Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Neboj, žádný VW ID.1303 to nebude. To, že si dřepne až to bude komplet samozřejmě vím, ale já to potřeboval dostat na dorazy teď, abych mohl zkontrolovat brzdové hadice a doladit průhyb posunutím hadice v průvlaku na tlumiči.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
Zdá se že je tam dostatek místa
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
V garáži začíná být docela kosa a tak jsem zvědav jak dlouho tam vydržím dělat. Když už jsem začal zadní kapotou, tak jsem pokračoval těsnění. Na zamáčknutí se osvědčilo použití dřevěného klínku.
Pružina kapoty je v původní barvě.
Za dlouhá léta bylo v kapotě tolik děr od značek, že jsem je raději nechal všechny zavařit a budu dělat nové pro držák tabulky.
SPZ jsem odsadil od kapoty aby se neodírala barva.
Pružina kapoty je v původní barvě.
Za dlouhá léta bylo v kapotě tolik děr od značek, že jsem je raději nechal všechny zavařit a budu dělat nové pro držák tabulky.
SPZ jsem odsadil od kapoty aby se neodírala barva.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973 - kompletace
Nešlo to normálně navlíct? Mýdlo nebo silikonový olej a je tam mladá paní, můžeme si tykatlišák píše:V garáži začíná být docela kosa a tak jsem zvědav jak dlouho tam vydržím dělat. Když už jsem začal zadní kapotou, tak jsem pokračoval těsnění. Na zamáčknutí se osvědčilo použití dřevěného klínku.
Re: Bruno 1973
Snad každý kdo byl na vojně ví,že Barbus zázraky umí.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Ale pánové, je věc každého soudruha jak se s tím popere. Tohle není návod, ale pouze report jak jsem to dělal. Navlékání jsem kdysi zkoušel a nic moc a tak můžu pouze zopakovat, že namáčknutí klínkem mě osobně vyhovuje víc.
---
Doplnil jsem původní šroubky.
Doraz a zátky zadního čela.
Zapojil osvětlení SPZ.
A pokračuji tím, že zatírám hlavy šroubů a osazuji zátky.
---
Doplnil jsem původní šroubky.
Doraz a zátky zadního čela.
Zapojil osvětlení SPZ.
A pokračuji tím, že zatírám hlavy šroubů a osazuji zátky.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
To byla jen básnická vsuvka.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Lištu kapoty bylo potřeba nejdříve natvarovat protože při demontáži jsem ji trošku zdeformoval.
Ty bílé podložky pod madlem mě připadají jak pěst na oko a tak je ještě časem vyměním za černé, ale jinak myslím, že dobrý.
Ty bílé podložky pod madlem mě připadají jak pěst na oko a tak je ještě časem vyměním za černé, ale jinak myslím, že dobrý.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Nic systematického, ale co postupně vybalím z krabic tak namontuji.
Jinak pokračují takové ty umrněné práce které pak nejsou nikde vidět, ale člověk na tom stráví spoustu času. Např. protáhnout všechny otvory pro příchytky lišt a následně namíchat náprstek barvy a každou dírku zase zatřít. Ale na druhou stranu bez toho by se člověk neposunul.
Jinak pokračují takové ty umrněné práce které pak nejsou nikde vidět, ale člověk na tom stráví spoustu času. Např. protáhnout všechny otvory pro příchytky lišt a následně namíchat náprstek barvy a každou dírku zase zatřít. Ale na druhou stranu bez toho by se člověk neposunul.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Nějak jsem zapomenul na trysku ostřikovače s hadičkou.
Na přední kapotu jsem doplnil izolaci.
A při té příležitosti jsem vyměnil podložky pod madlem. Černé k té kapotě podle mě ladí víc.
Před náhodným zabouchnutím kapoty se jistím strunou vytaženou od uzávěru podběhem ven.
Tak mě tak napadlo vyzkoušet si jak zámek zadní kapoty zamyká a zjistil jsem, že i v poloze zamčeno kapotu otevřu. Zobáček zámku se při stlačení čudlíku stejně trošku nadzvedne. Pro představu jak to vypadá zevnitř jsem dal pod kapotu vočmena.
Bylo to lepší, ale při silnějším přitlačení kapoty stejně ještě západka přeskočila a tak nezbylo nic jiného než použít hrubou sílu a pohnout s protikusem. Naštěstí se to podařilo bez vedlejších škod a teď už to funguje jak má.
Na přední kapotu jsem doplnil izolaci.
A při té příležitosti jsem vyměnil podložky pod madlem. Černé k té kapotě podle mě ladí víc.
Před náhodným zabouchnutím kapoty se jistím strunou vytaženou od uzávěru podběhem ven.
Tak mě tak napadlo vyzkoušet si jak zámek zadní kapoty zamyká a zjistil jsem, že i v poloze zamčeno kapotu otevřu. Zobáček zámku se při stlačení čudlíku stejně trošku nadzvedne. Pro představu jak to vypadá zevnitř jsem dal pod kapotu vočmena.
Abych dostal zámek o něco níž bylo potřeba propilovat zářez pro upevňovací šroubek. Tím jsem nadehnal zhruba 2mm.
Bylo to lepší, ale při silnějším přitlačení kapoty stejně ještě západka přeskočila a tak nezbylo nic jiného než použít hrubou sílu a pohnout s protikusem. Naštěstí se to podařilo bez vedlejších škod a teď už to funguje jak má.
Naposledy upravil(a) lišák dne 11 pro 2019, celkem upraveno 1 x.
Každý celek se skládá z detailů.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Bruno 1973
Lišáku, co uděláš s těma bílýma podložkama pod madlo přední kapoty?
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Bruno 1973
ano, moc prosím.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Tak já Ježíškovi vyřídím, co že si to přeješ pod stromeček .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Na nebrouku 1303 je jiné těsnění přední kapoty než u ostatních modelů a i když jsem se docela snažil tak jsem nesehnal jiné než Brazil.
V rozích se přidělává plastovými trny.
Namáčknout ho do drážky podběhu šlo pěkně.
Při pokusu o pokračování napříč jsem se ale zasekl. Zjistil jsem, že na těsnění není náběh pro upevňovací lištu. Tedy přesněji je, ale ne tam kde by měl být.
Další věc která není podle mého gusta je to, že rohy jsou tak masívní, že se nevejdou do prolisu.
Co se mě líbí ještě míň je to, že při pokusu o zavření se přes to vyvrací kapota.
Už to, že bych měl řešit krátký náběh na těsnění řezáním lišty se mě fakt nechtělo, ale kdyby to bylo to jediné, tak bych se k tomu možná po pár pivech i přemluvil, ale takhle bylo jasné, že tudy cesta nevede. Nemám rád nějaké bastlení, ale někdy si prostě člověk musí poradit jinak. Obhlédl jsem těsnění na Evženovi a myslím, že to bude nejlepší ze špatných řešení protože NOS těsnění zřejmě neseženu. A jaké jsou tedy rozdíly? Úsek napříč auta je o něco delší a tak bude potřeba ho říznout a následně slepit.
Trošku se liší profil, ale nijak zásadně. Vlevo německé na brouka, vpravo brazilské na nebrouka.
Špekuloval jsem proč na 1303 se přidělává příchytkami když rozteč a umístění otvorů je stejné. A je to zřejmě pouze pro to, že z druhé strany je mizerný přístup a nejspodnější čudlík by nešel protáhnout skrz.
Vyřešil jsem to odříznutím čudlíku a uděláním díry pro příchytku.
Ostatní zbytečně řezat nebudu, stejně to nebude vidět.
Tady je náběh těsnění do horní lišty v pořádku a celkově se mě to líbí víc.
A kapota se nechá zavřít.
V rozích se přidělává plastovými trny.
Namáčknout ho do drážky podběhu šlo pěkně.
Při pokusu o pokračování napříč jsem se ale zasekl. Zjistil jsem, že na těsnění není náběh pro upevňovací lištu. Tedy přesněji je, ale ne tam kde by měl být.
Další věc která není podle mého gusta je to, že rohy jsou tak masívní, že se nevejdou do prolisu.
Co se mě líbí ještě míň je to, že při pokusu o zavření se přes to vyvrací kapota.
Už to, že bych měl řešit krátký náběh na těsnění řezáním lišty se mě fakt nechtělo, ale kdyby to bylo to jediné, tak bych se k tomu možná po pár pivech i přemluvil, ale takhle bylo jasné, že tudy cesta nevede. Nemám rád nějaké bastlení, ale někdy si prostě člověk musí poradit jinak. Obhlédl jsem těsnění na Evženovi a myslím, že to bude nejlepší ze špatných řešení protože NOS těsnění zřejmě neseženu. A jaké jsou tedy rozdíly? Úsek napříč auta je o něco delší a tak bude potřeba ho říznout a následně slepit.
Trošku se liší profil, ale nijak zásadně. Vlevo německé na brouka, vpravo brazilské na nebrouka.
Špekuloval jsem proč na 1303 se přidělává příchytkami když rozteč a umístění otvorů je stejné. A je to zřejmě pouze pro to, že z druhé strany je mizerný přístup a nejspodnější čudlík by nešel protáhnout skrz.
Vyřešil jsem to odříznutím čudlíku a uděláním díry pro příchytku.
Ostatní zbytečně řezat nebudu, stejně to nebude vidět.
Tady je náběh těsnění do horní lišty v pořádku a celkově se mě to líbí víc.
A kapota se nechá zavřít.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Z příčné části těsnění bylo potřeba vyříznout pár cenťáků.
Dal jsem na doporučení Maroše a použil Loctite 406. Abych měl spoj při lepení na co položit, ale nepřilepil ho k podložce namotal jsem na prkýnko teflonovou těsnící pásku.
Zatajil jsem dech a podařilo se to dát na první dobrou.
Dal jsem na doporučení Maroše a použil Loctite 406. Abych měl spoj při lepení na co položit, ale nepřilepil ho k podložce namotal jsem na prkýnko teflonovou těsnící pásku.
Zatajil jsem dech a podařilo se to dát na první dobrou.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Bud to das na prvu ...alebo ten profil bude o par mm kratsi...ale u teba na paradu.
Smekacka ako vzdy.
Smekacka ako vzdy.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Bruno 1973
406-tka.. lepí na první dobrou... někdy i s okolím...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
No to by mě jeblo, aby ještě za ty prachy nelepila .
Každý celek se skládá z detailů.