Oprava podvozku Brouk 1950
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes jsem pracoval na levé polovině podlahy. Zaměřil jsem díry pro šrouby, zastřihl plech podlahy u tunelu o 10mm. Rozřízl jsem podlahu ve předu a vzadu v podstatě stejně jako pravou polovinu. Nabodoval jsem můstky a tím dnes končím. Pokračování zase někdy jindy.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Makám stále. Dnes zavařeno vše na levé polovině podlahy. Šlo to velmi dobře. Začínám být takový Schnellzug! Přední část je kompletně obroušena a zadní jen ze spodní části. Protože mi shořela i poslední bruska.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
pěkný sváry, čím to vaříš? (já vím, je to rukama, ale ... )
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Na taketo paradne plechy a preciznu pracu je TIG tou pravou volbou.
Ak sa to krasne nalicuje ani nieje co brusit...alebo skoro nic oproti MAGu.
Ak sa to krasne nalicuje ani nieje co brusit...alebo skoro nic oproti MAGu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ano vim to ale nějak jsem nenašel drzost se zabývat tím si koupit TIG.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jen ti to vyzunkne flasku Argonu. Ja jsem tomu neprisel u plechu na chut. Prijde mi ze to vyhreje plech vic nez MIG. Tedy spali vice barvy
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Je to parada hlavne pri preciznej praci ako dava Ondra.
Jasne ze kvoli jednej zakazke to nema cenu veduci
MAG je rychlovka /ako sa to vezme/ ale pri preciznom zlicovanie je TIG velka lahoda....to len preletis malou pasovkou alebo brus.kotucom zvar a mas to ako z jedneho plechu. To brusenie je na par chvil. Obcas zvaram popraskane plechy pod karbce...To skoro ani nieje potrebne brusit...a aj sa to lepsie zvara ako MAGom. Ale uz som ticho.
Jasne ze kvoli jednej zakazke to nema cenu veduci
MAG je rychlovka /ako sa to vezme/ ale pri preciznom zlicovanie je TIG velka lahoda....to len preletis malou pasovkou alebo brus.kotucom zvar a mas to ako z jedneho plechu. To brusenie je na par chvil. Obcas zvaram popraskane plechy pod karbce...To skoro ani nieje potrebne brusit...a aj sa to lepsie zvara ako MAGom. Ale uz som ticho.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ak ti to pali...mas to zle nastavene hlavne u nereze je to o drzku.
Ak dojde na karosarcinu nieco nafotim...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
To nepopiram, tesim se na workshop.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Su tu aj povolanejsi...ale skusim aj ja.
Mam v praci teraz nove kombo MIG aj s tvrdou pajkou.
Tiez jedna z variacii ako spajat a opravovat je tvrde pajanie vonkajsich plechou karoserie.
U skoda momentalne jedina spravna cesta.
Tam neopalis ani zinkovu vrstvu...
Ze ma tu trpite sockaautom tak nieco nafotim.
Nech Ondra prepaci za OT.
Mam v praci teraz nove kombo MIG aj s tvrdou pajkou.
Tiez jedna z variacii ako spajat a opravovat je tvrde pajanie vonkajsich plechou karoserie.
U skoda momentalne jedina spravna cesta.
Tam neopalis ani zinkovu vrstvu...
Ze ma tu trpite sockaautom tak nieco nafotim.
Nech Ondra prepaci za OT.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ne vůbec mi to nevadí, spíše naopak.
S TIG nemám žádné zkušenosti ale v hlavě jsem měl to co napsal Maroš. Problém CO je, že přidává moc materiálu, který se musí odbrousit.
No snad se k TIG také dopracuji.
Pokud by jsi Maroš poslal nějaké fotografie, budu rád.
S TIG nemám žádné zkušenosti ale v hlavě jsem měl to co napsal Maroš. Problém CO je, že přidává moc materiálu, který se musí odbrousit.
No snad se k TIG také dopracuji.
Pokud by jsi Maroš poslal nějaké fotografie, budu rád.
Co přijde dál???
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tak frajer je tu john...jeho paradicky este asi nedam .
Ale rad sa podelim. Telefon uz fotit zvlada.
Ale rad sa podelim. Telefon uz fotit zvlada.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes jsem měl dlouhý pracovní den ale podařilo se dokončit levou polovinu podlahy. Mimo drobného dovařování v přední části prolisu, kde navazuje na Napoleona jsem musel posunout i kostku se dvěma závity které drží dorazy pedálů. Víceméně jsem s tím počítal ale v duchu doufal, že to vyjde. Bohužel nevyšlo.
Dále jsem přibodoval kolejnice. Jejich instalace byla rychlá, protože už jsem věděl jak na to.
Současně jsem dnes zkontroloval otvory pro šrouby prahů dle modelu v Catii a zjistil jsem maximální toleranci 2mm! To je výborný výsledek, protože měření na podvozku jsem dělal jen úhelníkem a kovovým pravítkem.
Dále jsem přibodoval kolejnice. Jejich instalace byla rychlá, protože už jsem věděl jak na to.
Současně jsem dnes zkontroloval otvory pro šrouby prahů dle modelu v Catii a zjistil jsem maximální toleranci 2mm! To je výborný výsledek, protože měření na podvozku jsem dělal jen úhelníkem a kovovým pravítkem.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Čí výrobek je ten držák/doraz pedálů? Viděl jsem, že to dělá Virtanen, ale prodává se to i jinde a všude je to nerez.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tohle je od Ládi Rojky z Osnice. Nevím kde to sehnat v černém železe. Myslím si, že pokud to nechceš v nerezu, tak to nech vypálit. Není to tak složitý tvar.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jo, já jsem to pálil ručně - řezacím kotoučem a pilníkem a něco pro ulehčení námahy udělala frézka. Otázka je, jestli to Rojkovci taky neberou ze Sfinska, protože cenově to vychází baj oko stejně.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Kdysi jsem to také vyráběl ručně ale rychlejší je to nechat vypálit. Pokud vím, tak v Osnici to vyrábí.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jsem nešika, nesplnil jsem plán. Chtěl jsem o tomto víkendu navařit na tunel obě poloviny podlahy. Bohužel jsem zvládl přivařit jen pravou polovinu.
Asi budu pozván na kobereček.
Nicméně jak se říká, těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Důkladná připrava před svařením se vyplatila. Šlo to jako po másle a nemusel jsem při svařování nějak improvizovat.
Asi budu pozván na kobereček.
Nicméně jak se říká, těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Důkladná připrava před svařením se vyplatila. Šlo to jako po másle a nemusel jsem při svařování nějak improvizovat.
Co přijde dál???