Zinkování
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja bych do toho šel, ale jak to dělají - musím sundat kastli? nebo mi to nanesou jenom ze spodu? nepodělají mi podvozek?htd píše:Pokud jde o cely podvozek, tak budes muset najit firmu, ktera zinkuje napriklad voziky na odtahy atd. Tam ti to bez problemu udelaji.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
serte na zinek Udělej to jak s vejfukem - opískovat a našopovat hliníkem. K tomu musíš samo rozebrat celý auto a přivézt tam samotnou placku úplně očesanou.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Zacital som sa do starsej diskusie ohladom zinkovania.Ako to vidim :
elektro-galvanicke zinkovanie nie je vobec vhodne z viacerych dovodov
1./ Malokto ma vanu a jerab vhodny na tento ukon
2./ Prvy krok procesu je ponorenie objektu do kyseliny,ta vleze medzi plechy ,falce,spoje a tym padom je to v prdeli.Odtial ju uz nedostanes.
3./Mnozstvo elektrod potrebnych a ich umiestnenie je skoro nemozne.
4./ Typicky nanos zinku je od 5 do 8 mikronov.Asi ako chassis v PC.
5./ Nasledovne farbenie je dalsi problem,nebudem sa rozpisovat.
Druha metoda ponorenie do zinkovej lazne :
Tepelny proces ,skruti sa vsetko,nanos zinku je velmi hruby a nerovnakej hrubky.Po namoceni by ste museli vyhladit zinok / nepripada do uvahy /
Z toho vyplyva,ze nema cenu na to mysliet.
Nanasanie,hlinika a inych kovov /nasopovanie/ je tiez termalny proces,s tym vsak nemam osobne skusenosti.Spominam si ,ze Metalex to robil.
Co je najspolahlivejsie v amaterskych podmienkach , vzat vsetko na plech,pretret kyselinou fosforecnou a po osuseni pokracovat normalnym sposobom.Velmi efektny je "fish oil " ten vytvori ako sleneny povlak a to je naveky.Chvilu trva nez zaschne / az do 14 dni / ale to je zaverecna
cast prevencie .Dnes uz existuje fish oil,ktory nesmrdi rybinou.
To je najlepsie na dutiny,vsetky tazko pristupne miesta a samozrejme aj na rovne plochy.Po ususeni nema ziadny vplyv na proces farbenia.
elektro-galvanicke zinkovanie nie je vobec vhodne z viacerych dovodov
1./ Malokto ma vanu a jerab vhodny na tento ukon
2./ Prvy krok procesu je ponorenie objektu do kyseliny,ta vleze medzi plechy ,falce,spoje a tym padom je to v prdeli.Odtial ju uz nedostanes.
3./Mnozstvo elektrod potrebnych a ich umiestnenie je skoro nemozne.
4./ Typicky nanos zinku je od 5 do 8 mikronov.Asi ako chassis v PC.
5./ Nasledovne farbenie je dalsi problem,nebudem sa rozpisovat.
Druha metoda ponorenie do zinkovej lazne :
Tepelny proces ,skruti sa vsetko,nanos zinku je velmi hruby a nerovnakej hrubky.Po namoceni by ste museli vyhladit zinok / nepripada do uvahy /
Z toho vyplyva,ze nema cenu na to mysliet.
Nanasanie,hlinika a inych kovov /nasopovanie/ je tiez termalny proces,s tym vsak nemam osobne skusenosti.Spominam si ,ze Metalex to robil.
Co je najspolahlivejsie v amaterskych podmienkach , vzat vsetko na plech,pretret kyselinou fosforecnou a po osuseni pokracovat normalnym sposobom.Velmi efektny je "fish oil " ten vytvori ako sleneny povlak a to je naveky.Chvilu trva nez zaschne / az do 14 dni / ale to je zaverecna
cast prevencie .Dnes uz existuje fish oil,ktory nesmrdi rybinou.
To je najlepsie na dutiny,vsetky tazko pristupne miesta a samozrejme aj na rovne plochy.Po ususeni nema ziadny vplyv na proces farbenia.
ne nePětišroub píše:a už jsi jí složil?
ted mam po zkouskach...takze tak za mesic prijde na auto a pak k calounikovi co to ma dat do kupy 8)
Nechal jsem si udelat i ten dreveny ram, tak jsem zvedavy
dragbug.com team
Jo,je to rybi olej,smrdi to hrozne az to nevyschne komplet.Az do tej doby je to lepkave,no az vyschne je to ako sklo.Aj majster velkej flexky by mal znacne potize to odstranit.Ma to hrozne tvrdy a hladky povrch,no nenasiel som nikdy znamky praskania,takze asi nejaka pruznost tam bude.
Skusim zistit,ci niekto v Europe nieco podobne ma alebo skladuje.
Skusim zistit,ci niekto v Europe nieco podobne ma alebo skladuje.
Toto je web address na fish oil.Vyrobca patri k Honeywell / surprise /,ktory ma zastupenie v CR.Myslim,ze Brno a Praha.Skuste z Vasej strany ziadat o produkt " Deodorised Fish Oil "/ ten nesmrdi /
a ak su k niecomu,tak Vam to dovezu z Australie.
http://www.honeywell.com.au/business/ho ... shoil.html
a ak su k niecomu,tak Vam to dovezu z Australie.
http://www.honeywell.com.au/business/ho ... shoil.html
ja nedelal plechysimak píše:tak ja se znovu pridam. zarove zinkovat plechy je myslim dost risk, notabene za tri petky kilo i dost drahy. nechaval jsem ted piskovat a sopovat zinkem( snad se tomu tak spravne rika) placku v metalku v krci pod mostem a vymlaskli to do druheho dne za 1600. to mi prijde ferovy.
rezu smrt
simak
dragbug.com team
mám jednoho agenta v jůesej, kterej toto nemůže sehnat
nemáte s tím někdo zkušenosti? Johne
nejde jenom o nějakej odrezovač??
ale jako alternativu nabízí toto : http://www.ospho.com/john píše:Toto je web address na fish oil.Vyrobca patri k Honeywell / surprise /,ktory ma zastupenie v CR.Myslim,ze Brno a Praha.Skuste z Vasej strany ziadat o produkt " Deodorised Fish Oil "/ ten nesmrdi /
a ak su k niecomu,tak Vam to dovezu z Australie.
http://www.honeywell.com.au/business/ho ... shoil.html
nemáte s tím někdo zkušenosti? Johne
nejde jenom o nějakej odrezovač??
Je to odrezovac.Podla popisu je to typ,ktory reaguje s hrdzou a vytvori nieco ako plasticky film,na ktory sa da aplikovat farba.Nic noveho pod slnkom,mimo toho je ten pripravok vodou rozpustny.Je tu este jeden pripravok,ktory pouzivaju profici po chemickom odstraneni farby a hrdze.Penetruje vsade,cize idealny na dutiny ,tunel atd. Meno pripravku je Xtroll,podivam sa ,kto to vyraba a dam vediet.
www.corrosion-tech.com.au
www.corrosion-tech.com.au
Díky. Kromě antirezinu používám Brunox epoxy - je to epoxidovej smrad jak sviňa, ale zdá se, že drží.. vytváří takovej skelnej povlak
http://www.brunox.ch/brunox_ag_epoxy_en.html
http://www.brunox.ch/brunox_ag_epoxy_en.html