Brouk
Re: Brouk
Vítej..
Krasný brouk, ale ty vyčnívající kola z blatníků mi trhají oči .. ( a policejní hlídce určitě taky)
A určitě přidej i fotky interieru motoru atd..
Jinak spoustu šťastných kilometrů přeju..
Krasný brouk, ale ty vyčnívající kola z blatníků mi trhají oči .. ( a policejní hlídce určitě taky)
A určitě přidej i fotky interieru motoru atd..
Jinak spoustu šťastných kilometrů přeju..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk
Pěkné auto, ale jestli nechceš vyhořet, tak dej pryč ten plastový palivový filtr z motorového prostoru...
Filtr má být pod nádrží.
Filtr má být pod nádrží.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk
To se mě líbí. I s tima kolama. Takovej pěknej "angličák" to je
Jugoš? No víčko nádrže není otvírací zevnitř páčkou, uvnitř nejspíš nejsou dvířka kastlíku, nejsou větrací céčka na c sloupku.... Teda podle toho cos em zatim odpozoroval. Zasvěcenější poví víc a modří co vědí ještě víc
Jugoš? No víčko nádrže není otvírací zevnitř páčkou, uvnitř nejspíš nejsou dvířka kastlíku, nejsou větrací céčka na c sloupku.... Teda podle toho cos em zatim odpozoroval. Zasvěcenější poví víc a modří co vědí ještě víc
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk
Mne to jako jugos neprijde, spis v tom vidim prestrojeneho studentkaefera.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk
ak je zadne celo vypukle tak je to germansocka ako vysita.
mal som podobneho
mal som podobneho
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: 18 zář 2007
Re: Brouk
Taky mam stejnyho z rakouska...social bez calouneni sloupku, jedno clonitko atd
Re: Brouk
Je to 1200 J. Na kaptoě motoru vedle nápisu 1200 jsou zevnitř vidět 2 zavařené otvory pro nápis "J". Takže Sarajevo. Přední kapota by něměla mít lištu a znak VW, buď je tam ta lišta přilepená, nebo pokud má otvory pro lištu tak je měněná, asi z Mexika. Zadní čelo je taky jiné.
Re: Brouk
Nic proti, brouk je to pěkný. V Sarajevu vlastně probíhala jenom finální montáž brouků z dílů dovezených z Německa. Proto má každý na štítku „Made in West Germany“. Později, některé menší díly byli vyráběné i v Jugoslavii, jako třeba skla „Lipik“ nebo rádia „Rudi Čajevac“ ale klíčové komponenty jako mechanika a plechařina byly vždy z Německa. V Sarajevu se následně vyráběl Golf 1, Jetta, Golf 2 a když začali vyrábět Golf 3 tak začala válka a fabrika přestala fungovat. I díly tomu VW koupilo Škodovku kde začali vyrábět auta pro východni trhy.
Re: Brouk
Vaše jistota je ve zgarbech.