Oprava podvozku Brouk 1950
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes jsem přebodoval sváry, aby to vypadalo jak má. Dal jsem průchodky na trubku paliva. Zaměřil jsem díry pro šrouby prahů. Musím konstatovat, že repliky sedí tak na 90%, což jsem nečekal.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Není to zbytečně brzo když je to zatím jenom v tom základu?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Čekal jsem kdo s tím dotazem přijde. Lišáku vyhráváš.
Abych ti odpověděl: palivová trubka je ve předu hodně ohnutá takže průchodka tam i teď šla velmi špatně instalovat. Mám obavu, že po malakování by tam šla ještě hůř instalovat než teď. Dohodl jsem se tedy s MK, že ji tam dám už teď. Myslím si, že ji trochu barvy moc neuškodí. Pokud tedy ji lakýrník nezalepí ochrannou páskou.
Abych ti odpověděl: palivová trubka je ve předu hodně ohnutá takže průchodka tam i teď šla velmi špatně instalovat. Mám obavu, že po malakování by tam šla ještě hůř instalovat než teď. Dohodl jsem se tedy s MK, že ji tam dám už teď. Myslím si, že ji trochu barvy moc neuškodí. Pokud tedy ji lakýrník nezalepí ochrannou páskou.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tento týden jen titěrná a umrněná práce - kolejnice na sedačky. Toto si MK koupil v CSP. Tyto kolejnice se CSP fakt nepodařili. Tvarově jsou jakžtakš ale čepy jsou úplně jiné.
Zde jsou fotografie originálu. Zde jsou kolejnice od CSP Dost dlouho jsem přemýšlel, jak mám čepy vyrobit. Jsou kuželové a na konci rozkované s odsazením. No nakonec jsem to vyšpekuloval a myslím, že jsou daleko lepší než z CSP. Uf!
A zde jsou moje
Zde jsou fotografie originálu. Zde jsou kolejnice od CSP Dost dlouho jsem přemýšlel, jak mám čepy vyrobit. Jsou kuželové a na konci rozkované s odsazením. No nakonec jsem to vyšpekuloval a myslím, že jsou daleko lepší než z CSP. Uf!
A zde jsou moje
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
A já si říkal, že se s některejma věcma moc mažu
Nenaohýbáš rovnou i to účko, beztak je to jiná síla materiálu.
Nenaohýbáš rovnou i to účko, beztak je to jiná síla materiálu.
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Vzhledem k tomu, že vidím vedle volně pohozené nýtky tak bych tipoval, že si nedáš pohov dokud to nebude komplet. Co kdyby se Sam rozhodl plazit pod sedačkou s endoskopem .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Síla materiálu je od CSP kupodivu správná.
Samozřejmě, že to budu nýtovat! Vždyť originál byl nýtovaný. Co by na to řekl Sam, když bych to jen bodoval!!
Samozřejmě, že to budu nýtovat! Vždyť originál byl nýtovaný. Co by na to řekl Sam, když bych to jen bodoval!!
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Nejdřív mne napadlo že jsi použil ty původní....krásná práce
Holandan.
Holandan.
Vaše jistota je ve zgarbech.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
CSP jsou tuneři, tyto detaily nevidí a ještě budou dotčeni, když to před nimi zmíníš, protože jejich produkt je lepší než originál. Viz:These seat tracks fit Beetle up to '55 and match the original parts regarding form and finish.
Kdysi se říkalo: "Kdo šetří, má za tři". Zde to platí doslova. Pojezdy dělá Virtanen. Sice ne v úplně v nadpozemské kvalitě ale jako základ víc než dobré. Ani ti nebudu Ondro snad říkat, že jeho pojezdy jsou levnější než ty od CSP.
https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... id=1419255
https://www.csp-shop.com/en/body/seat-t ... 3750a.html
Kdysi se říkalo: "Kdo šetří, má za tři". Zde to platí doslova. Pojezdy dělá Virtanen. Sice ne v úplně v nadpozemské kvalitě ale jako základ víc než dobré. Ani ti nebudu Ondro snad říkat, že jeho pojezdy jsou levnější než ty od CSP.
https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... id=1419255
https://www.csp-shop.com/en/body/seat-t ... 3750a.html
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dělám z toho co mám k dispozici.
Škoda, že se to neobjednalo od Virtanena.
Škoda, že se to neobjednalo od Virtanena.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tak hlavně, že se to vyřešilo
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Myslím, že bez poslední kolejnice je to vyřešené.
Dnes zanýtováno a tyto kolejnice jsou hotové.
Nyní mi zbývá poslední a nejhorší. Zajímavé na ní je to, že od těch tří ostatních je asi o jeden centimetr vyšší. Není mi příliš jasné proč!
Jak říká Sam, to je proto aby se mohl řidič více tulit ke spolujezdkyni.
Dnes zanýtováno a tyto kolejnice jsou hotové.
Nyní mi zbývá poslední a nejhorší. Zajímavé na ní je to, že od těch tří ostatních je asi o jeden centimetr vyšší. Není mi příliš jasné proč!
Jak říká Sam, to je proto aby se mohl řidič více tulit ke spolujezdkyni.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No a protože mi to nedalo, pustil jsem se do výroby i té poslední kolejnice. Nejvíce práce mi dalo udělat lisovací přípravek, ale výsledek stojí za to obětovat trochu času.
Tím pádem jsou všechny kolejnice a mužu je prdnout na podlahy.
Tím pádem jsou všechny kolejnice a mužu je prdnout na podlahy.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Počítal jsem s tím a všechno jsem pro to udělal, abych mohl o tomto víkendu přivařit podlahy. Ale co čert nechtěl, všimnul jsem si toho, že podlahy jsou nějaké široké. Položil jsem tedy originální zachovalou identickou podlahu na opravovanou a zjistil jsem, že koupené polotovary jsou o 10 až 15 milimetrů širší. Co s tím teď. Co je správně? Nedalo se dělat nic jiného, než to ověřit na karoserii. V sobotu jsme s MK zorganizovali převoz originální podlahy ke karoserii a tu jsme usadili na podlahu. Díky tomu, že je podlaha v původním a docela zachovalém stavu, bylo jasné, že pasuje bez problémů.
Neděli jsem ztrávil rozměřováním děr na podlahách.
Co vám budu povídat. Ty nově koupené podlahy jsou “dodělej si sám”! Nepasuje vůbec nic. Úhly na krajním prolisu jsou jiné, díry pro šrouby nejsou v ose, prolisy jsou o 10mm delší než mají být. Zkrátka na co se podíváte je jinak než v originále.
Špekuloval jsem nad tím jak to napravit, ale tak abych nemusel celou podlahu rozřezat. Nakonec mne napadlo docela dobré řešení. Ukrajoval jsem plech podlahy u tunelu, než jsem dostal prostřední díry do správného rozměru. Potom jsem nařízl oba konce podlah a napasoval na svá místa. Díky tomu jsem se dostal se všemi dírami do tolerance 2mm a to mi stačí. Teď bude následovat zavaření vzniklých otvorů v podlahách a snad už instalace na tunel..
Neděli jsem ztrávil rozměřováním děr na podlahách.
Co vám budu povídat. Ty nově koupené podlahy jsou “dodělej si sám”! Nepasuje vůbec nic. Úhly na krajním prolisu jsou jiné, díry pro šrouby nejsou v ose, prolisy jsou o 10mm delší než mají být. Zkrátka na co se podíváte je jinak než v originále.
Špekuloval jsem nad tím jak to napravit, ale tak abych nemusel celou podlahu rozřezat. Nakonec mne napadlo docela dobré řešení. Ukrajoval jsem plech podlahy u tunelu, než jsem dostal prostřední díry do správného rozměru. Potom jsem nařízl oba konce podlah a napasoval na svá místa. Díky tomu jsem se dostal se všemi dírami do tolerance 2mm a to mi stačí. Teď bude následovat zavaření vzniklých otvorů v podlahách a snad už instalace na tunel..
Co přijde dál???
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No to je mazec [-o<
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
To mne vůbec nepřekvapuje. Není nad to koupit originály. Tuhle jsem vysápnul pěkné podlahy ze standarda právě od chlapíka který si tam v dobré víře kupoval zelené mrchy.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Podle mě repa. plechy nesedí cca z 90% a vždy něco je potřeba upravitOB píše: ↑09 lis 2020Počítal jsem s tím a všechno jsem pro to udělal, abych mohl o tomto víkendu přivařit podlahy. Ale co čert nechtěl, všimnul jsem si toho, že podlahy jsou nějaké široké. Položil jsem tedy originální zachovalou identickou podlahu na opravovanou a zjistil jsem, že koupené polotovary jsou o 10 až 15 milimetrů širší. Co s tím teď. Co je správně? Nedalo se dělat nic jiného, než to ověřit na karoserii. V sobotu jsme s MK zorganizovali převoz originální podlahy ke karoserii a tu jsme usadili na podlahu. Díky tomu, že je podlaha v původním a docela zachovalém stavu, bylo jasné, že pasuje bez problémů.
Neděli jsem ztrávil rozměřováním děr na podlahách.
Co vám budu povídat. Ty nově koupené podlahy jsou “dodělej si sám”! Nepasuje vůbec nic. Úhly na krajním prolisu jsou jiné, díry pro šrouby nejsou v ose, prolisy jsou o 10mm delší než mají být. Zkrátka na co se podíváte je jinak než v originále.
Špekuloval jsem nad tím jak to napravit, ale tak abych nemusel celou podlahu rozřezat. Nakonec mne napadlo docela dobré řešení. Ukrajoval jsem plech podlahy u tunelu, než jsem dostal prostřední díry do správného rozměru. Potom jsem nařízl oba konce podlah a napasoval na svá místa. Díky tomu jsem se dostal se všemi dírami do tolerance 2mm a to mi stačí. Teď bude následovat zavaření vzniklých otvorů v podlahách a snad už instalace na tunel..05B2BE8F-5AF8-46AD-B989-62C9E7568765.jpegE5F4B6B8-9AC8-4911-830C-E1121B3430C1.jpeg00704F0A-455A-4D32-BC23-C56A2A457050.jpeg
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
to je fakt vtipný , takže vlastně stejná práce jako ty čínský výlisky
... a vůbec !