Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Vypadá to,že 4x4 byly v r.1939 asi 2ks Typ 86/ karoserie 62 (šasi je na obrázku) , pak v r. 1940 4ks Typ 87/karoserie 82 (z toho 2ks trojmístný +2ks čtyřmístný) , pak 2ks ten slavný velitelský brouk a po válce v r.1946 2ks allrad 4x4 brouk. Takže celkem 10 aut,pokud nebyl tedy porušen zvyk delat vždycky 2kusy prototypu kvúli případné havárii jednoho z nich.
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Problém je v tom, že Porsche měl karoserii, je jedno zda Kaďour nebo Brouk na které testoval podvozky. Například karoserie Předsériového Kaďoura ve sbírce Christiana Geundmanna měla za dobu v Porscheho dílně ve Stuttgartu asi pět podvozků, včetně podvozku 4x4.
Co přijde dál???
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Kolik se toho teda vlastně vyrobilo? 10?, 100?, několik set, jak se oficiálně uvádí? Myslím čtyřkolky s broučí karosérií. Jeden člověk mi říkal, že to měl, druhý že se to pokoušel koupit a skončilo to ve šrotu. Obě informace od hodnověrných lidí. Takových moc není. Teď se kolem mě motá jedna taková plošina, už delší čas lámu majitele. Na 10 kusů mi to opravdu nepřijde, sto možná, proč ale ten rozdíl oproti oficiálním informacím?
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Já si myslím, že to lidi mate. Vidí tunel na 128 dlouhého vodníka a hned si myslí, že je to tunel ma Brouka 4x4. Jediné záznamy na allrad podvozek jsou z Porscheho továrny ve Stuttgartu ale nejsou z KdFStatu. Podle mne se sériově nikdy nevyráběli.Křemílek píše: ↑01 pro 2020Kolik se toho teda vlastně vyrobilo? 10?, 100?, několik set, jak se oficiálně uvádí? Myslím čtyřkolky s broučí karosérií. Jeden člověk mi říkal, že to měl, druhý že se to pokoušel koupit a skončilo to ve šrotu. Obě informace od hodnověrných lidí. Takových moc není. Teď se kolem mě motá jedna taková plošina, už delší čas lámu majitele. Na 10 kusů mi to opravdu nepřijde, sto možná, proč ale ten rozdíl oproti oficiálním informacím?
Co přijde dál???
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Tak popisují asi do deseti aut od 1939 -1946. Asi 6 ks s karoserií 62/82 a asi 4ks s karoserií Brouk.Nejspíš asi nebyly nijak souběžně jak tvrdí OB. Nebyl dúvod vyrábet 4x4,bylo to příliš drahé a komplikované,armáda to zavrhla (i když nekteří představitelé armády 4x4 požadovali). Lehké auto jako Kdf82 3-4 vojáci snadno popostrčí . Důvod pro 4x4 byl jen u Kdf 128/166 Vodník protože ten potřeboval přední náhon pro vyjetí z vody. Logicky vzato Porsche ve Stuttgartu mel plno práce s vývojem všeho možného a postupne pořád neco vyvíjel,taky v roce 1941-42 mu plno lidí odkráčelo na frontu.. Dochoval se asi ten jediný z 1946. Dnes je ironicky jiste víc Allradú než za války,tipuju tak 60-100kusú.
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
jen abych měl jasno, protože se v těhle starejch verkách tolik neorinetuju
chápu správně že originálů brouka a kaďoura 4x4 bylo tedy vyrobeno cca 10 ks
a všichni ti "přestavění" brouci 4x4 co se nyní prohánějí po světě mají přední náhod použitý z vodníka ?
chápu správně že originálů brouka a kaďoura 4x4 bylo tedy vyrobeno cca 10 ks
a všichni ti "přestavění" brouci 4x4 co se nyní prohánějí po světě mají přední náhod použitý z vodníka ?
... a vůbec !
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Jo je to vlastne na bázi velkého vodníka Kdf 128,který mel velký rozchod a rozvor takže třeba mel delší přední a zadní polosy, nápravu z 82. A tento velký vodník se přestal po malé zkušební serii vyrábet,protože byl velký,težký, neohrabaný,drahý a lámaly se mu vany.Proto byl přepracovaný na zmenšeného kdf166.
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Jasně, to chápu, ovšem KDF128 taky nebyly vyrobeny stovky,rochuss píše: ↑01 pro 2020Jo je to vlastne na bázi velkého vodníka Kdf 128,který mel velký rozchod a rozvor takže třeba mel delší přední a zadní polosy, nápravu z 82. A tento velký vodník se přestal po malé zkušební serii vyrábet,protože byl velký,težký, neohrabaný,drahý a lámaly se mu vany.Proto byl přepracovaný na zmenšeného kdf166.
takže kde se berou ty přední náhony ?
někdo už dělá repliky ?
... a vůbec !
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Př.náhon a převodovka je z malého vodníka. Z velkého vodníka jsou jen veci co se týkají vetšího rozchodu,rozvoru a tunelu-př.poloosy +roury,obe kardanky,řadící domek,pedály,,ruč.brzda. Je to vlastne taková vtipná kombinace 82/166/128 a konstrukční zajímavost.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Taky se dnes dělá sada na úpravu tunelu na čtyřkolkový tunel. Příruba před napoleona a další věci.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Možná už tu je?
- Přílohy
-
- Volkswagen History (2).jpeg (52.4 KiB) Zobrazeno 5200 x
Vwase nocni sichta...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Fotka pro Sama k vánocům z července 48
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
Óooo děkuji převelice, Zásilka pro USA už je v garáži.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
in 1948/49 11% of the employees were women....
Same smir se s tím že na tvoji převodovce z 48 jestli ji máš z toho roku.. Dělala s 10% pravděpodobností nějaká Gertruda
Same smir se s tím že na tvoji převodovce z 48 jestli ji máš z toho roku.. Dělala s 10% pravděpodobností nějaká Gertruda
jdeme frflat na flat ...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
[attachment=0]FB_IMG_1608581134396.jpg[/attachment]
jdeme frflat na flat ...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
E type v popředí je proti pretzl Tüscher rollback konverzi ze Svajcu.. houska na krámě
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)
To nebude čistý tuscher, to bude něco modernějšího.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912