A není to právě tím o čem píše evinsen?Olan47 píše: No není to důležité.......ale úplně se mi nechce věřit, že ten rozdíl v opěrákách 3cm je daný průhybem tyče.
Sršeň - 1968
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne
Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne
Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
... a vůbec !
- Olan47
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 721
- Registrován: 16 říj 2016
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Vždyť říkám, že se nebudu divit ničemu :-):-)Herbie píše:Ty zavity na boku karoserie jsou kazdy jiny, a to tak ze hodne jiny. Nechce se mi verit ze by se darilo tak casto zamenovat sroub pro pasy to je snad M12 s jemnym zavitem se sroubem pro operadlo to je obycejna M8, akorat ze sroub ma osazeni.
Navic to tam pak nepasuje fakt hodne
Byl jsem prekvapen jak snadno lze tu trubku v operadle ohnout / dopasovat. Stacilo jen operadlo sklopit dolu bez sedaku, vzit stangli a oprit se o to proti karoserii pod sedackou a bylo.
V mem pripade jsem potreboval 2 cm "nahoru".
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
No ty kokso. To je pekny casosber.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Jsem zvedavej na 2029, 2039, 2049...Sam píše:No ty kokso. To je pekny casosber.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
.....tak tady se jasně potvrzuje rčení, že "stará láska nerezaví" zatímco se u Honzy v ložnici za tu dobu vystřídalo pět manželek a čtyři milenky....
Vwase nocni sichta...
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Stav tachometru 15000
Výměna oleje - Shell Helix 15W-40
Výměna "pastičky na myši" + přetěsnění
Kontrola ventilových vůlí - v normálu
Prostor pod ventil víky naprosto čistý bez karbonu
Svíčky téměř ideální barva (spotřeba kolem 7.5l / 100km)
Kontrola tlaku ve válcích, všechny čtyři mají shodný tlak 8 bar
Potíže s odkapem oleje z přepadu dolů pod motor
Čínské zapalování za pětikilo stále bezchybně funguje
Výměna oleje - Shell Helix 15W-40
Výměna "pastičky na myši" + přetěsnění
Kontrola ventilových vůlí - v normálu
Prostor pod ventil víky naprosto čistý bez karbonu
Svíčky téměř ideální barva (spotřeba kolem 7.5l / 100km)
Kontrola tlaku ve válcích, všechny čtyři mají shodný tlak 8 bar
Potíže s odkapem oleje z přepadu dolů pod motor
Čínské zapalování za pětikilo stále bezchybně funguje
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Blizi se zase vylet na STK, tak aby tam ze me neodkapaval olej, vyresil jsem to vymenou nalevky oleje za provedeni bez oddechu dolu pod auto.
No a protoze motor jinak funguje vyborne, tak to dal resit nebudu.
No a protoze motor jinak funguje vyborne, tak to dal resit nebudu.
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Tak mame po STK (tachometr 15224)
Jak jste mnozi uz jiste zjistili, pritvrdili ohledne samolepek na zadnich bocnich oknech.
Me primhourili oko a nechali me projit s takovouhle kamuflazi
Jak jste mnozi uz jiste zjistili, pritvrdili ohledne samolepek na zadnich bocnich oknech.
Me primhourili oko a nechali me projit s takovouhle kamuflazi
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Slovensko / Goral 2020
ujeto 1452 km ve 3 dnech
odvětrání tlakujícího karteru vyřešeno filtrem z Mexikánce
únik oleje pod auto = nula
spotřeba horší než loni 8,435 l/100km
možná to bylo jen způsobeno svižnou jízdou
ale dva další brouky, co jeli se mnou a mají 16tky motory, jsem brzdil ne výkonem, ale rychle stoupající teplotou oleje
každopádně po dálnicích furt 110-120 km/h , teplota oleje 110-120 stupnu celsiových
ujeto 1452 km ve 3 dnech
odvětrání tlakujícího karteru vyřešeno filtrem z Mexikánce
únik oleje pod auto = nula
spotřeba horší než loni 8,435 l/100km
možná to bylo jen způsobeno svižnou jízdou
ale dva další brouky, co jeli se mnou a mají 16tky motory, jsem brzdil ne výkonem, ale rychle stoupající teplotou oleje
každopádně po dálnicích furt 110-120 km/h , teplota oleje 110-120 stupnu celsiových
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Jo a to čínský zapalování pořád funguje i po více než 6.700 km
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
natrefil jsem na jedno pravěké foto z roku 2003
- Přílohy
-
- n02.jpg (150.96 KiB) Zobrazeno 4756 x
... a vůbec !
Re: Herbie - 1968 řečený Sršeň
Alespon jeden brouk z nasi staje pred par dny vykoukl z garaze.
Pred jizdou probehla dukladna kontrola.
Pred jizdou probehla dukladna kontrola.
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
nic neděláme, nejezdíme, ale aspon jsme to umyli, kdybychom náhodou chtěli jet do VWodokrt
- Přílohy
-
- 001.jpg (137.51 KiB) Zobrazeno 3604 x
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
Tak jak Herbie? Kulil jsi to po dálnici, jak jsme se o tom bavili na Vodokrtech?
Co přijde dál???
Re: Sršeň - 1968
Ano, hnal jsem ho furt, 120-130, misty 140 km/h
teplota vystoupala na 130 stupnu kde uz vicemene zustala
V kopci za Berounem pri rychlosti cca 120 km/h a teplote oleje 130 stupnu motor nekolikrat vynechal a vyplivl oblak koure
Nacez jsem pochopitelne sundal nohu z plynu a cekal co bude dal
ale zadne divne zvuky se z motoru neozyvaly, tak jsem pro jistotu doklouzal do Lodenice a sjel z dalnice a pokracoval po "stary" a nechal motor vychladnout protoze pri volnobehu, ktery najednou padal az k 500 otackam problikla kontrolka tlaku oleje.
Spodek motoru prezil
Kazdopadne tlakovani karteru, ktere me provazi jiz delsi dobu
Se pri teto jizde projevilo tak ze olej se tlacil ven zkrz palivovou pumpu a zkrz merku oleje.
Vzduchovy filtr bude asi taky peknej, protoze mam zhora zeblitej i karburator ventil viko na leve strane si take mirne odkaplo
No nic, je na case postavit 16tku na "novejsim" bloku
teplota vystoupala na 130 stupnu kde uz vicemene zustala
V kopci za Berounem pri rychlosti cca 120 km/h a teplote oleje 130 stupnu motor nekolikrat vynechal a vyplivl oblak koure
Nacez jsem pochopitelne sundal nohu z plynu a cekal co bude dal
ale zadne divne zvuky se z motoru neozyvaly, tak jsem pro jistotu doklouzal do Lodenice a sjel z dalnice a pokracoval po "stary" a nechal motor vychladnout protoze pri volnobehu, ktery najednou padal az k 500 otackam problikla kontrolka tlaku oleje.
Spodek motoru prezil
Kazdopadne tlakovani karteru, ktere me provazi jiz delsi dobu
Se pri teto jizde projevilo tak ze olej se tlacil ven zkrz palivovou pumpu a zkrz merku oleje.
Vzduchovy filtr bude asi taky peknej, protoze mam zhora zeblitej i karburator ventil viko na leve strane si take mirne odkaplo
No nic, je na case postavit 16tku na "novejsim" bloku
... a vůbec !
Re: Sršeň - 1968
ještě poznatek
dnes jsem jel krátkou trasu kolem komína
chytá to sice na brnk, jde krásně pravidelně (čínský zapalování je evidentně ok) ale jede to nějak blbě, zejména v nízkých otáčkách
volnoběh i když už jsem přidal otáčku na vzdušníku je dost nízkej, občas klesne k těm 500 ot
zřejmě bude ten karburátor slušně zahnojenej od toho oleje
tak až budu mít chvilku a hlavně chut, tak to sundám a vyčistím
při té příležitosti zkusím i tlaky ve valcích aby se vidělo
jo a vzalo si to zhruba pul litru oleje od pátku
dnes jsem jel krátkou trasu kolem komína
chytá to sice na brnk, jde krásně pravidelně (čínský zapalování je evidentně ok) ale jede to nějak blbě, zejména v nízkých otáčkách
volnoběh i když už jsem přidal otáčku na vzdušníku je dost nízkej, občas klesne k těm 500 ot
zřejmě bude ten karburátor slušně zahnojenej od toho oleje
tak až budu mít chvilku a hlavně chut, tak to sundám a vyčistím
při té příležitosti zkusím i tlaky ve valcích aby se vidělo
jo a vzalo si to zhruba pul litru oleje od pátku
... a vůbec !