Transporter T4-T6

Víno, ženy, muži a zpěv. Pojďme si konečně odpočinout od vzduchem chlazených.
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Transporter T4-T6

Příspěvek od Sam »

Zdar.

poradí mi někdo ze zdejších busíkářů jaký model vw transportéru zvolit jako dělník ? Jde mi především o osvědčené a spolehlivé vozy , tedy nic nového.
- generace T4-T6
- ideálně prodloužená verze s kabinou pro řidiče a závozníka a úložným prostorem vzadu.
- motorizace: 96kw nebo raději více v TDI ať se s tím dá rozumě lítat s vozíkem

Případně kdyby někdo i prodával, chci koupit na mobile.de ale rád se nechám rozmazlovat i v Čechách.

Děkuji
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Transporter T3-T5

Příspěvek od martin_100 »

T3 jako dělníka nedoporučuju. Pokud bereš dělníka jako něco v čem budeš vozit bordel kolem chalupy pár kiláků tak je trojka OK.
Jenže pokud chceš jezdit nasávat teile do říše tak budeš v trojce trpět. Je to pomalý. Je to malý. Tvar nákladovýho prostoru je taky na prd. Chce to péči. A je škoda to huntovat v soli.
Za mě fejsliftová T4 s pětihrncem.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Sam »

Moje chyba v popisku. Mel jsm na mysli t4-t6
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

rochuss
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 594
Registrován: 03 lis 2012

Re: Transporter T3-T5

Příspěvek od rochuss »

Ano VW T4 s 5ti válci, motor vydrží asi tak milion km,nejede to extra rychle,j a je to trochu hlučnejší,ale je to skutečně dělník . Meli jsme je na firme jezdili všechny do 600t.km v Čechách a pak ještě na Ukrajině do 1 milion km. A prakticky pořád skoro plně naložené.

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Samba »

souhlas T4 75kw bo 110kw (rok 1998 - 2003) fesne s novym cumakem..

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od eLzyx »

blbé na tom je akorát to, že T4 docela dost hnijou*. Prahy, lemy, přední nosníky, pátý vrata, někdy i kolem čelního skla.
A pokud nestihly shnít, tak jsou drahé, až to hezké není.
Jinak ty motory fakt nalítají miliony kilometrů. Což můžu potvrdit i zkušenostmi z Volvoklubu. Jen se vyhni 65kW verzi, je tam nějaký divný typ vstřikování, jestli si dobře vzpomínám.

* resp. tím, jak jsou ta auta k neutahání, mají obecně docela vysokou cenu, tak je na trhu dost orezlých kusů, které by u jiné značky dávno skončily v hutích.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Sam »

75 nebo 65kw je opravdu malo na dodavku, potrebuji neco silneho aby 2t vozik svistel 130km bez namahy. Hnit by to nemelo, je T5 lepsi v tomto ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od eLzyx »

u T5 hnijou významně snad jen zadní vrata. Ovšem tam je to (prý) zase horší s motorizacemi. Tam se ta 2.5 spíše nedoporučuje, protože je to už úplně jiný motor. To spíše 1.9TDI/75kW nebo 2.0TDI/103kW.
Výhodou T5 je i to, že jde ofaceliftovat třeba na T6.1, páč je to pořád jedna a ta samá bouda
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 6111
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Samba »

tož T4 110kw, uloženku za dobrou cenu, z Rakouesek bo De a mas co chces..

Uživatelský avatar
Zbyňa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 273
Registrován: 28 říj 2017
Bydliště: Brno

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Zbyňa »

U T5 se doporučuje 2.TDI CR 103 kW. což je rok 2010-
Není o moc horší než 1.9 TDI co dávali do -2009.. tam se ale zase sraly "prej" převodovky a nejsou vhodný na tahaní vleku
Naopak T5/T6 2.0 TDI CR Bi-turbo má koně a jede, ale žere olej a celkově víc nejezdí než jezdí, měnily se jak na běžícím pásu motory po 50000km.
A každopádně před koupí prostudovat kolik má dovolený na kuli.. každej motor to má jinak..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing

křépa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 342
Registrován: 14 čer 2009
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od křépa »

Píše prodloužená verze dělníka s úložákem vzadu.Motorizace 65 a 75kw nevyhovuje..
111 je v drtivé většině Multivan nebo Caravelle (krátké) takže T4 je nespíš ze hry...
Naposledy upravil(a) křépa dne 11 zář 2020, celkem upraveno 1 x.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Šíša »

T5 103KW

T4 2.5TDI 75 nebo 111 (ne 110h ;) )

111 jde za par menez prehrat na 132 :D

Sam jezdim 111 tretim rokem, 130 to jede i s nalozenou T2 Westy, ale na to jsem nemel dlouho varlata.

Sice reznou, ale ta moje je zrezla cele ty tri roky co ji jezdim a je zrezla stale stejne :)

Mam to v Multivanu takze mam stale 2300kg (vazeno), stihlejsi verze budou mit mene.

Nejsem si jist jest-li se dopl delal v 111, ale ona 75 se da taky velmi dobre poladit :D ;) a nejede zle, dalnicnich 130-140 jede v klidu.

75 ma levnejsi dily, na 111 jsou nejdrazsi pocinaje brzdama a dal.

Za hezky kousek pocitej 150. Ja tu svou nudu davat pryc za 100/110 (Multi v plne vybave) neb potrebuje klempiru tak za 30.

Btw prvni rocniky T5 reznou zcela stejne :D

U T5 je lepsi intos a hlavne radicka na palubce :D

křépa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 342
Registrován: 14 čer 2009
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od křépa »

Jinak T5 s motorizací 2.5tdi jsou velmi náročné na udržení při životě.
Já osobně bych šel do T5 s motorem 2.0ltr 103kw vyrobeno po roce 2012 a ano převodovky trpí.
Mám ho jako služební od funglovky ,najeto 120000 v 90000 se musela dělat převodovka ,jinak s tím nic nebylo.

Uživatelský avatar
Jozef
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 906
Registrován: 22 lis 2004
Bydliště: Trnava

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Jozef »

T4 - áno super bus s 2,5 TDI nezmar auto, ako delník ideál
T5 - nie
T6 - super bus nedostatky nepoznám - je nový...
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928

Uživatelský avatar
eLzyx
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od eLzyx »

křépa píše:
11 zář 2020
Mám ho jako služební od funglovky ,najeto 120000 v 90000 se musela dělat převodovka ,jinak s tím nic nebylo.
manuál nebo DSG?
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

křépa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 342
Registrován: 14 čer 2009
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od křépa »

eLzyx píše:
11 zář 2020
křépa píše:
11 zář 2020
Mám ho jako služební od funglovky ,najeto 120000 v 90000 se musela dělat převodovka ,jinak s tím nic nebylo.
manuál nebo DSG?
Manuál
Je to Kasten :)

Uživatelský avatar
Jenda Povoda
Příspěvky: 100
Registrován: 09 lis 2008
Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
Kontaktovat uživatele:

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Jenda Povoda »

Esli chces auto na práci a tahání vleků, co vydrží, tak buď sezen zdravou T4, nebo nic. Ale strašně blbě se to servisuje, není místo...

Měl jsem i t5 2.0 103kW. Převodovka není na tahání vleků. Motor taky ne. Upeces olej, protože se nechladi.

Skončil jsem u Sprinterů 2.7 cdi a 3.0 V6, to jakžtakž funguje...toz tak
J - Povoda

T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Sam »

Urcite manual. Delal se i sestikvalt ?
Jak poznam ze jde o dodavku bez oken a Prodlouzenym rozvorem? Na mobile to nejak neni ve filtrech. Melo to nejake obchodni oznaceni?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
martin.jakusev
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 433
Registrován: 14 čer 2010
Bydliště: Košíře Praha 5

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od martin.jakusev »

Ja mam dve T4-ky ( Multiva 2,4 d, Transpoter 2,5tdi 75kw ) . Obe jsou super. Multaka mam na dovolenou, kdy tolik nespecham, Transporterem jezdim denne do prace.

Prodlouzenou verzi s vice jak 75kw bude problem sehnat. Jestli se vubec vyrabely, tak urcite ne plechovky.

Moje 75kw umi s vozikem klidne 120-130 upalovat, ale je zrejme trochu cipla od puvodniho majitele v Belgii.

Co se tyce T5 nemam a nikdy jsem nemel, obecne je jedinej dobrej motor ze serie 1,9 tdi 77kw, coz je na t5 fakt malo. Mel by jsi kdyztak koupit ten 120kw a pocitat s g.o. motoru, pridiraji se valce ( blok s nicasilem ) je tam ale misto na vlozky, ktere se tam "normalne" delaji a potom uz to prej v poho vydrzi.

Kdyztak se muzes svest, az si k tobe pojedu pro kola.

Martin
http://www.facebook.com/TripToDakar" onclick="window.open(this.href);return false;

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: Transporter T4-T6

Příspěvek od Šíša »

6q se snad delalo s verunou, benzin sestivalec (nejsem si jist).

Jinak jen max 5q ale je jich vice druhu :D

U 111 toci 3000 na 140, standardni kola 16tky dle TP.

Ze je bez oken poznas jen dle fotek.

Long je delsi o cca 450mm +/- a poznas to tak ze bocni (stredni) pojezd soupacek neni az do konce, je za nim jeste plech par stovek mm.

U prosklene ma delsi zadni okna.

Odpovědět