Jo a tohleto je výborný
eLzyx píše: ... člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant
eLzyx píše: ... člověk by neměl používat cizí termity, když je nezná suterénně nebo není v dobré konvici, protože je zde veliké rizoto, že to skončí fiatem. Každý se tváří jako suvenýr, ale vrátí se mu to jako buzerant
udeeska píše:.....hmm tak to je kolem $7 za neoriginální klíč,docela drahota....
Na palubce busa byly též tři verze kontroly brzdového systému. Celkem nezajímavá vwec pro některé. .....
Na obrázku z leva je prvni edice bez označení "Brake", druhý je s označením "B". Oba byly ve verzi stisknutí kdy se rozsvítilo červené světlo potvrzující správnou funkčnost brzd.
Poslední kontrolka na pravo je oranžové barvy (od 1973), což není zrovna uplne zřetelné na obrázku a již není stiskací. Byla napojena přes alternátor a brzdové spínače a po nastartování zhasla v případě, že tlakové spínače brzd neměly problém.
Ty stickací neznám,nesetkal jsem se s nimi,ale zjistil jsem rozebráním že existují taky dvě verze pozdějšího provedení z rozdílem že jeden má v sobě vletovaný jakýsi polovodič. ta bez toho bazmeku fungovala na principu plus a mínus,takže po startu když byla zatažená ručka svítila a po povolení zhasla. při závadě na brzdách svítila pokud se nepovolil pedál brzdy. ten jsem měl jen jeden a matně si vzpomínám že měl jen tři vývody. dedukuji z toho že spíš varoval že nesvítí brzdová světla. ten druhý co jsem měl dokázal detekovat rozdíl napětí a svítil celou dobu,dokud se nevyplo zapalování. z praxe se mi to stalo jednou a na vině byl regulátor alternátoru,který dobíjel pouze klesající napětí sítě,což normální kontrolka neukázala.udeeska píše:.....hmm tak to je kolem $7 za neoriginální klíč,docela drahota....
Na palubce busa byly též tři verze kontroly brzdového systému. Celkem nezajímavá vwec pro některé. .....
Na obrázku z leva je prvni edice bez označení "Brake", druhý je s označením "B". Oba byly ve verzi stisknutí kdy se rozsvítilo červené světlo potvrzující správnou funkčnost brzd.
Poslední kontrolka na pravo je oranžové barvy (od 1973), což není zrovna uplne zřetelné na obrázku a již není stiskací. Byla napojena přes alternátor a brzdové spínače a po nastartování zhasla v případě, že tlakové spínače brzd neměly problém.
Bez popisu byly do cervna 72 a to se ctyrma packama, dve cervene pro kazdy topnik a dve modre pro kazdou predni naporovou klapku.JirkaB píše:a tady uvedená USA výhoda - viz foto - červená je prosvětlená
Nálitky má i EU verze, ale prosvětlení snad nikdy nebylo. Stejná forma vstřikolisu, ale 10Kč za kus plíšku jen pro USA. Nebo máte někdo Evropu s prosvětlením?
Jinak vím, že se docela měnily i symboly, ale nevím kdy a jak... bez symbolů, barevné symboly, bílé symboly...