Bruno 1973
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
I drobná vítězství člověka nad hmotou potěší .
A je tu ideální čas pro natažení předního svazku.
Abychom se někde ve sloupku nezašprcnuli omotám si volné dráty.
Ještě osadit průchodku.
A je tu ideální čas pro natažení předního svazku.
Abychom se někde ve sloupku nezašprcnuli omotám si volné dráty.
Ještě osadit průchodku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Povídám si, že když mám hotové trubky k válci a natažený svazek, že by to chtělo připojit brzdový spínač ke svazku. A v té chvíli jsem zjistil, že v podlaze pod nádrží není díra pro kabel a otvor v příčníku pro pásku na jeho upevnění.
A jak je to možné, že dřív tam díra byla a teď ne? Tento kus je z dárce orgánů a nějak nám uniklo, že 1302 to má trošku jinak. Tak jsem musel měřit.
Vrtat.
Natírat.
A můžu to připojit.
Do prostoru pod nádrž je také svedena hadička odvětrání nádrže.
A jak je to možné, že dřív tam díra byla a teď ne? Tento kus je z dárce orgánů a nějak nám uniklo, že 1302 to má trošku jinak. Tak jsem musel měřit.
Vrtat.
Natírat.
A můžu to připojit.
Do prostoru pod nádrž je také svedena hadička odvětrání nádrže.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Když jsem u těch drátů tak jsem chtěl při té příležitosti natáhnout vedení k zadnímu oknu. Jakýkoliv pokus protáhnout drát směrem od okna však skončil neúspěchem v otvoru pro mřížku odvětrání.
Zadařilo se až když mě napadlo použít tuto díru na zadním sloupku. Jeden drát z ní směrem dopředu a druhý nahoru.
Teď už je to brnkačka.
A ještě vodiče k vnitřnímu světýlku.
Zadařilo se až když mě napadlo použít tuto díru na zadním sloupku. Jeden drát z ní směrem dopředu a druhý nahoru.
Teď už je to brnkačka.
A ještě vodiče k vnitřnímu světýlku.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Nyní tak trochu přeskakuji od jednoho k druhému a tak jsem si pro změnu připravil hadičku k nádrži.
Pokud by se někdo divil, že pod nádrží nemám na hadičce palivový filtr tak je to proto, že podle mě dostupných informací se dával na auta která neměla sítko v nádrži. Pro ty kteří netuší o čem je řeč tak nádrž se sítkem.
Nádrž bez zátky a sítka.
Taky jsem jeden původní filtr pro ilustraci alespoň nafotil.
Pokud by se někdo divil, že pod nádrží nemám na hadičce palivový filtr tak je to proto, že podle mě dostupných informací se dával na auta která neměla sítko v nádrži. Pro ty kteří netuší o čem je řeč tak nádrž se sítkem.
Nádrž bez zátky a sítka.
Taky jsem jeden původní filtr pro ilustraci alespoň nafotil.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
O filtru v nádrži jsem nevěděl děkuji pane Liško.
Re: Bruno 1973
A jak to sítko fungovalo, když je v obou případech vývod ze strany? Starší brouci měli sítko přímo na zátce, ze které šla trubička do hadičky.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Však tam ta trubička také je. Více je vidět zde, ale to si málokdo pamatuje, když jsem to ukazoval už před, no prostě dávno.lope píše:A jak to sítko fungovalo, když je v obou případech vývod ze strany? Starší brouci měli sítko přímo na zátce, ze které šla trubička do hadičky.
https://www.flat4.org/forum/viewtopic.p ... 89#p321389
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Aha, pod nejnižším místem nádrže už neměli místo. Stejně když vidím to bludiště předku nebrouka, tolik míst, kde to může neviditelně rezavět, tak si říkám, jestli to stálo za to. Basu piva sice do kufru narvali, ale brouka to stejně nezachránilo.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Ale to je nejnižší místo nádrže. Nesmíš brát ohled na to, že na fotce je vzhůru nohama .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Tak se zas vrátím k drátování a dám trošku do fazony co zatím trčí pod zadní sedačkou.
Nejdřív regulátor.
Po někoho to může být triviální, mě barevný dráty nikdy moc neříkali a tak si musím pomáhat šémátkem.
Přívod k cívce startéru.
Relé vyhřívání zadního skla.
Propojení přívodu od baterky ke spínací skříňce a připojení pojistky vyhřívání okna.
Pojistkové pouzdro zadní mlhovky.
Až v šuplíku vyhrabu široký konektor tak ještě připojím tento vodič přívodu ostré do diagnostické zásuvky v motorovém prostoru. Ne že by to mělo nějaký praktický význam, ale je to jeden z mála drátů které jsem v té zásuvce zachoval pro strýčka Příhodu.
Natáhl jsem vedení k palivoměru.
Trošku porovnal svazky pod palubkou.
Fakt se ohromně těším až to budu zapojovat.
Nejdřív regulátor.
Po někoho to může být triviální, mě barevný dráty nikdy moc neříkali a tak si musím pomáhat šémátkem.
Přívod k cívce startéru.
Relé vyhřívání zadního skla.
Propojení přívodu od baterky ke spínací skříňce a připojení pojistky vyhřívání okna.
Pojistkové pouzdro zadní mlhovky.
Až v šuplíku vyhrabu široký konektor tak ještě připojím tento vodič přívodu ostré do diagnostické zásuvky v motorovém prostoru. Ne že by to mělo nějaký praktický význam, ale je to jeden z mála drátů které jsem v té zásuvce zachoval pro strýčka Příhodu.
Natáhl jsem vedení k palivoměru.
Trošku porovnal svazky pod palubkou.
Fakt se ohromně těším až to budu zapojovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2496
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Bruno 1973
Kdyby se člověk netěšil, to jakoby nebyl Hezký to máš!
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Kdo si myslí, že jsem tak trochu ujetej, tak tomu to můžu potvrdit. Když já si ale fakt nemůžu pomoct, jako třeba teď mě to nedalo a prostě jsem ještě musel vyměnit stahovací pásku u vedení k brzdovému spínači. Nejdřív jsem tam dal černou, ale správně má být bílá. Není úplně stejná jako originál (ta nešla bez poškození rozdělat) tak ať alespoň barva sedí.
Další drobnou korekci jsem udělal v umístění relé vyhřívání. Když jsem auto rozdělával tak se mě zdálo, že natočení konektory nahoru je takové nějaké divné a proto jsem ho teď dal vodorovně.
Potom jsem procházel topic Ondry o původní 1303 a zjistil, že ho má také konektory hore.
Následovalo ještě kontrolní prohledání TheSamba a je evidentní že to tak má opravdu být.
A tak jsem to předělal ať netrhám partu i když na funkci by zřejmě nemělo mít nejmenší vliv když by zůstalo vodorovně.
Vytáhl jsem z krabice připravený svazek palubky a začal přemýšlet kde a jak mám začít s montáží.
Pro začátek jsem přichytil pojistkový blok.
A alespoň nanečisto rozdělil jednotlivé větve abych se v tom mohl orientovat.
Další drobnou korekci jsem udělal v umístění relé vyhřívání. Když jsem auto rozdělával tak se mě zdálo, že natočení konektory nahoru je takové nějaké divné a proto jsem ho teď dal vodorovně.
Potom jsem procházel topic Ondry o původní 1303 a zjistil, že ho má také konektory hore.
Následovalo ještě kontrolní prohledání TheSamba a je evidentní že to tak má opravdu být.
A tak jsem to předělal ať netrhám partu i když na funkci by zřejmě nemělo mít nejmenší vliv když by zůstalo vodorovně.
Vytáhl jsem z krabice připravený svazek palubky a začal přemýšlet kde a jak mám začít s montáží.
Pro začátek jsem přichytil pojistkový blok.
A alespoň nanečisto rozdělil jednotlivé větve abych se v tom mohl orientovat.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Beru to postupně od jednoduchého a na první pohled jasného čímž si snížím počet drátů kterými bych se musel prohrabával. Např. vnitřní osvětlení.
Připojení žlutého vodiče od palivoměru ke svorkovnici.
Propojení předního svazku se svazkem palubky.
Druhou svorkovnici která je na svazku palubky jsem přidělal na držák na palubce.
A začal vybírat dráty ze zadního svazku které patří do protikusu svorkovnice.
Připojení žlutého vodiče od palivoměru ke svorkovnici.
Propojení předního svazku se svazkem palubky.
Druhou svorkovnici která je na svazku palubky jsem přidělal na držák na palubce.
A začal vybírat dráty ze zadního svazku které patří do protikusu svorkovnice.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Dokompletoval jsem svorkovnici propojení zadní větve a palubky.
Vyvázal spínače aby nepřekáželi.
Svazek tachometru a spínače světel.
Trošku porovnal ostatní vodiče.
A zůstává k zapojení zbytek předního svazku.
Zbytek zadního svazku.
Přívod k autorádiu.
Propojka vedení od brzdového spínače k brzdovým světlům.
Připojil jsem hlavní přívod k pojistkovému panelu.
A následně zbytek vodičů z obou větví.
Pojistkový panel můžu přidělat.
Myslím, že by to takto mohlo zůstat, vypadá to vcelku slušně.
Vyvázal spínače aby nepřekáželi.
Svazek tachometru a spínače světel.
Trošku porovnal ostatní vodiče.
A zůstává k zapojení zbytek předního svazku.
Zbytek zadního svazku.
Přívod k autorádiu.
Propojka vedení od brzdového spínače k brzdovým světlům.
Připojil jsem hlavní přívod k pojistkovému panelu.
A následně zbytek vodičů z obou větví.
Pojistkový panel můžu přidělat.
Myslím, že by to takto mohlo zůstat, vypadá to vcelku slušně.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Bruno 1973
Máš to parádní.
Když není ještě palubka namontovaná, tak je ke všemu dobrej přístup. Horší je něco opravovat, když je palubka namontovaná.
Těším se na pokračování, tak koukej makat.
Když není ještě palubka namontovaná, tak je ke všemu dobrej přístup. Horší je něco opravovat, když je palubka namontovaná.
Těším se na pokračování, tak koukej makat.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
Měl jsem z té elektroinstalace hrůzu, protože jsem měl v živé paměti stav když jsem auto rozebíral, ale potvrdilo se, že nepodceněná příprava se vyplatila. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Největší bordel byl nadělaný dobastlenou duc, duc aparatúrou natahanou křížem krážem a předělávkou na novější rozvod vzduchu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Bruno 1973 - kompletace
Brzdové hadice vyrobené na zakázku. Vzhledem k tomu, že koncovky na trubku a průvlaky bylo potřeba nejdříve vyrobit a nechat pozinkovat, tak dodací lhůta 3týdny mě připadá velice slušná a cena 700,- peněz včetně poštovného jakbysmet.
Vypadá to dobře.
Ty návleky na koncovkách které jsou na hadicích od BBT jsem nahradil kroužky. Jejich umístění a zda je tam vůbec nechám bude záležet na tom jak to bude vypadat až bude auto na kolech.
A můžu namontovat trubku. Zatím pouze pravou protože ještě nemám převařený držáček náhonu tachometru a musel jsem kvůli tomu na levé straně sundat třmen.
Vypadá to dobře.
Ty návleky na koncovkách které jsou na hadicích od BBT jsem nahradil kroužky. Jejich umístění a zda je tam vůbec nechám bude záležet na tom jak to bude vypadat až bude auto na kolech.
A můžu namontovat trubku. Zatím pouze pravou protože ještě nemám převařený držáček náhonu tachometru a musel jsem kvůli tomu na levé straně sundat třmen.
Každý celek se skládá z detailů.
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: Bruno 1973
hadičky ale zdají se mě docela dost ohnuté , mohli by bejt o něco delší
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bruno 1973
co ta kapota ala 120S ???
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž