokaždé.
Nejedná se o neřešitelný problém. Nejhorší je ho najít.
Přeji hodně štěstí.
1) repasoval jsi pumpu a mohl jsi dát špatně přepouštěcí ventily, nebo některý z ventilů špatně dovírá. Napadá mne špatná pružinka, nečistota a podobně.
2) špatný jehlový ventil v plovákové komoře, jak píše Sam. Stalo se mi, že ventil fungoval správně, tak jak píšeš ale v určitém mísťe zdvihu se zasekl a nedovřel tak jak má. Zřejmě už byl za ta léta vyběhaný. Co je na tom však nejhorší, že to nedělal pokaždé.
Nejedná se o neřešitelný problém. Nejhorší je ho najít.
Přeji hodně štěstí.
Co přijde dál???
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
to je naopak velmi pravděpodobné
setkal jsem se už dvakrát s přesně tímto chováním u pumpy repasované za pomoci "nové" repasady
vtip je v tom že nová membrána má krapet jinou tyčku a pružinu a ve výsledku "pumpuje" daleko víc než originál
a výsledkem je přeplňování plovákové komory a stříkáním benzínu ze "šikmé trubky"
řešením je
- upravit tyčku a pružinu membrány tak aby odpovídala originálním rozměrům
- vypodložit celou pumpu silnějším těsněním, v případech které jsem zažil to byly 2-3 mm
- vysrat se na repasady a koupit celou pumpu novějšího provedení (tu zapertlovanou)... je totiž dokonce levnější než ta repasada
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Že bude součástí repasady i tyčka mne nenapadlo, vždy jsem měnil jen membránu. Se špatnou tyčkou nelze ani vyloučit protržení nové membrány.Herbie píše: ↑11 led 2021to je naopak velmi pravděpodobné
setkal jsem se už dvakrát s přesně tímto chováním u pumpy repasované za pomoci "nové" repasady
vtip je v tom že nová membrána má krapet jinou tyčku a pružinu a ve výsledku "pumpuje" daleko víc než originál
a výsledkem je přeplňování plovákové komory a stříkáním benzínu ze "šikmé trubky"
řešením je
- upravit tyčku a pružinu membrány tak aby odpovídala originálním rozměrům
- vypodložit celou pumpu silnějším těsněním, v případech které jsem zažil to byly 2-3 mm
- vysrat se na repasady a koupit celou pumpu novějšího provedení (tu zapertlovanou)... je totiž dokonce levnější než ta repasada
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
mám na mysli tu tyčku co je součástí mebrány a je kolem ní natočená ta velká pružina
nikoliv tyčku co kouká z bloku
nikoliv tyčku co kouká z bloku
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ach so,.. v každém případě vítejte v pekle aftermarket dílů
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
změřil bych tlak benzinu na cestě ku karburátoru..
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Prave som akurát dočítal tému kde presne toto herbie riešil... viewtopic.php?f=14&t=323&start=20
Podľa mňa ma herbie pravdu, podkladať to moc nechcem, nemám rád také riešenia aj keď sú funkčné. Skontrolujem ten ihlovyý ventil do istoty a kúpim regulátor tlaku paliva, ten to zreguluje na normálny tlak a bude po probléme.
Ďakujem
Podľa mňa ma herbie pravdu, podkladať to moc nechcem, nemám rád také riešenia aj keď sú funkčné. Skontrolujem ten ihlovyý ventil do istoty a kúpim regulátor tlaku paliva, ten to zreguluje na normálny tlak a bude po probléme.
Ďakujem
VW chrobák 1300, ročnik 1971
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ako som písal o pár stránok dozadu držať sa originál súčiastok čo to len pôjde je najlepšia cesta
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Tak ako písal herbie problém vyriešený. Pumpa dávala vysoký tlak. Dal som 4ks podložiek pod pumpu, išla hore asi o 2mm a je pokoj.
Ďakujem. Konečne motor šľape ako ma.
Ďakujem. Konečne motor šľape ako ma.
VW chrobák 1300, ročnik 1971
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
no vidis.. nakonec sto vyresil tim, co nemas rad.. lepsi drobne ustupky,nez-li velke komplikacie..
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj kluci.
Mohli by jste mi prosím poradit jakou pumpou mám nahradit tuto mojí stávající ? Mám ji na dvoulitrový motor který mám v letadle. Je bez alternátoru. Děkuji za rady.
Mohli by jste mi prosím poradit jakou pumpou mám nahradit tuto mojí stávající ? Mám ji na dvoulitrový motor který mám v letadle. Je bez alternátoru. Děkuji za rady.