Také mi to přijde jako rozumné řešení. Za ty nervy to nestojí. Díkyprak píše:Omezeně k pístu - bez diagnostiky praskliny je to věštění z koule.
Generálně k práci na motoru - udělej z toho pěknej popelník a kup si novou sadu. Není to drahé a nestojí to za další rozebírání.
MOTORY - všeobecná rozprava
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Já bych je do motoru nedal
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
jestli tě vážně jenom napadlo použít tyhle písty do motoru tak si ze studií právě vyletěl.Tn66 píše:Takže otázka, je takovýto píst použitelný, opravitelný a hlavně bezpečný? Dali byste si ho do motoru? Setkali jste se někdy s takovou závadou? A jaká by mohla být příčina? Díky
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdar,chtěl bych se zeptat,jestli by uchladila kulatá vítr bouda z motoru 34 ps,jednokanálovou sériovou jedna šestku,s J trubkama bez topníků.Děkuji za radu.Honza.
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
V našem podnebí uchladila
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Nemůžu nějak dohledat---- blok s malými kanály... jeden přepouštěcí ventil.... jak dlouhá má býti pružina ?
Díky...
Díky...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
62-64 mm pro jeden prepousteci ventil s pistkem bez drazky..hydraulik píše:Nemůžu nějak dohledat---- blok s malými kanály... jeden přepouštěcí ventil.... jak dlouhá má býti pružina ?
Díky...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Navážu na téma pístek/ventil...
Z výše zmiňovaného motoru, tzn. blok s malými kanálky a jeden prepoštěcí ventil.
Tak z tohoto motoru jsem vytáhl ventil s drážkou, jaký to má vliv na mazání?? Díky za odpovědi
Z výše zmiňovaného motoru, tzn. blok s malými kanálky a jeden prepoštěcí ventil.
Tak z tohoto motoru jsem vytáhl ventil s drážkou, jaký to má vliv na mazání?? Díky za odpovědi
- Přílohy
-
- 15903314481625282032493711698948.jpg (126.82 KiB) Zobrazeno 4277 x
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Drážka slouží jako obtokový kanál,kdy olej má správnou teplotu, tudíž tlak oleje je nízký,ventil je v nejvyšší poloze,olej jde přes chladič oleje do ložisek a olej, kterého je tam nadbytek jde zpět přes tuhle drážku zpět do olejové vany.
Tak nějak.
Tak nějak.
Vwase nocni sichta...
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
V podstatě to na funkci vliv nemá....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Zdravím flat4!
Jsem tu nováčkem, před pár měsící jsem koupil T3 1.6 CT a pomalu se pustil do renovace. Koupil jsem to trochu zbrkle, o motoru si prakticky nic nepřečetl a teď jsem ve fázi, dky už jsem do něj začal dávat pomerně dost peněz a zjistil, že mám prasklé obě hlavy. Koupil jsem tedy jiné, použité a zjistil, že jsou prasklé taky.... teď jsem tedy v situaci, že mi zbývá asi jen koupit nové, ale aby to nebylo tak jednoduché tak an CTčko se v dohledné době sehnat nedají a musím tak dávat broučí a k tomu koupit ještě válce a písty, aby to celé pasovalo...a ted muj dotaz:
- po sečtení všech nákladů na renovaci motoru jsem na nějakých 40-50k...jsem zhruba v polovině, ale i tak přemýšlím, že než abych dával 22k za nové hlavy a válce tak nbych možná udělat výmenu motoru za dieslový 1.6...co myslíte? Uvědomuju si, že budu muset dodělat chladič atd. Šli byste do toho nebo byste pokračovali v rozdělaná práci? Slyšel jsem, že hlavy z druhovýroby nemají uplně nejlepší pověst.
Auto mám na víkendové výlety a jednou za rok bych s ním chtěl jet třeba do Portugalska.
Díky za názory.
Ivo
Jsem tu nováčkem, před pár měsící jsem koupil T3 1.6 CT a pomalu se pustil do renovace. Koupil jsem to trochu zbrkle, o motoru si prakticky nic nepřečetl a teď jsem ve fázi, dky už jsem do něj začal dávat pomerně dost peněz a zjistil, že mám prasklé obě hlavy. Koupil jsem tedy jiné, použité a zjistil, že jsou prasklé taky.... teď jsem tedy v situaci, že mi zbývá asi jen koupit nové, ale aby to nebylo tak jednoduché tak an CTčko se v dohledné době sehnat nedají a musím tak dávat broučí a k tomu koupit ještě válce a písty, aby to celé pasovalo...a ted muj dotaz:
- po sečtení všech nákladů na renovaci motoru jsem na nějakých 40-50k...jsem zhruba v polovině, ale i tak přemýšlím, že než abych dával 22k za nové hlavy a válce tak nbych možná udělat výmenu motoru za dieslový 1.6...co myslíte? Uvědomuju si, že budu muset dodělat chladič atd. Šli byste do toho nebo byste pokračovali v rozdělaná práci? Slyšel jsem, že hlavy z druhovýroby nemají uplně nejlepší pověst.
Auto mám na víkendové výlety a jednou za rok bych s ním chtěl jet třeba do Portugalska.
Díky za názory.
Ivo
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
koupil jsem to proto, že kastle je ve velmi slušném stavu, auto mělo posledních 20 let jednoho majitele. Je minimálně opotřebované, není prohnilé, ale to CTčko mě teda trápí velmi:) a stálo 25 tisíc....
-
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 24 srp 2009
- Bydliště: Tábor zdraví venkov
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Jestli tam dáš diesel, tak to úplně zabiješ...prostw tahle sranda něco stojí a když koupíš slušný aftermarket hlavy, tak něco vydrží
Ideální majitel brouka,buggy,buse...a co dál??
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
těbuch.. fuj, ctečko byt hnuj.. to nepojede.. lepší volba dvoulitr cu a k němu getriebe.. nevim jak to máš papírově, ale když se chce..
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
to jsi pozapomněl říci, že to bude mít tak za 80, když se zadaří sehnat komplet nepotřebující GO.
Já bych se v rámci možností snažil dát to dohromady tak, jak to vyjelo z fabriky. I za cenu aftermarket hlav. S tím dieselem asi budeš muset sáhnout i do kastle. Taky je otázkou jaký diesel? Nějaký, co se dával do T3? Si nepomůžeš. Leda nějaké modernější TDI, ale ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám rád naftu ale do tohodle auta , to si nezaslouží zachovej benzín
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
V době, kdy jezdily tyto auta běžně po silnicích bylo naprosto samozřejmé, že se díly nevyměňovaly ale opravovaly.
Za mne tedy není ostudou, ba právě naopak, hlavy zavařit, obrobit, zkrátka komplet renovovat.
Za mne tedy není ostudou, ba právě naopak, hlavy zavařit, obrobit, zkrátka komplet renovovat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Dávat diesel motor do benzínový vzduchový kastle je naprostá blbost. Né že by to nešlo, ale zkus si spočítat na kolik by vyšlel nákup dieselového motoru a převodovky včetně všeho příslušenství + překopání elektriky + překopání karoserie + jak legálně přejít z benzínu na diesel? No nechtěl bych to na úřadech vyběhávat...
Takže pořádně a slušně oprav svůj motor. Za ušetřené peníze, které by tě stála přestavba na diesel a čas, kterej bys strávil na úřadech, tak jeď radši potom se svou opravenou T3 na dovolenou...
Takže pořádně a slušně oprav svůj motor. Za ušetřené peníze, které by tě stála přestavba na diesel a čas, kterej bys strávil na úřadech, tak jeď radši potom se svou opravenou T3 na dovolenou...
- Jenda Povoda
- Příspěvky: 100
- Registrován: 09 lis 2008
- Bydliště: Kde sem, tam sem, ted sem zrovna kol Českýho Šternberka
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Diesel tam dát jde. Dá se tam levně dát třeba 1,9D z WV koncern. Ale ideální by bylo koupit nějakýho Diesel shnilýho dárce orgánů a z něj to přeházet. Převodovka může zůstat, jen fréma se mění. Ale třeba nádrž je jiná atd...je toho fůra. Ale je to spousta práce a absolutní historické znehodnocení vozu.venca101 píše: ↑27 kvě 2020Dávat diesel motor do benzínový vzduchový kastle je naprostá blbost. Né že by to nešlo, ale zkus si spočítat na kolik by vyšlel nákup dieselového motoru a převodovky včetně všeho příslušenství + překopání elektriky + překopání karoserie + jak legálně přejít z benzínu na diesel? No nechtěl bych to na úřadech vyběhávat...
Takže pořádně a slušně oprav svůj motor. Za ušetřené peníze, které by tě stála přestavba na diesel a čas, kterej bys strávil na úřadech, tak jeď radši potom se svou opravenou T3 na dovolenou...
Pár T3 jsem měl, znám je Ideálně opravit CTčko, zavařit hlavy...
J - Povoda
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab
T2a
T3 syncro tdi
T3 doka zadohrab