Našel jsem v "Tetce" správně, že by to mělo být číslo dílu 3B0837903 ? Jakou to má asi tloušťku ?SO 545 píše:za tieto nalepovacie -tvrdene molitany- pouzivam ako nahradu zaslepku reproduktora ci uz od Skoda alebo VW... ma to nanesene lepidlo , fajn sa s tym pracuje.... cena je vyssia.
Utesnoval som s tym klapku vetraku u 100ky krasne si to sadne a ide to pekne rezat a vrstvit.
Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
To je pech. Ma burze v Menheimu jich měli plnou bednu nosovejch. Přemýšlel jsem jestli je mám koupit, ale nakonec jsem je nekoupil.
Jsou z měkkého molitanu. Vysoké odhaduji 1,5 cm. Na jedné straně samolepící. To táhlo se do molitanu vmáčkne.
Jsou z měkkého molitanu. Vysoké odhaduji 1,5 cm. Na jedné straně samolepící. To táhlo se do molitanu vmáčkne.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Naprosto ideální materiál je to z čeho je expanzní páska. Nenasákavý, lehce stlačitený, opatřený samolepkou, ale nenašel jsem, že by se to nechalo koupit v rozměru třeba 50x50cm. Pokud je to o čem píše Maroš něco podobného tak do toho půjdu.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Mám dobré zkušenosti s tímto, tloušťka až 4 mm, šířka až 90 mm
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
tusim okolo 4mm to moze mat.....zajtra niekde najdem a omeriam.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Zkusil jsem na to svoje veledílo namontovat misku kliky.
Kdybych trošku upravil rozměry tak by to bylo použitelné. Ale do jara dost času, stejně musím počkat až bude počasí, abych mohl spodek dveří vystříkat voskem. Jinak tloušťka před stačením by měla být 20mm a po stlačení 15mm což tohle splňuje.
Zatím se pustím do palubky a začínám rozvodem vzduchu.
Kdybych trošku upravil rozměry tak by to bylo použitelné. Ale do jara dost času, stejně musím počkat až bude počasí, abych mohl spodek dveří vystříkat voskem. Jinak tloušťka před stačením by měla být 20mm a po stlačení 15mm což tohle splňuje.
Zatím se pustím do palubky a začínám rozvodem vzduchu.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Když jsou ty vánoce, tak bys mohl Brunovi nadělit kamaráda. Nabo teda spíš kamarádku
https://www.autoscout24.de/angebote/-e1 ... m_term=all
https://www.autoscout24.de/angebote/-e1 ... m_term=all
Re: Bruno 1973
Ahoj, mohu dodat, samolepka pěkně drží, tloušťka 5 mm...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Jsi hodný, děkuji za nabídku, ale zatím to má čas.jaroslavw píše:Ahoj, mohu dodat, samolepka pěkně drží, tloušťka 5 mm...
--
Abych mohl nasadit výdechy bylo potřeba trochu zkrátit hadice.
Trošku mě zaskočilo, že když jsem nasadil výdech do přepážky, tak mezi sloupkem a výdechem je taková mezera, že ji těsnění nevykryje.
Přidal jsem proto ještě jednu vrstvu.
Nevím kde se vloudila chybička protože na druhé straně je to cajk.
Pod okno také patří těsnění.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Udělal jsem nějaké opravy již udělaného. Např. doplnil chybějící doraz pod nádobku brzdové kapaliny.
Tedy nevím zda to má vliv na funkci rostlináře, ale když tam patří, tak tam bude.
Když už jsem koupil tak drahý lep na gumu tak ho užiji na opravu průchodky tachometru. Pozorný čtenář si určitě všiml, že jsem to původně řešil navléknutím hadičky na náhon. Funkční, ale není to ono.
Vystřihl jsem proto kolečko z ploché gumy, střed průchodky podlepil, vysekl nový otvor a průchodka je jako nová.
To samé bylo potřeba u průchodky ke dveřnímu spínači.
A při té příležitosti jsem našel malou fuku u výdechu.
Přidal jsem tam kousek pásky.
Připojil jsem na terminál kostry motorků stěrače a ventilátoru a plusový přívod stěračů na pojistku.
Konečně se můžu pustit do něčeho co bude zase trošku vidět.
Největším oříškem při montáži palubky je trefit se na tyto čtyři příchytky.
Zespodu je prostor uzavřen vzduchovým kanálem a tak jediná možnost kontroly je zkrzevá průduchy.
Je tam mladá paní.
Jednu záludnost jsem si přichystal tím, že jsem si kvůli potažení koženkou musel předem do palubky namontoval výdech a tak bylo potřeba pohlídat, aby správně sedl do protikusu.
Při kontrole jsem zjistil, že těsnění pod oknem je zbytečně široké.
A tak jsem ho nastrkal pod hranu.
Spodní příchytka.
Spodní šrouby.
Horní šrouby.
Tedy nevím zda to má vliv na funkci rostlináře, ale když tam patří, tak tam bude.
Když už jsem koupil tak drahý lep na gumu tak ho užiji na opravu průchodky tachometru. Pozorný čtenář si určitě všiml, že jsem to původně řešil navléknutím hadičky na náhon. Funkční, ale není to ono.
Vystřihl jsem proto kolečko z ploché gumy, střed průchodky podlepil, vysekl nový otvor a průchodka je jako nová.
To samé bylo potřeba u průchodky ke dveřnímu spínači.
A při té příležitosti jsem našel malou fuku u výdechu.
Přidal jsem tam kousek pásky.
Připojil jsem na terminál kostry motorků stěrače a ventilátoru a plusový přívod stěračů na pojistku.
Konečně se můžu pustit do něčeho co bude zase trošku vidět.
Největším oříškem při montáži palubky je trefit se na tyto čtyři příchytky.
Zespodu je prostor uzavřen vzduchovým kanálem a tak jediná možnost kontroly je zkrzevá průduchy.
Je tam mladá paní.
Jednu záludnost jsem si přichystal tím, že jsem si kvůli potažení koženkou musel předem do palubky namontoval výdech a tak bylo potřeba pohlídat, aby správně sedl do protikusu.
Při kontrole jsem zjistil, že těsnění pod oknem je zbytečně široké.
A tak jsem ho nastrkal pod hranu.
Spodní příchytka.
Spodní šrouby.
Horní šrouby.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
No a je to v pr,obrázcích nezobrazují , omlouvám se už je to v pořádku problém u mě na počítači jinak krásná práce sleduju a kopíruju jsem u tapicíru na střeše
Naposledy upravil(a) liba dne 26 pro 2019, celkem upraveno 1 x.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Závada nebude ve vysílači, ale v přijímači. Alespoň mě se zobrazují normálně jako vždy.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Mě též. A paráda veliká
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Abych se v tom neztratil, vytahal jsem jednotlivé větve svazku na příslušná místa.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Jsem do toho dal mozek a řekl si, že když řeším kdejakou volnou průchodku aby do kabiny někudy netáhlo tak že by možná nebylo od věci trochu vylepšit průchod výdechu příčkou vzduchového kanálu. Všechno ostatní je utěsněné, ale prostup ve fabrice neřešili.
Myslím, že drobná odchylka od originálu v tomto případě nebude proti ničemu a tak jsem na okraj nalepil pásku.
Připojovaní ovládání klapek je fakt krásná práce. Nevím zda na to má někdo nějaký fígl, ale já se s tím sral víc než hodinu. Ruce zedřený, prsty vykloubený, kolikrát mě upadli pojistný kroužky ani nevím.
Když jsem zkoušel zda klapky klapkují tak jsem zjistil, že jedna ne zcela. Příčinou byl svazek k vypínačům který blokoval ovládání a bylo nutné ho přemístit mezi bowdeny.
Ještě kontrola, ale už to fachčí jak má.
Zapojím zapalovač.
Spínač ventilátoru.
A zase kontrola zda dráty někde s něčím nekolidují.
Budu ladit rádio, zatím teda do palubky. Mám dva držáky, každý jinak dlouhý a zatím nevím který bude ten správný.
Ten delší bude ten pravý i když je vlastně od středu mírně doleva.
Tímto si u rádia dám technologickou přestávku protože nejdřív musím vymyslet čím vyvrtám díru pro šroubek, protože moje aku vrtačka je moc velká a nevejde se do palubky. Tak alespoň připojím reprosoustavu.
Tam je taky přístup jak k penězům.
Příprava pro případné připojení otáčkoměru.
Pro strýčka příhodu bude volně pohozená pod palubkou.
Porovnal jsem dráty ke spínačům a ty nacvakal do panelu.
Myslím, že drobná odchylka od originálu v tomto případě nebude proti ničemu a tak jsem na okraj nalepil pásku.
Připojovaní ovládání klapek je fakt krásná práce. Nevím zda na to má někdo nějaký fígl, ale já se s tím sral víc než hodinu. Ruce zedřený, prsty vykloubený, kolikrát mě upadli pojistný kroužky ani nevím.
Když jsem zkoušel zda klapky klapkují tak jsem zjistil, že jedna ne zcela. Příčinou byl svazek k vypínačům který blokoval ovládání a bylo nutné ho přemístit mezi bowdeny.
Ještě kontrola, ale už to fachčí jak má.
Zapojím zapalovač.
Spínač ventilátoru.
A zase kontrola zda dráty někde s něčím nekolidují.
Budu ladit rádio, zatím teda do palubky. Mám dva držáky, každý jinak dlouhý a zatím nevím který bude ten správný.
Ten delší bude ten pravý i když je vlastně od středu mírně doleva.
Tímto si u rádia dám technologickou přestávku protože nejdřív musím vymyslet čím vyvrtám díru pro šroubek, protože moje aku vrtačka je moc velká a nevejde se do palubky. Tak alespoň připojím reprosoustavu.
Tam je taky přístup jak k penězům.
Příprava pro případné připojení otáčkoměru.
Pro strýčka příhodu bude volně pohozená pod palubkou.
Porovnal jsem dráty ke spínačům a ty nacvakal do panelu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Na vyvrtání dírek pro držák rádia jsem s úspěchem použil Dremel.
Připojené napájení a repro.
Ještě anténu.
Následuje hřídel volantu.
Svorkovnice spínací skříňky.
Svorkovnice stěračů.
A přepínače směrovek.
Manžeta kloubu hřídele volantu.
A pořádně usadit "balónek" aby netáhlo na koule.
Málem bych zapomenul na hadičky ostřikovače.
Můžu to zadeklovat.
A také namontovat popelník.
A to je dneska všechno.
Připojené napájení a repro.
Ještě anténu.
Následuje hřídel volantu.
Svorkovnice spínací skříňky.
Svorkovnice stěračů.
A přepínače směrovek.
Manžeta kloubu hřídele volantu.
A pořádně usadit "balónek" aby netáhlo na koule.
Málem bych zapomenul na hadičky ostřikovače.
Můžu to zadeklovat.
A také namontovat popelník.
A to je dneska všechno.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Ta fotka asi klame , ale nemáš plus propojené s kostrou ?
Re: Bruno 1973 - kompletace
lišák píše: Připojené napájení a repro.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973 - kompletace
Podívej se tady.čáryfuk píše:lišák píše: Připojené napájení a repro.
Nebo tady.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Pokračuji tachometrem.
Šéma je základ, ale upřímně, když jsou po ruce vobrázci tak to je jiná liga. To se zapojuje úplně samo .
Šéma je základ, ale upřímně, když jsou po ruce vobrázci tak to je jiná liga. To se zapojuje úplně samo .
Každý celek se skládá z detailů.