Hezké. A čím že to matlámo patlámo z druhé strany ? Kdysi jsem si koupil lepidlo na lepení/vulkanizování dopravníkových pásů v dolech ale ještě jsem neměl odvahu to použít.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Podlepuju to 2mm gumou Chemoprénem a ty chybějící kusy jsou dopatlaný do sádrový formy černým K+Déčkem. Každej den vždycky kousek, ještě mam 14 dni co dělat.
...využil jsem domácí zdroje, prvotní sestavení rozlámaných kusů bylo na sekundáč. Říkám si, že zkazit už se na tom nic nedá. Až to bude hotový, dám druhou sadu fotek. V nejhorším případě uříznu celou novou podlahu z metráže za pár korun.
Tlouštka vlastní podlahy bez spodních kostiček je tak 1.5mm to neudrží žádný lepidlo. Teda lepidlo asi jo, ale ulomí se to kousek dál, ta guma je 60let stará.
Ale možná se mýlím a fungovalo by to. Bohužel mi to před rokem nikdo neporadil .
Tlouštka vlastní podlahy bez spodních kostiček je tak 1.5mm to neudrží žádný lepidlo. Teda lepidlo asi jo, ale ulomí se to kousek dál, ta guma je 60let stará.
Ale možná se mýlím a fungovalo by to. Bohužel mi to před rokem nikdo neporadil .
Na to existuje jednoduchá poučka: "Na další ponorce to už bude lepší"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Hlavní svazek je původní, očištěný od drátů dobastlených navíc. Konektory jsem opucoval, kde bylo potřeba dal nové. Hlavní +30 jsem do staré bužírky protáhnul znova. Bude to 12V, původně 6V, tak to doufám při polovičním zatížení vydrží.
Silné kabely od baterky jsou nové.
3 vodiče k topení jsou nové.
Vedle hlavního svazku jsem natáhnul ještě jeden , zatím pro couvačku, mlhovku, tlak , teplotu, otáčky , ale mám tam i rezevní vodiče.
Všechno si skládám sám ze standardních vodičů, chrániček, průchodek, konektorů........
Ještě mám v plánu přidávat dráty na rádio, dvourychlostní stěrače a přední přídavná světla (držáky na rampu jsem za nárazníkem zachoval). Teda všechno tam tak nějak bylo, ale divím se že to fungovalo.
Jo a ty dráty co koukají vzadu jsou zmíněná rezerva a nezapojená zásuvka na tažné.