Kaďour
Re: Kaďour
Třeba rejdové čepy komplet už se dneska dělají nové - v Německu. Těhlice zatím ne, ale podle toho, co naznačoval Marcus Schlechter z Rakouska, tak výroba těhlic v jeho režii by se časem měla rozběhnout, ovšem jsou to složité díly vyráběné v malých sériích, takže cena nebude zrovna křesťanská. Jinak nezbývá než sledovat inzerci, kde se tu a tam nějaké mechanické díly objevují, samozřejmě většinou ve stavu vyžadujícím renovaci.
Re: Kaďour
U kaďouřích těhlic, pokud vím, je rozdíl výšky proti "civilnímu" broučímu provedení 70 mm a totéž by mělo být vzadu díky použití redukčních skříní.
Re: Kaďour
Na Slovensku by taky tak do půl roku prý mohly být
Re: Kaďour
Taky to dost zvednou nové torzní pláty a 16" disky a terenni gumy Nato profil 6,00-16,furt se delají v Portugalsku firma Camac(100x lepší než Wesa na předku).Moc nevím co jsou ty tehlice,taky asi rejdový čep? Z nápravy vylézají 4 ramena (Langslenker) a na nich je levý a pravý rejdový čep(Achsschenkel).Nejaký Nemec jich mel nedavno celou krabici na prodej na FB(asi originály?) . A ty 4 ramena jdou použít broukouvá,co jsou na té náprave.Ramena pro Kdf začal vyrábet teď nekdo v Bavorsku
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kaďour
Panejo, posledni bariera v podobe predni napravy tedy padla. Zbyvaji repliky reduktoru a pater podvozku a je mozne chrlit vojenske KDF v milionovych seriich. Krasny priklad jak si KDF komunita vypalila svuj vlastni rybnik.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Kaďour
Zatím to vázne spíš na hlemýždím tempu skládání nových karosérií. Lidí, kteří jsou to ochotní postavit třeba na podvozek 181 je dost. Těhlic a svisláků mám několik párů, bylo těžké je sehnat, mám je kvůli zásadním výměnám. Přednostně mě zajímají původní blatníky.
Re: Kaďour
Rochuss,16 disky mám nachystané ale tím zdvihnem celé auto.Já potřebuji dorovnat ten předek vůči zadku lebo tam budou ty reduktory.Asi je jediná cesta ty těhlice.Teď tam dám co mám a vyměnit se to dá kdykoliv.Možná to v půli cestě zabalím a hodím do šrotu a bude vše vyřešené.Tady je můj vzor který chci okopírovat.Je postaven před 10 lety.Náklady do 50000kč.Brouk z AT za pár E,redukce a poloosi,10 tabulí plechu,trochu barvy a nějaké drobnosti.Jedna zima strávená po práci v garáži a chuť něco udělat.Je mi jasné že pro někoho je to jen šrot protože to neni origo.Každý má svoji pravdu a nikomu ji neberu.99,5%lidí nerozezná co to je a 90% lidí by nedokázalo něco takýho vyrobyt.Já před ním smekám klobouk.Není to jen klepat plech.Je třeba vyrobyt spoustu přípravků které dají víc práce než výrobek.Jelikož mu některé přípravky ještě zbyly a byl ochoten mi poradit tak jsem do toho šel.On je spíš na tu kasli a proto jsem se pokusil oslovit Vás ohledně pomoci s motorem a podvozkem.I když se to nebude někomu líbit zatím budu pokračovat tak jak to budu zvládat.Kdo bude chtít ten pomůže a kdo ne ,tak nepomůže.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Kaďour
Tohle je nádherný. Ve světě se toho staví strašně moc, dokonce i na jinejch podvozcích, než Brouk. Kvalita bývá od "nic moc" až po naprostou pohromu. Řada lidí to asi dělá jen podle fotek. Rozdíly ve vzdálenostech, nebo v rádiusech ne v mm ale spíš v cm.
Re: Kaďour
Nechtěl bys vyměnit 2 těhlice za barevné papírky?Ty bys pak mohl s někým směnit za něco co potrěbuješ ty
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Kaďour
Víš, on byl velký problém směnit barevné papírky za těhlice. Udělal jsem to proto, abych měl při výměnách v ruce pádný argument. Obecně: papírky jsou, díly už ne.
Re: Kaďour
já bych směnil papírky za celýho kaďoura rovnou.. kdo hledá ten najde.. a zázraci se dějou nežene..zapráskanejma stodolama se to pokladi enem hemží.. líná huba holý leštěstí.. a jak říká ťupajs.. moje voko sokolí, hledá vraci v okolí.. veselou mysel, s chutí do toho a razem bude hotovo.. brambora k bramboře kdf na dvoře.. držim palce..
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Kaďour
Samba píše: ↑07 led 2021já bych směnil papírky za celýho kaďoura rovnou.. kdo hledá ten najde.. a zázraci se dějou nežene..zapráskanejma stodolama se to pokladi enem hemží.. líná huba holý leštěstí.. a jak říká ťupajs.. moje voko sokolí, hledá vraci v okolí.. veselou mysel, s chutí do toho a razem bude hotovo.. brambora k bramboře kdf na dvoře.. držim palce..
peníze kazej charakter ..ale ještě horší jsou zajatci hmoty ..nebo dokonce vojenský prahmoty
jdeme frflat na flat ...
Re: Kaďour
kdyby náhodou, tak o jednom čirou náhodou zrovna vím, pravda, není úplně zatodarmo, le co dneska je že..od pokladu Tě může dělit sotva šest pěkně loženejch numer.. táhnou je zitra a když pán bůh dá, Ty zas můžeš odtáhnout kádéefa..
Re: Kaďour
Já vlastně do originálu jít nemůžu.To bych musel dělat jak TT681 a to bych nezvládl takže bych byl pořád nasraný a nešťastný- a je mi to třeba?Takto si řeknu že dělám kopii repliky, takže odborně paskvil a na tom neni co skazit.Naopak když něco udělám dobře tak budu mít radost že se to povedlo.Už se těším na nějaký sraz kde o tom pokecáme.Není nad to když se chlapy spolu ožerou
Re: Kaďour
Já nevím, ale hlemýždí tempo je podle mě nezasloužený kompliment. U té mojí třeba ani po 18 měsících nevím, jestli vůbec někdy bude. Nemůžu pochopitelně operovat žádnými obchodními názvy, protože by to byla neplacená reklama.
A původní blatníky...snad se mi podaří aspoň dostatečně věrohodně okopírovat jejich tvar, ovšem jak jsem rozsáhlým studiem zjistil, ani ty původní blatníky, u kterých by se předpokládalo, že budou v určitých obdobích všechny stejné, stejně stejné nebyly. Ještě se potřebuju dostat k některým rozměrům, které spolehlivě nevím - přesná hloubka zasunutí do podběhu, šířka vyčnívající části a poloměr vykrojení podběhu, do kterého se blatník vkládá. Takhle jednoduše je to u zadního blatníku, vpředu je to trochu složitější, ale princip je stejný a mám pocit, že vykrojení v podběhu má stejnou hloubku. Nepomohl by s těmihle údaji někdo?
Re: Kaďour
TT681 je kokot, protože vždycky se snažil všechno dělat precizněji než v tuctové kvalitě a teď je v řiti, protože je závislý na cizí dodávce.kdf 28 píše: ↑07 led 2021Já vlastně do originálu jít nemůžu.To bych musel dělat jak TT681 a to bych nezvládl takže bych byl pořád nasraný a nešťastný- a je mi to třeba?Takto si řeknu že dělám kopii repliky, takže odborně paskvil a na tom neni co skazit.Naopak když něco udělám dobře tak budu mít radost že se to povedlo.Už se těším na nějaký sraz kde o tom pokecáme.Není nad to když se chlapy spolu ožerou
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kaďour
Ber to z té lepší stránky. Alespoň můžeme soutěžit, jestli ty dostaneš dřív svou karosérii nebo já své kabelyTT681 píše: ↑07 led 2021Já nevím, ale hlemýždí tempo je podle mě nezasloužený kompliment. U té mojí třeba ani po 18 měsících nevím, jestli vůbec někdy bude. Nemůžu pochopitelně operovat žádnými obchodními názvy, protože by to byla neplacená reklama.
A původní blatníky...snad se mi podaří aspoň dostatečně věrohodně okopírovat jejich tvar, ovšem jak jsem rozsáhlým studiem zjistil, ani ty původní blatníky, u kterých by se předpokládalo, že budou v určitých obdobích všechny stejné, stejně stejné nebyly. Ještě se potřebuju dostat k některým rozměrům, které spolehlivě nevím - přesná hloubka zasunutí do podběhu, šířka vyčnívající části a poloměr vykrojení podběhu, do kterého se blatník vkládá. Takhle jednoduše je to u zadního blatníku, vpředu je to trochu složitější, ale princip je stejný a mám pocit, že vykrojení v podběhu má stejnou hloubku. Nepomohl by s těmihle údaji někdo?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Kaďour
A jaká je odměna pro výherce? Ty kabely?
Já jsem na svoje čekal několik měsíců, takže to nebylo až tak strašné, ale taky jsem čekal, jak to vlastně dopadne, protože jsem si za nějakou dobu stačil trochu udělat obrázek.
S kastlí mám dost velkou potíž v tom, že jsem si zajistil podmínky pro její dokončení a montáž, ale že se dodávka zpozdí o dlouhé měsíce až roky, to v plánu nebylo a tím pádem přijdu o slušně vybavený pracovní prostor.
Já jsem na svoje čekal několik měsíců, takže to nebylo až tak strašné, ale taky jsem čekal, jak to vlastně dopadne, protože jsem si za nějakou dobu stačil trochu udělat obrázek.
S kastlí mám dost velkou potíž v tom, že jsem si zajistil podmínky pro její dokončení a montáž, ale že se dodávka zpozdí o dlouhé měsíce až roky, to v plánu nebylo a tím pádem přijdu o slušně vybavený pracovní prostor.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kaďour
Vyherce ziska dobry pocit ze je svet v normalu.
Kdo tobe delal kable? Bylo by mozne foto jak vypadaji v detailu?
Kdo tobe delal kable? Bylo by mozne foto jak vypadaji v detailu?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Kaďour
Já je mám ze stejného zdroje z Polska. Jak budu moct, udělám nějaké foto, ale zrovna teď tady k tomu nemám techniku. Vodiče mají izolaci a opředení, které je nasycené průhlednou hmotou. Jestli se to dělá nějakým lakem, nebo je to umělá hmota, to netuším a netuším ani, co přesně to bylo u původních vodičů. Předpokládám, že kdyby to byl nějaký lak, tak by časem zkřehnul, ale originál vodiče jsou i po několika desítkách let do určité míry elastické, takže bych si tipl, že to bylo sycené nějakým igelitem, což byl tehdejší obchodní název PVC vyráběného v Německu.
Část té kabeláže má jen izolaci PVC, konkrétně mezi baterii a startér v průřezu 25 mm2, což prý je dle dokumentace. Co ale vím od někoho, komu prošlo rukama víc kýblů z různých výrobních období, tak původní kabeláž byla i v PVC i v opředení, takže se to asi podle dostupnosti materiálu střídalo. U kýblu ukořistěného Brity v Africe byl pro změnu kabel od baterie s opředením a v průřezu 35 a některé jiné vodiče byly pouze v PVC, takže je dost těžké vytvořit nějakou univerzální kuchařku pro zhotovení kabeláže.
Co je mi záhadou, je absence startérů u podvozků od č. 2-017xxx spadajících výrobně do období cca od března 1943. Zajímalo by mě, zda to je pouze mýtus vytvořený katalogem dílů, nebo tak skutečně auta expedovali a potom se nabízí otázka, zda došlo k dodatečné montáži startérů, nebo ne.
Část té kabeláže má jen izolaci PVC, konkrétně mezi baterii a startér v průřezu 25 mm2, což prý je dle dokumentace. Co ale vím od někoho, komu prošlo rukama víc kýblů z různých výrobních období, tak původní kabeláž byla i v PVC i v opředení, takže se to asi podle dostupnosti materiálu střídalo. U kýblu ukořistěného Brity v Africe byl pro změnu kabel od baterie s opředením a v průřezu 35 a některé jiné vodiče byly pouze v PVC, takže je dost těžké vytvořit nějakou univerzální kuchařku pro zhotovení kabeláže.
Co je mi záhadou, je absence startérů u podvozků od č. 2-017xxx spadajících výrobně do období cca od března 1943. Zajímalo by mě, zda to je pouze mýtus vytvořený katalogem dílů, nebo tak skutečně auta expedovali a potom se nabízí otázka, zda došlo k dodatečné montáži startérů, nebo ne.