Elektromobily
Re: Elektromobily
Mě zajímal názor na reálný obludy, ne nějaký stavební projekt (mně se teda taky nelíbil). Přijde mi divný, že všechny ty nový auta vypadají, jak vypadají. To už lidi úplně ztratili vkus? Nebo výrobci na lidi kašlou, protože když všchni vyrábějí to samý, tak to stejně lidi koupí? Já bych fakt nevěděl, jaký nový, elegantní auto si koupit. Bez vytlemenýho chladiče nebo světel a podobných excesů. Snad nějaký velký Peugeot, nevím.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
Jsem pro aspoň tam konečně nebudu muset trčet v kolonách když přes Plzeň musim jectSam píše:martin_100 píše:
Tak jo, začneme v Plzni
Akurát si nejsem jistej jestli ti za takovej nápad tamní obyvatelstvo poděkuje nebo rovnou postaví slušivej pomník
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
Já jenom, aby jste se mnou nepočítali!
Elektro mám vystudovaný, baví mě, furt se v něčem hrabu.. ale tenhle krám mi nesmí do chalupy.. už ty debilní autíčka na baterky se furt sraly
Za poslední měsíc jsem najel po vejletech naší vlastí svým dieslem Euro3 okolo 3500km, marně se snaží spočítat kolikrát bych stál.. kolikrát bych nedojel v kuse...a teda vlsastně kolik bych ušetřil.. mistr nám vždycky říkal, že jediný co je drahý je náš čas! A když byl někdo blbej a nic neuměl, byl nespolehlivej, tak se mu říkalo že je na baterky... a to pořád platí [-X
Bursík to mám blbý, páč jsem ještě v Praze a prostě budu jezdit dokud neumřu... ďábelské spojení Bur-Greta bude stejně časem jenom název nějaký bio fazolový placky připomínající burger..
Ano... pojďme omezit obaly, plasty, zbytečný najetý km, vození zeleniny přes zeměkouly atd. atd. ale kurva auta máme nejčistější v historii a víc už to nejde
Elektro mám vystudovaný, baví mě, furt se v něčem hrabu.. ale tenhle krám mi nesmí do chalupy.. už ty debilní autíčka na baterky se furt sraly
Za poslední měsíc jsem najel po vejletech naší vlastí svým dieslem Euro3 okolo 3500km, marně se snaží spočítat kolikrát bych stál.. kolikrát bych nedojel v kuse...a teda vlsastně kolik bych ušetřil.. mistr nám vždycky říkal, že jediný co je drahý je náš čas! A když byl někdo blbej a nic neuměl, byl nespolehlivej, tak se mu říkalo že je na baterky... a to pořád platí [-X
Bursík to mám blbý, páč jsem ještě v Praze a prostě budu jezdit dokud neumřu... ďábelské spojení Bur-Greta bude stejně časem jenom název nějaký bio fazolový placky připomínající burger..
Ano... pojďme omezit obaly, plasty, zbytečný najetý km, vození zeleniny přes zeměkouly atd. atd. ale kurva auta máme nejčistější v historii a víc už to nejde
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Elektromobily
Roztrhejte si občanky, se dřív říkalo. Ale to už dnes taky nejde... Kam se ta doba řítí? Odpovězte si sami. Stále doufám, že nám starý smradlavý busy a brouky nezakážou a ostatní je mi celkem volné.
Jinak v Brně už trolejbusy (čili trajfy) v kombinaci FAJFKY/BATERKY úspěšně jezdí asi dva roky a řeší rozkopané silnice pod trolejemi.
Jirka Vendelin
Jinak v Brně už trolejbusy (čili trajfy) v kombinaci FAJFKY/BATERKY úspěšně jezdí asi dva roky a řeší rozkopané silnice pod trolejemi.
Jirka Vendelin
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
asi tak...https://www.autoviny.sk/novinky/120074/ ... z-rozprava
v tom bruseli musia snupat fajn matros...
v tom bruseli musia snupat fajn matros...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
Fake news
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
Vendelíne ano trolejbusy se záložnim bateriovym i motorovym zdrojem jsou supr právě na takový vyjímečnosti typu objezd nehody či krátkodobý uzavírky. Ovšem na pojíždění částí linek je to tako nějak kulantně řečenou k hounu. Třeba v plzni tak řeší prodloužení linek k olympii a do letkova. K tý olympii to heště jde relativně po rovině takže cajk. Ale letkov je na kopci a to dost prudkym. Tam už je pravidelnej bateriovej provoz diskutabilní.
Bateriový busy se s velkou slávou zkoušely a s ještě větší slávou se v tichosti zase zrušily. Na jedný konečný velmi krátký linky byla dobíjecí stanice. Tu linku jezdily dva busy ve veeeeelmi rozvláčnym taktu aby,se stíhaly dobíjet. No neosvědčilo se to.
Prozatim je soustava měníren a souvislýho trakčního vedení nejschůdnější způsob jak zajistit nesmradlavou mhd ve velkých městech.
Samozřejmě že prdelákovy kde jezdí dvě linky s hodinovym taktem si elektrobusy můžou dovolit. Jenomže v dieslový trakci by jim na vykrytí výkonu stačil jeden nebo dva provozní vozy a jeden v záloze. Pokud to provozujou v elektrobusech pak je potřeba pocty vozů zdvojnásobit bo ty klumpy celodenní nasazení nedávají.
Bateriový busy se s velkou slávou zkoušely a s ještě větší slávou se v tichosti zase zrušily. Na jedný konečný velmi krátký linky byla dobíjecí stanice. Tu linku jezdily dva busy ve veeeeelmi rozvláčnym taktu aby,se stíhaly dobíjet. No neosvědčilo se to.
Prozatim je soustava měníren a souvislýho trakčního vedení nejschůdnější způsob jak zajistit nesmradlavou mhd ve velkých městech.
Samozřejmě že prdelákovy kde jezdí dvě linky s hodinovym taktem si elektrobusy můžou dovolit. Jenomže v dieslový trakci by jim na vykrytí výkonu stačil jeden nebo dva provozní vozy a jeden v záloze. Pokud to provozujou v elektrobusech pak je potřeba pocty vozů zdvojnásobit bo ty klumpy celodenní nasazení nedávají.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Elektromobily
Ano ano to je správná cestaPekař z Boščehrada píše:https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 47ab5f122/
Tady jeden pán má baterie z Tesly v Ghia což jsou nejlepší baterie na současném trhu, ale nesmí si k tomu koupit od Tesly napájecí zásuvku. Ta mu to striktně zakázala.
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
je to cesta, zaplnit si zavazadlovy prostor po okraj bateriemi.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
Letos na LBT šel kolem mého busu na LPG němec a nebylo mu jasné, cože to visí v motorovém prostoru napojeném do karburace. Když jsem mu vysvětlil, jakže se to s tím LPG má. Zaklepal si na čelo, řekl že jsem idiot a šel dál .
Během víkendu jsem potkal několik dalších lidí se stejnou konfigurací a světe div se, dokonce i jeden elektrobrouk jel s námi na vyjížďku . Ukamenování majitele naštěstí neproběhlo, ba naopak, všeobecná, zdravá zvědavost.
Ale zpět k tomu skopčákovi. Byl to ten samý člověk, který když začalo poprchávat, běhal kolem auta s houbičkou a šetrně dolešťoval lak, aby se mu to lesklo jak psí kulky..
Mno, nevšiml jsem si nikoho kdo by k němu přišel a řekl mu, třeba i slušně, že je divnej. Apropo je to přece jeho věc a jeho kára. Jestli ho baví sebeokuřování při pohledu na auto v garáži a sem tam ho doleštit, za mě fajn.
Abych tu svojí myšlenku trochu shrnul . Nakonec asi zbudou tři varianty našich fauvéček - recyklovaný jako materiál na výrobu konzerv, naleštěný, meškající v garáži či muzeu, s pneumatikou značně omšelou a nezajetou, a pak auta jezdící, majitelů, kteří se nebáli experimentovat.
Elektromobil v současné době a podobě si dovedu představit jako přibližovadlo do práce, třeba pár desítek kilometrů od Prahy a zpět. Dobiju si doma přes noc a jede se dál.. Stejně jako nemá každý doma krávu, protože prostě nemá chlívek, tak každý nepotřebuje koupit elektroauto, protože ho prostě nemá kde nabít. Nechápu tu histerii na obou stranách..
Během víkendu jsem potkal několik dalších lidí se stejnou konfigurací a světe div se, dokonce i jeden elektrobrouk jel s námi na vyjížďku . Ukamenování majitele naštěstí neproběhlo, ba naopak, všeobecná, zdravá zvědavost.
Ale zpět k tomu skopčákovi. Byl to ten samý člověk, který když začalo poprchávat, běhal kolem auta s houbičkou a šetrně dolešťoval lak, aby se mu to lesklo jak psí kulky..
Mno, nevšiml jsem si nikoho kdo by k němu přišel a řekl mu, třeba i slušně, že je divnej. Apropo je to přece jeho věc a jeho kára. Jestli ho baví sebeokuřování při pohledu na auto v garáži a sem tam ho doleštit, za mě fajn.
Abych tu svojí myšlenku trochu shrnul . Nakonec asi zbudou tři varianty našich fauvéček - recyklovaný jako materiál na výrobu konzerv, naleštěný, meškající v garáži či muzeu, s pneumatikou značně omšelou a nezajetou, a pak auta jezdící, majitelů, kteří se nebáli experimentovat.
Elektromobil v současné době a podobě si dovedu představit jako přibližovadlo do práce, třeba pár desítek kilometrů od Prahy a zpět. Dobiju si doma přes noc a jede se dál.. Stejně jako nemá každý doma krávu, protože prostě nemá chlívek, tak každý nepotřebuje koupit elektroauto, protože ho prostě nemá kde nabít. Nechápu tu histerii na obou stranách..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Elektromobily
Nedávno byl na Seznamu v rubrice Garáž zajímavý článek,jak si někdo na západě koupil elektro Smarta 8 let starého. Nechal si ho zkontrolovat a v servise mu řekli,že auto potřebuje nové baterie a stojí asi 420tis.Kč.Nové auto přitom stálo asi 560 tis. Kč.Nepovedlo se mi ten článek znovu najít,asi zapracovala zelená lobby,aby se někdo třeba nevylekal
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily
nedávno jsem na serveru eMimino četl, že do 10 let budeme auta pohánět vlastními prdy, ale už to asi smazali. Asi zafungovala ropná lobby
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Elektromobily
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/mo ... dni-domek/
Nicméně Gandy má pravdu. Za 25let budeme rádi, když ty naše flat4 kafemlejnky bude moci vyměnit za elektrovýzbroj a dál těma plechovkama jezdit. Jinak to bude dobré leda na statické umístění do muzea. Ani ty veterány nemusí úplně zakazovat. Stačí, když začnou zanikat čerpačky, rafinerie, protože nová auta už na tekutá paliva jezdit nebudou. V Norsku už teď mají elektromobily více jak 50% podíl v prodeji nových aut (ano je mi známo, že s tím mají trošku problém).
Nicméně Gandy má pravdu. Za 25let budeme rádi, když ty naše flat4 kafemlejnky bude moci vyměnit za elektrovýzbroj a dál těma plechovkama jezdit. Jinak to bude dobré leda na statické umístění do muzea. Ani ty veterány nemusí úplně zakazovat. Stačí, když začnou zanikat čerpačky, rafinerie, protože nová auta už na tekutá paliva jezdit nebudou. V Norsku už teď mají elektromobily více jak 50% podíl v prodeji nových aut (ano je mi známo, že s tím mají trošku problém).
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Elektromobily
To bych měl perpetum mobile jak vino!gandy píše: nedávno jsem na serveru eMimino četl, že do 10 let budeme auta pohánět vlastními prdy, ale už to asi smazali. Asi zafungovala ropná lobby
Re: Elektromobily
Na to že se osobní auta podílejí na znečištění pouhými 4% je okolo toho dost povyku.Ale lidi potřebují dvě věci.:něčemu musí věřit a musí se na tom vytřískat škvára. Teď je ve víře ekologie a proto mohou vznikat takové absurdity jako elektromobily,hračka ve své podstatě nejméně ekologická, s takovou energetickou stopou...ale peníze z toho tečou,tak to je ekologické a v pořádku.
V článku dole se moc nezmiňuje o letecké dopravě,ale pro představu nejekonomičtější proudový motor Trent 972 spolyká okolo 6 tun naftě podobného paliva na hodinu letu. A bez katalyzátoru a jiných vymožeností.
https://www.auto.cz/nejvetsi-lode-sveta ... oho-100743
V článku dole se moc nezmiňuje o letecké dopravě,ale pro představu nejekonomičtější proudový motor Trent 972 spolyká okolo 6 tun naftě podobného paliva na hodinu letu. A bez katalyzátoru a jiných vymožeností.
https://www.auto.cz/nejvetsi-lode-sveta ... oho-100743
Re: Elektromobily
tím se sice utěšovat můžeme, ale bohužel kostky jsou vrženy. Tohle už nikdo nezastaví.evinsen píše:Na to že se osobní auta podílejí na znečištění pouhými 4% je okolo toho dost povyku.
Přestavbu těch našich starých plechovek posvětilo i samo VW ...
https://www.novinky.cz/auto/clanek/star ... l-40295704
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2487
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu