Oprava podvozku Brouk 1950
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
já taky ne, ale já mám auťák ještě z dob přelomu tisíciletí, kdy se na antikorozní úpravě nešetřilo. Ani 10let neošetřené odřeniny nereznou.
btw - takže weld thru primery nedoporučujete? Jsem o tom zkoušel cosi hledat a kolem toho je snad víc názorů jak o oleji. Někdo používá jen "cavity wax", jiný jej používá v kombinaci s "weld thru zinc primer", jiný s "weld thru copper primer". Ale najít nějakou trhací zkoušku, podělit se o výsledky, nikde nic
btw - takže weld thru primery nedoporučujete? Jsem o tom zkoušel cosi hledat a kolem toho je snad víc názorů jak o oleji. Někdo používá jen "cavity wax", jiný jej používá v kombinaci s "weld thru zinc primer", jiný s "weld thru copper primer". Ale najít nějakou trhací zkoušku, podělit se o výsledky, nikde nic
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Nezaleknout se fóra, zkušenosti na toto téma: https://forum.ladaklub.com/viewtopic.ph ... 65#p392674
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
A proč to nenabarvit jako původně? Aspoň nalejt barvu na dno tunelu, párkrát otočit, celý to máčet asi nikdo nebude. Jestli teda je známá barva, která vzlíná jako olej. Možná Penetrátor koroze.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Nápad dobrý ale dovedeš si představit tu věc, která by s tím otáčela??
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes zase jen příprava na velkou akci. Instalace nových trubek do tunelu.
Vytvořil jsem dva kusy koncových trubek na ovládání topení. Původní trubka byla napadená kutilem.
Použitá trubka 16x1, třída 11, stejně jako v originále.
Vytvořil jsem dva kusy koncových trubek na ovládání topení. Původní trubka byla napadená kutilem.
Použitá trubka 16x1, třída 11, stejně jako v originále.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
To by jsi otacel v jedne ose. OB predpokladam, kdyz uz, by otacel minimalne ve dvou a to uz je vetsi pripravecek
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No a co to zkusit otáčet rukama. Ve dvou, pochopitelně. Stavět na tohle přípravek mi připadá jako stroj na utírání zadele.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Myslím že OB to má dost dobře promyšlené, neučte orla létat.
Osobně, než něco otáčet, camrat barvbu všude kolem, to to raději postaru fouknu pistolí.
Osobně, než něco otáčet, camrat barvbu všude kolem, to to raději postaru fouknu pistolí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No přemýšlel jsem o tom tak:
Vše nastříkat barvou, tak jak jsem psal výše, mimo míst svárů. Trubky pochopitelně nastříkat před instalací.
Po zavření tunelu jsem uvažoval o dvou možnostech.
První pečlivě vyvoskovat až poteče vosk spoji ven.
Druhá dát podvozek na bok a ze předu v místě spoje nalít barvu, tak aby zatekla až do vidlí pro převodovku. Mám však pocit, že to není úplně ideální cesta.
No ještě je dost času nad tím přemýšlet.
Vše nastříkat barvou, tak jak jsem psal výše, mimo míst svárů. Trubky pochopitelně nastříkat před instalací.
Po zavření tunelu jsem uvažoval o dvou možnostech.
První pečlivě vyvoskovat až poteče vosk spoji ven.
Druhá dát podvozek na bok a ze předu v místě spoje nalít barvu, tak aby zatekla až do vidlí pro převodovku. Mám však pocit, že to není úplně ideální cesta.
No ještě je dost času nad tím přemýšlet.
Co přijde dál???
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
25000 kc len za kataforezu podvozku ???
Tak to mam stastie ze to mam za barter....fuuu.
Tak to mam stastie ze to mam za barter....fuuu.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Já dával dva týdny zpět všude vosk vč vidlí. Sonda to rozpráší všude a že to bude lepkavé rok mi uvnitř nevadí. Přijde mi to lepší řešení u starého dílu než dávat někam barvu která jen překryje korozi ale nenasákne se dovnitř. Můj směr je to nepřešlechtit. Člověk k tomu dřív nebo později stejně zklouzne ale proč tomu jít naproti dobrovolně.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No uvíme, jak to nakonec dopadne.
Své si musí také říci majitel. Rozhodnutí je vlastně na něm. Já mohu jenom navrhnout nějaká řešení.
Své si musí také říci majitel. Rozhodnutí je vlastně na něm. Já mohu jenom navrhnout nějaká řešení.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ano je to dost peněz ale jak mi řekli v té firmě. Je to nestandard a je nám jedno zda je to celá karoserie i s podvozkem nebo jen podvozek. Cena je stejná za jedno namočení.
Co přijde dál???
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ondro.. Mas naší plnou důvěru že to uděláš líp než kdokoliv z nás
Jak psal Sam já bych to nedělal o 3 světelný roky líp než z fabriky a i vosk by stacil.
Stale se prodává resistin ml na štětec a resistin car na dutiny.. Podle mě je to vyzkoušena super věc..
I kdyz samo wurth ti prodá něco lepšího za jinej peníz samo..
Mě bys spíš zajímalo jestli budeš dělat " jenom" placku nebo celej podvozek včetně nápravy a zadních pákových tlumičů..
Jak psal Sam já bych to nedělal o 3 světelný roky líp než z fabriky a i vosk by stacil.
Stale se prodává resistin ml na štětec a resistin car na dutiny.. Podle mě je to vyzkoušena super věc..
I kdyz samo wurth ti prodá něco lepšího za jinej peníz samo..
Mě bys spíš zajímalo jestli budeš dělat " jenom" placku nebo celej podvozek včetně nápravy a zadních pákových tlumičů..
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
A mne by zajimalo jestli na duben/50 patri tlumice Boge ala KDF nebo Hemmschield.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Děkuji za chválu ale začínám se z toho červenat!pulenejksicht píše: ↑01 zář 2020Ondro.. Mas naší plnou důvěru že to uděláš líp než kdokoliv z nás
Jak psal Sam já bych to nedělal o 3 světelný roky líp než z fabriky a i vosk by stacil.
Stale se prodává resistin ml na štětec a resistin car na dutiny.. Podle mě je to vyzkoušena super věc..
I kdyz samo wurth ti prodá něco lepšího za jinej peníz samo..
Mě bys spíš zajímalo jestli budeš dělat " jenom" placku nebo celej podvozek včetně nápravy a zadních pákových tlumičů..
Ne, budu dělat jenom placku! MK se těší na to, že si ji složí sám.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tak to ti Same neřeknu, protože jsem to nestudoval. To je na MK.
Nicméně jsou tam závity pro pákovŕ tlumiče a na odlitku vzadu není oko pro tlumič.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes jsem dodělal přípravek na prolisování trubky sytiče. Je to pěkný kurevstvo. Dlouho jsem přemýšlel jak to udělat a pak mě to napadlo.
Včera jsem udělal první pokus ale prolis byl velmi úzký. Dnes jsem to dokončil a prolis má správný rozměr.
Prolis je na trubce proto, že je do něj vložen prožný kroužek, který trubku svírá, tak aby nesjížděl dolů knoflík sytiče.
Včera jsem udělal první pokus ale prolis byl velmi úzký. Dnes jsem to dokončil a prolis má správný rozměr.
Prolis je na trubce proto, že je do něj vložen prožný kroužek, který trubku svírá, tak aby nesjížděl dolů knoflík sytiče.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Po testech s prolisem na trubce pro táhlo sytiče jsem dnes udělal první trubku do tunelu.
Ohýbání trubky není až takový problém ale vymotat se v dílně s tou délkou trochu problém je. Uvidím jak to půjde s těmi delšími.
Ohýbání trubky není až takový problém ale vymotat se v dílně s tou délkou trochu problém je. Uvidím jak to půjde s těmi delšími.
Co přijde dál???