To mne nenapadlo, já si na to lehám. Problém je že pak při čtení usínámlišák píše:Mě vůbec nevadí že je někdo levej na vkládání fotek, já si noťas rád natočím bokem .
Olan47 1302S
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Hold se zeptám, sám úplně nevím..........a je tady spousta profíků.
Sám jsem si dosadil:
- moc bohatá směs
- špatně seřízené ventily
- blbej benzín
Předestírám, že při rozebrání to bylo na všech válcích skoro stejné, tři ventily výfukové nedosedali (po nalití trochu prosakovali), sací OK. Na jednom pístu tlak pod 7,5 a ostatní skoro 9. Seřízení Ventilů před rozebráním kontrolováno a nic extra divného jsem nenaměřil. Každá svíčka jinak opálená. Kroužky zalepené karbonem nebyly.
Rozebral jsem, to protože jsem s chodem motoru nikdy nebyl spokojen. Nově zabrousím ventily, nová těsnění, komplet jiné sání a výfuk.
Vím, že to je lajcký dotaz, tak prosím o trochu shovívavosti
Co je nejčastější příčinou takto velké vrstvy karbonu?Sám jsem si dosadil:
- moc bohatá směs
- špatně seřízené ventily
- blbej benzín
Předestírám, že při rozebrání to bylo na všech válcích skoro stejné, tři ventily výfukové nedosedali (po nalití trochu prosakovali), sací OK. Na jednom pístu tlak pod 7,5 a ostatní skoro 9. Seřízení Ventilů před rozebráním kontrolováno a nic extra divného jsem nenaměřil. Každá svíčka jinak opálená. Kroužky zalepené karbonem nebyly.
Rozebral jsem, to protože jsem s chodem motoru nikdy nebyl spokojen. Nově zabrousím ventily, nová těsnění, komplet jiné sání a výfuk.
Vím, že to je lajcký dotaz, tak prosím o trochu shovívavosti
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Olan47 1302S
a kroužky
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Tak tu mám jeden dotaz pro zkušené.
Motor mám mimo auto na stolici připraven na nastartování, fotky vložím již brzo
Ale pořád mi vrtá hlavou vzdochový filter.
Když originál tak se mi líbí tento Dá se použít na mou 13ku dvojité sání kod motoru AB aby to fungovalo správně?
Motor mám mimo auto na stolici připraven na nastartování, fotky vložím již brzo
Ale pořád mi vrtá hlavou vzdochový filter.
Když originál tak se mi líbí tento Dá se použít na mou 13ku dvojité sání kod motoru AB aby to fungovalo správně?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Bez dovolení jsem si od Kozla půjčil foto, ale toto je originál filter pro AB 1300 dvoukanál?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
Re: Olan47 1302S
ten na horním obrázku né: za á, sání z levé stany
za bé, nemá ovládání klapky podtlakem
na spodním obr. ano, ten tam patří
za bé, nemá ovládání klapky podtlakem
na spodním obr. ano, ten tam patří
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Pánové, protože jsem nebyl spokojen s lehce tekoucím olejem z bloku motoru. Podezříval jsem gufero u setrvačníku, jenže to je nové a tak to vypadalo na oběhaný setrvák v místě gufera, tak jsem to rozebral.....no ale nakonec to vypadá na tuto zátku:
Takto to vypadá po očištění
Co vy na to? Pomůže to něčím zamáznout a nebo to bude nějaká mega operace? Setkal jste se s tím někdo?Takto to vypadá po očištění
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Olan47 1302S
Já si myslím že to zvenku nanesením čímkoli nebude těsnit a to jsi slišet určitě nechtěl
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Ocistit, sestavit, nastartovat na stojanu a pak znovu rozebrat. Muze to byt cokoliv.
Pokud to jen lina da se to zalepit(vl. zkusenost) ale je to nouzovka. Napred ale musis zjistit kde presne to tece. Mnohdy je mist uniku vice.
Pokud to jen lina da se to zalepit(vl. zkusenost) ale je to nouzovka. Napred ale musis zjistit kde presne to tece. Mnohdy je mist uniku vice.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Olan47 1302S
Jak vypadala spojka, nebyla mastná? Jak na tom bylo utěsnění klikovka - setrvák? To umí taky pěkně potrápit
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Olan47 1302S
Jak vypadala spojka, nebyla mastná? Jak na tom bylo utěsnění klikovka - setrvák? To umí taky pěkně potrápit
Re: Olan47 1302S
ta zatka se zalepuje/zatesnuje v okamžiku kdy se spojují obě poloviny bloku
tzn její dukladné přetěsnění by bylo spojeno s rozpulením bloku, to nemá smysl
dozalepení takhle "zvenku" můžeš zkusit, nic tím nepokazíš, ale obávám se že to nebude mít dlouhou trvanlivost
pokud jsi přesvědčen, že to neteče přes gufero, zaměř se ještě na ten gumový kroužek v setrvačníku
tedy jak píše Pekař těsnost klikovka-setrvák
tzn její dukladné přetěsnění by bylo spojeno s rozpulením bloku, to nemá smysl
dozalepení takhle "zvenku" můžeš zkusit, nic tím nepokazíš, ale obávám se že to nebude mít dlouhou trvanlivost
pokud jsi přesvědčen, že to neteče přes gufero, zaměř se ještě na ten gumový kroužek v setrvačníku
tedy jak píše Pekař těsnost klikovka-setrvák
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Spojka mastná nebyla, ten gumový kroužek jsem dával nový, ale zkontroluji ho, no a pak použiji Samovu metodu.....znova nastartovat po očištění a uvidíme co uvidíme
Půlit blok kvůli tomu nebudu, díky Honzo
Půlit blok kvůli tomu nebudu, díky Honzo
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Oprava uhlíků ve startéru, jak je to s tím pájením. Doma nemám ani jednu pájku [-o< , takže je to tam měkké pájení a nebo tvrdé pájení?
Jen na vysvětlenou, tento už někdo opravoval a je skoro nový, ten druhý je úplně v háji. Ale samo, že dám oba nové Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Olan47 1302S
Makke s cinom
Re: Olan47 1302S
to se bodovačkou pájí na stříbro,ale jde to líznout i plamenem.uhlíky ve statoru kupuji s předpájenou dutinkou bez drátku.
olej zřejmě vzlíná od spodního šroubu v rohu.na povrchové těsnění se osvědčil černý Reinz.
olej zřejmě vzlíná od spodního šroubu v rohu.na povrchové těsnění se osvědčil černý Reinz.
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olan47 1302S
Starter startuje, přepájení měkké uhlíků se povedlo, takže snad to i vydrží.
Jsem se tu tak nějak zacyklil při testování odkud mi teče ten olej, příspěvek výše. Zatím to není úplně jednoznečné, dnes nasadím nový kroužek do setrváku a nové gufero pod setrvák (oba ale byly měněny cca. před 2.000km), takže jen tomu moc nevěřím. Otestuji znova a uvidíme.
Pročítal jsem tady jak je to s tou vůlí na klice, mám sundaný řemen a setrvák a když beru za řemenici, tak žádnou vůli necítím..........pod setrvákem a guferem mám tři podložky 0,28 0,36 0,38........koukal jsem, že se tu vůli každý snaží dostat do toho dopručeného rozmezí, ale když já tam žádnou vůli nemám????
Když opomenu vůbec metodu měření, u které si nejsem jist jak moc je přesná v domácích podmínkách, tak vlastně nevím přesně, jak s těma podložkama......kolik jich tam mám dát já?
Jsem se tu tak nějak zacyklil při testování odkud mi teče ten olej, příspěvek výše. Zatím to není úplně jednoznečné, dnes nasadím nový kroužek do setrváku a nové gufero pod setrvák (oba ale byly měněny cca. před 2.000km), takže jen tomu moc nevěřím. Otestuji znova a uvidíme.
Pročítal jsem tady jak je to s tou vůlí na klice, mám sundaný řemen a setrvák a když beru za řemenici, tak žádnou vůli necítím..........pod setrvákem a guferem mám tři podložky 0,28 0,36 0,38........koukal jsem, že se tu vůli každý snaží dostat do toho dopručeného rozmezí, ale když já tam žádnou vůli nemám????
Když opomenu vůbec metodu měření, u které si nejsem jist jak moc je přesná v domácích podmínkách, tak vlastně nevím přesně, jak s těma podložkama......kolik jich tam mám dát já?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: Olan47 1302S
Určitě tam nějakou vůli mít budeš,když zapáčíš velkým šroubovákem za řemenici a pak za setrvák.Změříš to úchylkoměrem...