Souhlas tvoje řešení se mi moc líbí , to relé jsem objednal , vyzkouším vše . Z kterého dieslu jsi použil to žhavící relé ?? Doufám že VWJirkaB píše: ↑17 črc 2020Ano, máš pravdu, někdy se místo olejového spínače bere signál z cívky, relé asi pozná "přerušovaný" signál - točící motor.
To relé žhavení jsem použil, že jde o robustní auto díl, je to jen časový spínač, ale časuje až od nastartování. Když lumpík po půl roční odstávce nebude chtít chytit, nebo budeš dlouho točit, tak palivo bude čerpáno dokud motor nenaskočí (z relé žhavení) a pak z toho, že je signál na cívce nebo na oleji.
Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
opatrně na pumpu, 0,1bar. Ať není raději vyšší, to už by mohlo trápit jehly ventilů.
S VW relé není, přiznávám, že to bylo jediné relé, kde jsem dohledal technická data.
S VW relé není, přiznávám, že to bylo jediné relé, kde jsem dohledal technická data.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Dík za upozornění , mám měřák tlaku i regulátor budu seřizovat,
objednané rele bohužel není a nebude, originál stojí majlant, udělám něco dle tvého schema.
Ještě dotaz,nevíš jak se chová el. čerpadlo v provozu- pokud je karburace plná - jehlový ventil uzavřen? Běží naprázdno dál nebo se zastaví. Jak jsem psal vstřikování je pryč mám karburaci a vracečka u nádrže je zaslepená. Dumám zda zpatečku nemám zprovoznit.
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Podle mne čerpadlo běží naprázdno, proto u karburátorů musí být "nízkotlak". Ventily by trvalý vyšší tlak neudržely a na volnoběh by se přeplavovaly. Tlak karburátoru by přetlačil jehlový ventil.
Když se podíváš do katalogu čerpadel Pierburg, tak tam máš u jednotlivých typů psáno vhodné pro karburátor, nevhodné pro karburátor. Ale myslím, že běží pořád.
Když se podíváš do katalogu čerpadel Pierburg, tak tam máš u jednotlivých typů psáno vhodné pro karburátor, nevhodné pro karburátor. Ale myslím, že běží pořád.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Jasně, to jsem si v popisu pump všimnul pro karburaci je podstatně nižší tlak. Kdysi mne jeden vůz zlobil, stříkačka , měl jsem pocit , že to nedává benzín, odpojil jsem hadici za pumpou - kamarád zapnul klíček - stříkalo to tři metry, šel jsem tedy po jiném a stále nic. V servisu, kde jsem skončil změřili tlak - slabý - dal jsem nové čerpadlo a opět pohodička.
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj, asi mám problém s palivovou pumpou. Mám Brouka 1970, 1300. Cca měsíc a půl zpátky jsem s ním jel naposledy, vše v pořádku. O víkendu jsem se s ním chtěl projet a nešel nastartovat. Odpojil jsem hadičku z pumpy do karburátoru a byla úplně suchá. Hadička z nádrže do pumpy mokrá a benzín tekl samospádem. Pumpa viz foto, tyčka dlouhá 108 mm.
Zřejmě tedy pumpa.
Máte nějaký typ na spolehlivou pumpu?
Raději bych měl auto kompletní a tu starou se potom pokusil opravit, než laborovat na jediném kusu.
Díky
Karel
Zřejmě tedy pumpa.
Máte nějaký typ na spolehlivou pumpu?
Raději bych měl auto kompletní a tu starou se potom pokusil opravit, než laborovat na jediném kusu.
Díky
Karel
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Preco hned novu? Vycisti filer na pumpe,ak nepomoze skontroluj ventily na pumpe.Ak by bola prasknuta membana mal by si benzin v oleji.Skontroluj hladinu oleja
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Benzin v oleji nemám. Nevím, jak se to stalo, ale pumpa najednou prostě nedává benzín, jestli je někde přicpaná, nevím. Rozdělal jsem ji, a je vevnitř celkem špinavá.
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Skontroluj hlavnú membránu v pumpe či neni tvrdá alebo trhlá.
Keď už máš celú pumpu mimo motor skús zospodu tlačiť na ten kovový jazyk(tam kde sa ti na bloku dostáva do styku s tyčkou) a sleduj ako sa to správa (pri stlačení by ti to malo vyfukovať vzduch).
Keď tak potom naplň komoru v karburátore benzínom a skús naštartovať len cez injektor (našlapanie plynu).. pokiaľ predtým normálne šla tak sa mi to nejako nezdá že by len tak prdla
Keď už máš celú pumpu mimo motor skús zospodu tlačiť na ten kovový jazyk(tam kde sa ti na bloku dostáva do styku s tyčkou) a sleduj ako sa to správa (pri stlačení by ti to malo vyfukovať vzduch).
Keď tak potom naplň komoru v karburátore benzínom a skús naštartovať len cez injektor (našlapanie plynu).. pokiaľ predtým normálne šla tak sa mi to nejako nezdá že by len tak prdla
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
tyhle pumpy jsou skoro nesmrtelný,to bude přilepený ventil babišovou dobrotou,jestli máš Vervu 100 benzín ponoř ji na noc do něj
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Po vyčištění a smontování můžeš jednoduše napojit hadičku přívodu,tu ponořit do láhve s benzínem a mačkat ze spodu kovový jazyk a budeš vidět jestli pumpuje.
Vwase nocni sichta...
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Áno a po tom ako otestuješ pumpičku a bude v poriadku tak daj dole vzduchový filter a naplň karburátor benzínom cez odvetrávanie a ešte mu vstrekni do hrdla trošku a malo by to naštartovať. Teraz máš len vyschnutý karburátor podľa mňa.
Prípadne ak bude treba pumpu pretesníš a vybavené (ak si nám niečo ďalšie z histórie vozidla nezatajil )
Prípadne ak bude treba pumpu pretesníš a vybavené (ak si nám niečo ďalšie z histórie vozidla nezatajil )
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Nezatajil
V souvislosti s tím mě něco napadlo:
Vždycky, když jsem auto nastartoval, nechal jsem ho cca 5 - 10 minut běžet na volnoběh, ok. Potom, když jsem vyjel po prvních cca 100 - 200 metrech to jakoby za jízdy chcíplo a po pár vteřinách se to hned chytlo a dál už jelo normálně. Mohlo to s tím souviset?
Zpátky k pumpě:
Pumpa je PIERBURG s hranatým vrškem 4 šrouby.
Pumpu jsem rozebral, vyčistil denaturákem, kartáčkem, štětečkem zvenku, zevnitř, složil a stejně to nejde. Když připojím na vstup benzín průhlednou hadičkou, je vidět, že při zmáčknutí má tendenci nasát benzín, ale potom při povolení jde zase zpátky. Povedlo se mi samospádem dostat benzín i dovnitř a potom bylo vidět, že při povolení ho to plive výstupem ven. Na vstupu to ale furt nasálo a vracelo zpátky. Zkusil jsem to tak dát i na auto a nic, na výstup benzín nešel. Ještě jsem si při tom všimnul, že benzín někdy (často) vytéká dírkou dole na pumpě, která předpokládám slouží jen pro odvětrání, aby se pod pružinou nedělal přetlak/podtlak a tedy by se tam benzín rozhodně objevovat neměl.
Co dál? Koupit jinou pumpu? Jakou?
Nebo lze někde koupit repas sadu na PIERBURG? Ale nočetl jsem moc dobré názory na ty repas sady...
Díky
Karel
V souvislosti s tím mě něco napadlo:
Vždycky, když jsem auto nastartoval, nechal jsem ho cca 5 - 10 minut běžet na volnoběh, ok. Potom, když jsem vyjel po prvních cca 100 - 200 metrech to jakoby za jízdy chcíplo a po pár vteřinách se to hned chytlo a dál už jelo normálně. Mohlo to s tím souviset?
Zpátky k pumpě:
Pumpa je PIERBURG s hranatým vrškem 4 šrouby.
Pumpu jsem rozebral, vyčistil denaturákem, kartáčkem, štětečkem zvenku, zevnitř, složil a stejně to nejde. Když připojím na vstup benzín průhlednou hadičkou, je vidět, že při zmáčknutí má tendenci nasát benzín, ale potom při povolení jde zase zpátky. Povedlo se mi samospádem dostat benzín i dovnitř a potom bylo vidět, že při povolení ho to plive výstupem ven. Na vstupu to ale furt nasálo a vracelo zpátky. Zkusil jsem to tak dát i na auto a nic, na výstup benzín nešel. Ještě jsem si při tom všimnul, že benzín někdy (často) vytéká dírkou dole na pumpě, která předpokládám slouží jen pro odvětrání, aby se pod pružinou nedělal přetlak/podtlak a tedy by se tam benzín rozhodně objevovat neměl.
Co dál? Koupit jinou pumpu? Jakou?
Nebo lze někde koupit repas sadu na PIERBURG? Ale nočetl jsem moc dobré názory na ty repas sady...
Díky
Karel
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Z odvětrávání na spodku pumpy by benzín určitě téct neměl. Repas sada nestojí za moc. Nikdy už to nevydrží jako originál. Kup jinou pumpu , vhodnou pro motor s alternátorem . Každý dobrý prodejce dílů na brouky ti určitě poradí
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
membrána je v čudu,teče to i do oleje.s opravnou sadou to vyřešit nelze,je to šunt
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Opravil by som tú pumpu čo máš radšej ako kupovať aftermarket hovno takže pretesni čo sa dá mechanicky je tvoja pumpa ok
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Tak já bych ji taky rád opravil, jen nevím, kde sehnat tu membránu, která bude asi špatná.
Nějaký nápad?
Případně nějaká zkušenost s dobrou aftermarket pumpou?
Nějaký nápad?
Případně nějaká zkušenost s dobrou aftermarket pumpou?
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
A co si tak alespoň prolistovat tento konkrétní topic ? Tady by se nějaký nápad nenašel ?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Ahoj, pročetl jsem to pár týdnů zpátky celé, dávám si to raději znova. Pokud chci zachovat originál, vychází mi z toho:
Možnosti:
1/ koupit funkční staré - raději bych opravil svou pumpu
2/ koupit odborně repasované /myslím, že jsem viděl na Sambě nějaký inzerát/ - ano, inzeráty na repase jsem na Sambě viděl také, cca 150 dolarů za repas a pošta
https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... id=2022922
3/ sehnat NOSovku - Jestli to správně chápu, tak NOSovka je to kvalitní opravná sada
https://www.vwnos.com/311-198-555
nebo
https://www.wolfsburgwest.com/cart/Deta ... =111198551
pošta 100 dolarů!!!
4/ pokusit se z několika něco složit sám - nemám a funkční z druhého Brouka nedám
Takže možnost 3 a proto jsem se ptal, zda někdo ví, kde pokud možno lokálně sehnat opravný kit (nebo jen membránu), ze kterého bych použil jen tu membránu. Mám Pierburg s hranatou hlavou, 108 mm.
Na opravu té membrány jako jsi to dělal ty (z jiného vozidla?, vyvrtat, ) tak to si netroufám .
Takže, jestli není dostupná sada nebo jen membrána na výměnu, tak musím cestou nové pumpy a proto bych byl rád, pokud by mi někdo nějakou vyzkoušenou spolehlivou doporučil.
Díky
Možnosti:
1/ koupit funkční staré - raději bych opravil svou pumpu
2/ koupit odborně repasované /myslím, že jsem viděl na Sambě nějaký inzerát/ - ano, inzeráty na repase jsem na Sambě viděl také, cca 150 dolarů za repas a pošta
https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... id=2022922
3/ sehnat NOSovku - Jestli to správně chápu, tak NOSovka je to kvalitní opravná sada
https://www.vwnos.com/311-198-555
nebo
https://www.wolfsburgwest.com/cart/Deta ... =111198551
pošta 100 dolarů!!!
4/ pokusit se z několika něco složit sám - nemám a funkční z druhého Brouka nedám
Takže možnost 3 a proto jsem se ptal, zda někdo ví, kde pokud možno lokálně sehnat opravný kit (nebo jen membránu), ze kterého bych použil jen tu membránu. Mám Pierburg s hranatou hlavou, 108 mm.
Na opravu té membrány jako jsi to dělal ty (z jiného vozidla?, vyvrtat, ) tak to si netroufám .
Takže, jestli není dostupná sada nebo jen membrána na výměnu, tak musím cestou nové pumpy a proto bych byl rád, pokud by mi někdo nějakou vyzkoušenou spolehlivou doporučil.
Díky
Buba Njemacka 1300 z 1970
Buba Chameleon 1200J z 1976
Buba Chameleon 1200J z 1976
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivové pumpy - není pumpa jako pumpa
Kdo se bojí, s... v síni. Když to zkusíš, tak kromě času tě to nebude stát vůbec nic. Původní membrána je už stejně nepoužitelná tak i když ji neúspěšně rozpitváš nic se nestane. A když se zadaří tak teprve můžeš pokračovat.
Každý celek se skládá z detailů.