No vzhledem k tomu, že to byl ještě původní originální kus tak Ti to řeknu naprosto přesně. Od roku 64 určitě hodně. Ale jestli myslíš kolik po tom co jsem ho při skládání auta uznal ještě jako použitelný tak to bylo 13000 km.Pekař z Boščehrada píše:Kolik se s Evženem nalítalo, že se musí už měnit čep?
Java Green 64 - Evžen
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
a není to škoda, Antone Pavloviči
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Škoda je dobrýho člověka. Samozřejmě že jsem ho nezahodil a možná ho někdy podle Tvého návodu opravím.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Příprava na dovolenou vrcholí. Kontakty v rozdělovači mají to nejlepší dávno za sebou.
Tak má Evžen nové.
Při té příležitosti jsem sáhl po NOS víčku.
Když už jsem tak rozmařilej, tak jsem pořídil i nové svíčky. Nebudete tomu věřit, ale na starý kolena jsem vyměkl a místo Brisk N17C jsem pořídil Made in Japan NGK.
Máme i čerstvou STK a tak můžeme snad v klidu vyrazit na cesty.
Stav tachometru.
Tak má Evžen nové.
Při té příležitosti jsem sáhl po NOS víčku.
Když už jsem tak rozmařilej, tak jsem pořídil i nové svíčky. Nebudete tomu věřit, ale na starý kolena jsem vyměkl a místo Brisk N17C jsem pořídil Made in Japan NGK.
Máme i čerstvou STK a tak můžeme snad v klidu vyrazit na cesty.
Stav tachometru.
Každý celek se skládá z detailů.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Java Green 64 - Evžen
Koukám na zadek Evžena a po dlouhé době vidím,že Ti tam něco důležitého chybí.....
No dostaneš to naděleno za trest, jako že více práce
Tak schválně co to asi bude?
No dostaneš to naděleno za trest, jako že více práce
Tak schválně co to asi bude?
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Romane tažný zařízení nevoz, to fakt nepotřebujeme .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Jak už jste asi zaregistrovali v topicu u Sama tak jsme auta malinko protáhli po kopcích v Österreichu a tak sem dám taky nějaký foto a komentář. První den jsme se po setkání u Kamenného Újezdu přesouvali do Oberndorfu in Tirol.
První ochutnávka výhledu na kopce ze břehu Traunsee.
Pokračujeme a kocháme se.
Jsme na místě a na tachometru je prvních zhruba 550km. Výhled na Wilder Kaiser z balkonu penzionu.
První ochutnávka výhledu na kopce ze břehu Traunsee.
Pokračujeme a kocháme se.
Jsme na místě a na tachometru je prvních zhruba 550km. Výhled na Wilder Kaiser z balkonu penzionu.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Den druhý jsme si chtěli odpočinout od volantu a tak necháváme auta u penzionu.
Lanovkou jedeme na kopec.
Potom jsem si myslel, že půjdeme jen tak procházkou dolů, ale Sam byl jiného názoru a že prej nás "rozchodí".
Bylo pro mě poměrně těžké spolknou hořkou pilulku poznání, že jsem nejslabším článkem a že mě naprosto s přehledem předběhne nejmladší účastník zájezdu. Výhled byl úžasný, ale dál už mě nikdo nedostal.
A přitom tam vyšlape kdejaká kráva.
Nedat si tiroler knödelsuppe to by den nebyl kompletní.
Lanovkou jedeme na kopec.
Potom jsem si myslel, že půjdeme jen tak procházkou dolů, ale Sam byl jiného názoru a že prej nás "rozchodí".
Bylo pro mě poměrně těžké spolknou hořkou pilulku poznání, že jsem nejslabším článkem a že mě naprosto s přehledem předběhne nejmladší účastník zájezdu. Výhled byl úžasný, ale dál už mě nikdo nedostal.
A přitom tam vyšlape kdejaká kráva.
Nedat si tiroler knödelsuppe to by den nebyl kompletní.
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Já už toho rozchodil. Pozdě litovat koho si zveš na dovolenou
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Já jsem si nestěžoval, ale pouze popsal reálný stav. Taky by se mohlo stát, že příště Aleš řekne, že se mnou nikam nejde protože se loudám a zdržuju .
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
Další den začínal pošmourně, lejtka mám ještě poněkud ztuhlá a tak si dáme něco méně náročného.
Cestou ke Krimmelským vodopádům se počasí spíš zhoršuje, ale jistý náznak, že by se to mohlo protrhat je před námi vidět .
Nakonec to vcelku dopadlo.
Chceme si projet Gerlos Alpenstraße, ale kopce jsou oblacích.
Čím výše tím lépe. Po vyjetí kousek nad mraky a jsme v jiném světě.
Cestou dolů se vedle silnice válejí krávy.
A některé si jen tak špacírují uprostřed cesty.
Sladká odměna na závěr.
Cestou ke Krimmelským vodopádům se počasí spíš zhoršuje, ale jistý náznak, že by se to mohlo protrhat je před námi vidět .
Nakonec to vcelku dopadlo.
Chceme si projet Gerlos Alpenstraße, ale kopce jsou oblacích.
Čím výše tím lépe. Po vyjetí kousek nad mraky a jsme v jiném světě.
Cestou dolů se vedle silnice válejí krávy.
A některé si jen tak špacírují uprostřed cesty.
Sladká odměna na závěr.
Každý celek se skládá z detailů.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Java Green 64 - Evžen
To takhle ráno odjíždíme od penzionu a najednou slyšíme ťuknutí někde do spodku auta a myslíme si, že jsme zřejmě najeli na nějaký kámen který kolo odhodilo. Přejíždíme pouze o několik kilometrů a při zastavení na parkovišti si Sam všiml, že nám chybí víčko náboje předního kola a nám bylo hned jasné že to nebyl kámen co odletělo od kola.
Naštěstí se do náboje nestačil dostat žádný bordel a tak jsme hned řešili jak víčko nahradit. Dali jsme do toho mozek a řešení ala MacGyver bylo na světě. Já vytáhl z nedalekého odpadkového koše petku, Lukáš z báglu náplast a nůžky.
Sice jsem okamžitě vyhlásil soutěž, že kdo po návratu na základnu víčko najde tak vyhrává balíček sušenek, ale ač se všichni víc než snažili a kluci hledali dokonce i tam kde bejt opravdu nemohlo tak se nenašlo. Ještě štěstí, že naše improvizace pak vydržela všechny zbývající kilometry až domů.
Dopoledne jsme měli naplánovaný špacír soutěskou Grießbachklamm.
U oběda jsme přemýšleli co podnikneme odpoledne.
Sam na mapě našel poznámku Maut u jedné z nedalekých silnic a tak jsme zavětřili, že by to mohlo být něco vhodného pro nás. Kousek za vesnicí v lese jsme přijeli k závoře s automatem.
Za poplatek 10eur můžeme pokračovat a tato cedulka mluví za vše.
Pod vrcholem hory je parkoviště kde necháváme auta a pokračujeme procházkou dál až k osvěžovně.
I sjezd dolů je takový malý trénink na další den.
Naštěstí se do náboje nestačil dostat žádný bordel a tak jsme hned řešili jak víčko nahradit. Dali jsme do toho mozek a řešení ala MacGyver bylo na světě. Já vytáhl z nedalekého odpadkového koše petku, Lukáš z báglu náplast a nůžky.
Sice jsem okamžitě vyhlásil soutěž, že kdo po návratu na základnu víčko najde tak vyhrává balíček sušenek, ale ač se všichni víc než snažili a kluci hledali dokonce i tam kde bejt opravdu nemohlo tak se nenašlo. Ještě štěstí, že naše improvizace pak vydržela všechny zbývající kilometry až domů.
Dopoledne jsme měli naplánovaný špacír soutěskou Grießbachklamm.
U oběda jsme přemýšleli co podnikneme odpoledne.
Sam na mapě našel poznámku Maut u jedné z nedalekých silnic a tak jsme zavětřili, že by to mohlo být něco vhodného pro nás. Kousek za vesnicí v lese jsme přijeli k závoře s automatem.
Za poplatek 10eur můžeme pokračovat a tato cedulka mluví za vše.
Pod vrcholem hory je parkoviště kde necháváme auta a pokračujeme procházkou dál až k osvěžovně.
I sjezd dolů je takový malý trénink na další den.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Java Green 64 - Evžen
To mně úplně připomnělo scénku ze seriálu Chalupáři, jak si EVŽEN Huml lepí ponožky leukoplastí než vyrazí na rande s Fuchsovoulišák píše:... Lukáš z báglu náplast a nůžky...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Kurvenreiche bergstrecke, v překladu: "Kurevská říšská štreka"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
připlácet si za to že můžeš káru rvát celou cestu na jedničku tak tomu říkám frajeřina až hipsteřina
jdeme frflat na flat ...
Re: Java Green 64 - Evžen
číms byl letos v Dolomitech?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A přitom se tam dalo jít zadarmo pěšky. Ale to by nebyl autovýlet.pulenejksicht píše:připlácet si za to že můžeš káru rvát celou cestu na jedničku tak tomu říkám frajeřina až hipsteřina
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
A nebo jet o kousek výš lanovkou za 20 euráčů na osobu. My jsme se projeli a zbytek propili a projedli v osvěžovně.Sam píše:A přitom se tam dalo jít zadarmo pěšky. Ale to by nebyl autovýlet.pulenejksicht píše:připlácet si za to že můžeš káru rvát celou cestu na jedničku tak tomu říkám frajeřina až hipsteřina
Každý celek se skládá z detailů.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Java Green 64 - Evžen
v Dolomitech jsem byl toytou a v itálii neplatim za každej kopeček ..vše je zadara ..
to jen rakušácí musej dojit každýho znuděnce na každý kančí stezce
to jen rakušácí musej dojit každýho znuděnce na každý kančí stezce
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Java Green 64 - Evžen
Nekecej Miloši, já myslel, že máš na tyhle výlety Tebou kdysi v Polevsku tak vychvalovaný vůz Dacia Logan .pulenejksicht píše:v Dolomitech jsem byl toytou ...
Každý celek se skládá z detailů.