Java Green 64 - Evžen
Re: Java Green 64 - Evžen
kdybyste všichni poslouchali půlenýho, tak nikam nejezdíte.
Otázka je jestli někde v instruction manálu není zmínka, že se to má po sezoně/10 000 najetých rozjebat po dvorku a promazat..
Otázka je jestli někde v instruction manálu není zmínka, že se to má po sezoně/10 000 najetých rozjebat po dvorku a promazat..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Java Green 64 - Evžen
No je zvláštní, že Judsony zmizely tak rychle, na to, jaký poměr cena/ výkon měly. Myslel jsem, že odcházely motory, ale možná byl problém spíš v těch Judsonech...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
[smilie=offtopic.gif]
Před 10-ti lety tam byl ještě ledovec touhle dobou...
Před 10-ti lety tam byl ještě ledovec touhle dobou...
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Schválně pro porovnání stejné místo srpen 2010. V obou případech je led místy i pod štěrkem a tak není na první pohled vidět.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Máme náhradu za ztracené víčko náboje a tak jsem si na něm vyzkoušel takové to domácí černění.
Není to profi, ale já jsem spokojený. A taky jsem se s tím nijak moc necrcal. Příště to zkusím opakovaně s vyvářením ve vodě.
Není to profi, ale já jsem spokojený. A taky jsem se s tím nijak moc necrcal. Příště to zkusím opakovaně s vyvářením ve vodě.
Každý celek se skládá z detailů.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
priste ??? planujes to zase stratit ?
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Myslím, až budu příště něco černit, ne až budu příště černit náhradu za ztracené víčko.
Vzpomenul jsem si na tu reklamu. "Maminko, až to budeme natírat příště tak vy už tady nebudete!"
Vzpomenul jsem si na tu reklamu. "Maminko, až to budeme natírat příště tak vy už tady nebudete!"
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Zkontrolováno, doplněná vazelína a je tam mladá paní.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Judsón by už brzo měl být zase komplet. Copak ložiska, to nebyl problém.
Zato na gufera jsme si museli počkat protože nejsou zrovna tuctová. Není to sice úplně přesně stejné provedení jako původní, ale modernější verze od SKF s pružinkou.
Nechci nic podcenit a náhodou je nějak dojebat a tak jsem si pro jejich osazení udělal přípraveček. Protože na každé straně má gufero jiný vnitřní průměr tak i redukční kroužek.
To se to dělá, když to člověk nepáchá ve svěráku. Vůbec nevím proč jsem si takový ruční lis nepořídil už dávno.
Na drobné práce naprosto ideální pomocník. Stará poctivá výroba, ne jako ty moderní okradený chřestítka.
Prostor mezi guferem a ložiskem jsem vyplnil vazelínou.
Zato na gufera jsme si museli počkat protože nejsou zrovna tuctová. Není to sice úplně přesně stejné provedení jako původní, ale modernější verze od SKF s pružinkou.
Nechci nic podcenit a náhodou je nějak dojebat a tak jsem si pro jejich osazení udělal přípraveček. Protože na každé straně má gufero jiný vnitřní průměr tak i redukční kroužek.
To se to dělá, když to člověk nepáchá ve svěráku. Vůbec nevím proč jsem si takový ruční lis nepořídil už dávno.
Na drobné práce naprosto ideální pomocník. Stará poctivá výroba, ne jako ty moderní okradený chřestítka.
Prostor mezi guferem a ložiskem jsem vyplnil vazelínou.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Strana hřídele kde odešlo ložisko byla v pořádku, žádné opotřebení ani ovalita. Stav druhého konce neměl viditelné poškození, ale naměřil jsem na něm drobnou ovalitu kterou bude vhodné srovnat aby to bylo v cajku.Sam píše:Ještě ukaž jak vypadala hřídel. jestli to nebyla ona kdo sežral gufera. Bývá to mrcha zlá a hladová když není dobře nabroušená a zaleštěná.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
takové to měření v univerzáce není směroplatný, jak říká Máňa. V podstatě nevíš jestli měříš ovalitu toho konce za kterej to je upnutý, nebo házivost čelistí. Dobrýho měření docílíš jen na prizmatických kostkách nebo v pevných hrotech. Nezdá se mi pravděpodobný, že by to někdo obrousil takhle do šišky.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Bohužel mezi hroty to neupnu protože na straně řemenice je navrtání středu otlačené od stahováku. Ještě to pořeším, ale ono to nemusí být tím, že by to bylo obroušené do šišky, ale tím, že to není z jednoho kusu a to pouzdro bylo původně na hřídeli pouze volně navlečené a proto je rozdíl ovality mezi hřídelí a pouzdrem. Teď tam ale drží jak přibité a bez použití hrubé síly bych ho nesundal.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Naštěstí se ukázalo, že otlačení navrtání čela hřídele nebylo nijak zásadní a v podstatě stačilo odstranit pouze drobný otřep. Po upnutí mezi hroty jsou hodnoty úchylky na pouzdře stejné jako při upnutí ve sklíčidle.
Konzultoval jsem zda to nechat přebrousit a bylo mě řečeno, že to je zbytečné a že to stačí pouze zlehka začistit. Aby měla dušička pokoj tak jsem hledal jaké jsou přípustné tolerance a v manuálech různých výrobců gufer jsem vždy našel v podstatě to samé a vzhledem k tomu, že naše pouzdro má průměr 22mm tak by to mělo být opravdu s dostatečnou rezervou.
Konzultoval jsem zda to nechat přebrousit a bylo mě řečeno, že to je zbytečné a že to stačí pouze zlehka začistit. Aby měla dušička pokoj tak jsem hledal jaké jsou přípustné tolerance a v manuálech různých výrobců gufer jsem vždy našel v podstatě to samé a vzhledem k tomu, že naše pouzdro má průměr 22mm tak by to mělo být opravdu s dostatečnou rezervou.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Říká se, že každé zlo je k něčemu dobré a já to mohu jenom potvrdit. Že nám odešlo na cestě ložisko v kompresoru bylo sice poněkud nepříjemné, ale když se na to člověk podívá v širších souvislostech tak si můžeme říci, že to bylo řízení osudu které předešlo mnohem většímu průseru. Kdybychom ten kompresor na cestě neodmontovali tak jak dlouho by asi trvalo než by se o něj propálila izolace ostrého kabelu který se dostal mezi saharu a těleso kompresoru. V tom případě bychom s největší pravděpodobností už domů dojet vůbec nemuseli.
Jako jediná možnost prověření stavu a opravy bylo odstranění bužírky, zaizolování a následné natažení nové bužírky až k rozvidlení svazku. A fakt to bylo o fous.
Jako jediná možnost prověření stavu a opravy bylo odstranění bužírky, zaizolování a následné natažení nové bužírky až k rozvidlení svazku. A fakt to bylo o fous.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Pozerám že jazdíš na diagolálkach?
VW 1302 cabrio 1972
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
VW T2 Westfalia 1976
Tatra 75, 1935
Tatra 12, 1928
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Pozeráš správně, radiálky nejsou ten správný adrenalin .Jozef píše:Pozerám že jazdíš na diagolálkach?
---
Abychom se pro příště vyhnuli stejnému problému tak jsem na saharu přismrknul příchytku.
Od víka ložiska je nyní kabel v bezpečné vzdálenosti.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
Když vidím polohu kompresoru a nahoře fotku s nataveným kabelem, tak podle prachu na sahaře bych řekl, že to i přisávalo vzduch přes ložisko (nebo naopak?).
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Máš pravdu, ale o tom jsem se zmiňoval už na straně 46 když jsem psal o tom jak nám z kompresoru vypadla zátka ložiska.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Tak jsme před úplným závěrem sezony kompresor vyzkoušeli a zjistili, že oproti stavu před poruchou je výrazně hlučnější. Dokonce by se dal přirovnat k plechovce do které nasypete šroubky a pak s ní třesete. Tak šel zase ven a bude co dělat za dlouhých zimních večerů.
Přeměřil jsem vůle v drážkách a fakt je tam opotřebení které bude potřeba řešit.
Protože před tím než odešlo ložisko jsme takovou hlučnost nepozorovali tak se zřejmě sešlo opotřebení lamel, rotoru, odstranění nečistot z drážek a možné přehození lamel mezi sebou. Jisté je, že teď je to zralé na výměnu nejen lamel, ale i rotoru.
4,6mm je správná míra.
Ale jsou místa, kde je méně.
Vzhledem k tomu, že ideální vůle mezi lamelou a rotorem má být pouhých 0,05mm tak se nemůžeme divit, že z toho máme takové chrastítko když v součtu s rozjetými konci drážek je místy vůle až 0,7mm.
Původně jsme si mysleli, že náhrada opotřebených dílů bude pouze otázka peněz, protože jak lamely tak rotor vyrábí a dodává Ricardo Deisernia z Argentiny od něhož kdysi lamely nakupoval i Milda. Protože neodpovídal na email tak investor hledal jeho inzeráty na Sambě a zjistil, že jsou z nabídky vyřazené. https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... ?id=561365
Po dalším pátrání se ukázalo, že díly v dohledné době už nebudou protože Ricardo měl mimo vzduchem chlazených VW a dílů na Judsona i jiné koníčky které mu zřejmě nedovolí věnovat se jejich výrobě .
https://www.infobae.com/sociedad/polici ... argentina/
https://translate.google.com/translate? ... gentina%2F
Přeměřil jsem vůle v drážkách a fakt je tam opotřebení které bude potřeba řešit.
Protože před tím než odešlo ložisko jsme takovou hlučnost nepozorovali tak se zřejmě sešlo opotřebení lamel, rotoru, odstranění nečistot z drážek a možné přehození lamel mezi sebou. Jisté je, že teď je to zralé na výměnu nejen lamel, ale i rotoru.
4,6mm je správná míra.
Ale jsou místa, kde je méně.
Vzhledem k tomu, že ideální vůle mezi lamelou a rotorem má být pouhých 0,05mm tak se nemůžeme divit, že z toho máme takové chrastítko když v součtu s rozjetými konci drážek je místy vůle až 0,7mm.
Původně jsme si mysleli, že náhrada opotřebených dílů bude pouze otázka peněz, protože jak lamely tak rotor vyrábí a dodává Ricardo Deisernia z Argentiny od něhož kdysi lamely nakupoval i Milda. Protože neodpovídal na email tak investor hledal jeho inzeráty na Sambě a zjistil, že jsou z nabídky vyřazené. https://www.thesamba.com/vw/classifieds ... ?id=561365
Po dalším pátrání se ukázalo, že díly v dohledné době už nebudou protože Ricardo měl mimo vzduchem chlazených VW a dílů na Judsona i jiné koníčky které mu zřejmě nedovolí věnovat se jejich výrobě .
https://www.infobae.com/sociedad/polici ... argentina/
https://translate.google.com/translate? ... gentina%2F
Každý celek se skládá z detailů.