VW plevel,aneb vodnici
- Mexiko 1983
- Příspěvky: 205
- Registrován: 13 říj 2016
- Bydliště: Český Šterndberk
Re: VW plevel,aneb vodnici
V [-o< ěřím že bude sloužit ještě dlouho
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Děkuju. I já
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Dnes jsem viděl krásný Passat první generace, ve státech pod názvem Dasher a v Cine ho delali donedavna pod nazvem Santana. Jako puberťák jsem měl všechny prospekty a tohle byl jeden z mých favoritů
Vwase nocni sichta...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Muj první osobák od VW.
Samozřejmě v naftě.Re: VW plevel,aneb vodnici
Tvl to uz neni fauvecko. Jednicky dvojky a trojky byly mnohem fauveckovatejsi.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Ty máš furt něco. Swing ti leze na mozek
Pětšroubů tomu kola drží tal co
Pětšroubů tomu kola drží tal co
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Tady nejsem OT tak pokračuji ze všeobecných otázek s Passatem 03 1.8 t kam to patří.
V polních podmínkách kdy se nevejdu do garáže se mi podařilo sundat olejovou vanu, což je docela porod
Zvednout auto aby se dal povolit a snížit pomocný rám pod motorem, najít na
YouTube dva tajné šroubky co drží vanu krze spojku která se musí pootočit dvakrát aby se tam dalo nasumout nářadí, zajistit motor,že by seděl v rovině..... prostě zbytečně komplikované....
Nakonec se mi to podařilo vyndat v polních podmínkách po třech dnech po práci kdy počasí přálo..
Vana plná karbonu,, sítko ucpané karbonem a kouskama plastiku z rozbité měrky oleje a nakonec velký kus zlomeného plastu ze spodního krytu kliky který seděl přímo pod sacím košem, který sedí nad spodkem vany snad méně jak půl centimetru.
Jak psal evinsen, že VW doporučuje výměnu olejové pumpy při výměně hydraulického napínáku, tak jsem zavolal známému z klubu co pracuje přes třicet let pro VW dealer co si o tom myslí a ten mi odpověděl, že to praktikují,tak, že když vidí, že pumpa má barvu do červena, což značí, že byla velmi namáhaná a přehřívána,tak ji mění okamžitě. Jestli né tak vyčistí sací koš
a zkontrolujouu jestli to plastové perko tlačí na řetízek.
V polních podmínkách kdy se nevejdu do garáže se mi podařilo sundat olejovou vanu, což je docela porod
Zvednout auto aby se dal povolit a snížit pomocný rám pod motorem, najít na
YouTube dva tajné šroubky co drží vanu krze spojku která se musí pootočit dvakrát aby se tam dalo nasumout nářadí, zajistit motor,že by seděl v rovině..... prostě zbytečně komplikované....
Nakonec se mi to podařilo vyndat v polních podmínkách po třech dnech po práci kdy počasí přálo..
Vana plná karbonu,, sítko ucpané karbonem a kouskama plastiku z rozbité měrky oleje a nakonec velký kus zlomeného plastu ze spodního krytu kliky který seděl přímo pod sacím košem, který sedí nad spodkem vany snad méně jak půl centimetru.
Jak psal evinsen, že VW doporučuje výměnu olejové pumpy při výměně hydraulického napínáku, tak jsem zavolal známému z klubu co pracuje přes třicet let pro VW dealer co si o tom myslí a ten mi odpověděl, že to praktikují,tak, že když vidí, že pumpa má barvu do červena, což značí, že byla velmi namáhaná a přehřívána,tak ji mění okamžitě. Jestli né tak vyčistí sací koš
a zkontrolujouu jestli to plastové perko tlačí na řetízek.
Vwase nocni sichta...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
To ti pašík aportuje klaciček?
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
tie motory radi karbonuju...ale ta tvoja vana je natom horsie ako moja z LS...
Asi to od nova nemas...aky je interval oleja ???
Asi to od nova nemas...aky je interval oleja ???
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Olej jsem měnil pravidelně v nepravidelných intervalech
Koupil jsem to před šesti lety když to mělo najeto 126 tisíc mil. Včera jsem po vyčištění zkompletoval při zachování originální olejové pumpy. Čekal jsem do druhého dne, že by zaschlo RTV těsnění. Za hodinu budu startovat tak dám report jak to dopadlo.
Koupil jsem to před šesti lety když to mělo najeto 126 tisíc mil. Včera jsem po vyčištění zkompletoval při zachování originální olejové pumpy. Čekal jsem do druhého dne, že by zaschlo RTV těsnění. Za hodinu budu startovat tak dám report jak to dopadlo.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Navečer jsem vyměnil těsnění od přepadu turba do vany,dal nový olejový a vzduchový filtr,plus olej syntetický a nastartoval motor....
....motor naskočil na první otáčku, chvilku byl hlučný než nasála suchá pumpa a pak deset minut jsem slyšel klapání jakoby ventil což ustálo po deseti minutách běhu motoru na volnoběh, který jsem nechal běžet hodinu a deset minut.
Po běžné prohlídce jestli nic nekape co se oleje týče jako, že zatím dobrý jsem začal šlapat na krk akceleračního pedálu a držel po dvaceti vteřinách každou tisícovku.
Při necelých sedm tisíc otáček nebyl komputer šťastný a velil STOP.
Při opakovaném testu, kdy jsem šel pouze do pěti tisíc otáček se to už neopakovalo při zkoušce dvaceti minutách.
Přeci motor má dost velký nájezd a už z něj sportovec nebude a nakonec kdo by ho honil do tak vysokých otáček.
Ještě mě čeká výměna ventilového víka, které je prodrene od vytahananeho řetězu hydraulického napínáku.
Celkově z toho mám radost, že jsem byl schopen si sám poradit. Původně jsem chtěl auto poslat do šrotu, což bylo proti srsti mé polovičky jelikož je to její miláček.
Poptával jsem se VW dealera,ty chtěli plus mínus $ 5 tisíc a normální servis kolem $ 3.5 tisíc. Což ani není hodnota auta v dnešní době.
Já jsem za díly na $250 zhruba plus můj osobní čas a naučit se něco nového.
(PS. více už nechci takovej ksindl vidět)
....motor naskočil na první otáčku, chvilku byl hlučný než nasála suchá pumpa a pak deset minut jsem slyšel klapání jakoby ventil což ustálo po deseti minutách běhu motoru na volnoběh, který jsem nechal běžet hodinu a deset minut.
Po běžné prohlídce jestli nic nekape co se oleje týče jako, že zatím dobrý jsem začal šlapat na krk akceleračního pedálu a držel po dvaceti vteřinách každou tisícovku.
Při necelých sedm tisíc otáček nebyl komputer šťastný a velil STOP.
Při opakovaném testu, kdy jsem šel pouze do pěti tisíc otáček se to už neopakovalo při zkoušce dvaceti minutách.
Přeci motor má dost velký nájezd a už z něj sportovec nebude a nakonec kdo by ho honil do tak vysokých otáček.
Ještě mě čeká výměna ventilového víka, které je prodrene od vytahananeho řetězu hydraulického napínáku.
Celkově z toho mám radost, že jsem byl schopen si sám poradit. Původně jsem chtěl auto poslat do šrotu, což bylo proti srsti mé polovičky jelikož je to její miláček.
Poptával jsem se VW dealera,ty chtěli plus mínus $ 5 tisíc a normální servis kolem $ 3.5 tisíc. Což ani není hodnota auta v dnešní době.
Já jsem za díly na $250 zhruba plus můj osobní čas a naučit se něco nového.
(PS. více už nechci takovej ksindl vidět)
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
Muj nejoblibenejsi vuz. Jezdi mi tu 4 kusy. Byla by skoda ho dat do srotu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
ten motor je v pohode...ale je to oturbene...cize olej viac ako vhodne riesit pred specenim.
Mame to v praci v sluzobaku a na LPG...krochka blahom.
A to ho nikto nesetri ale servis ma ako vo VW... najazd nieco cez 500000km
Mame to v praci v sluzobaku a na LPG...krochka blahom.
A to ho nikto nesetri ale servis ma ako vo VW... najazd nieco cez 500000km
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Po roce Vánoce.... abych dokončil příběh co se stalo.
Loni v dubnu jsem s ním jel pomoct známým do Seattlu zhruba 50 kilometrů. Po třiceti kilometrech se začalo na palubovce STOP olej,tak jsem dojel s vypínáním motoru ke známým. Tam jsem auto nechal v jejich garáži deset měsíců a nahlásil ženě že auto jde do šrotu. Ta řekla, že mám svoji kolekci a že tohle je její kolekce.
Proti tomu nejede vlak
Tak jsem ho nechal před dvěma měsíci odtáhnout domů a před týdnem se pustil do opravy. Měl jsem i v úmyslu, že když se mi nezdaří, tak koupím nějaký ojetý motor a vyměním ho. Zbytek znáte.
Dneska jsem po práci nastartoval, motor přede jako kotě, tak jsem jel koupit emisní známky (není potřeba jet na STK) a dal mycí lázeň.
Zjistil jsem že oproti evropské verzi není seřízení světel při zátěži v kufru, což je dost problém v zimních večerech.
Pak mám ještě dotaz na stropní okno.
Když ho otevřu na plno a zavřu,tak jede do polohy plně zavřeno ale pak otevře a znovu zavře a pak odskočí a pootevře dva centimetry pro ventilaci a tam zůstane. Když mu pomůžu tlakem ruky do zavřené pozice,tak zavře. Né že by mě to nějak trápilo, ale neví někdo nějaký fígl?
Loni v dubnu jsem s ním jel pomoct známým do Seattlu zhruba 50 kilometrů. Po třiceti kilometrech se začalo na palubovce STOP olej,tak jsem dojel s vypínáním motoru ke známým. Tam jsem auto nechal v jejich garáži deset měsíců a nahlásil ženě že auto jde do šrotu. Ta řekla, že mám svoji kolekci a že tohle je její kolekce.
Proti tomu nejede vlak
Tak jsem ho nechal před dvěma měsíci odtáhnout domů a před týdnem se pustil do opravy. Měl jsem i v úmyslu, že když se mi nezdaří, tak koupím nějaký ojetý motor a vyměním ho. Zbytek znáte.
Dneska jsem po práci nastartoval, motor přede jako kotě, tak jsem jel koupit emisní známky (není potřeba jet na STK) a dal mycí lázeň.
Zjistil jsem že oproti evropské verzi není seřízení světel při zátěži v kufru, což je dost problém v zimních večerech.
Pak mám ještě dotaz na stropní okno.
Když ho otevřu na plno a zavřu,tak jede do polohy plně zavřeno ale pak otevře a znovu zavře a pak odskočí a pootevře dva centimetry pro ventilaci a tam zůstane. Když mu pomůžu tlakem ruky do zavřené pozice,tak zavře. Né že by mě to nějak trápilo, ale neví někdo nějaký fígl?
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW plevel,aneb vodnici
S tim ti neporadim. Faustovo okno ve strese na zadnem passatu nemam.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VW plevel,aneb vodnici
musíš promazat mechanizmus,případně opravit.potíž je v tom že nárůst ampér při zavírání vyhodnotí jako že je na doraz,nebo že něco přiskřípl
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
..... tak nebudu otevírat
Tahle vana je prý 02 nemá nálitky nebo ty komínky na svíčky podle mě jinak stejný
Může být? Jaký je rozdíl?
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Nikdo neodpovídá, mlčení souhlas,tak ji jdu vyměnit
Vwase nocni sichta...
Re: VW plevel,aneb vodnici
Romane davali sa dva druhy zapalovacich cievok take ako mas ty,nasuvacie preto su tam tie kominky o ktore drzia a potom model ktore sa srobovali na dva šroby o toto veko ventilov co tam chces dat.Treba zmerat či ti dočiahnu tie cievky na siečku.Tieto motory umierali na zakarbonovane sitko v olejovej vani potom odyslo turbo, hydro zdvihatka tych 20 co je tam a oprava bola vacsinou nerealne.Par-krat sa mi stalo ze zakarbonovala aj mazacia trubka turba a turbo odyslo.Dokonca sa mi stalo ze aj prepadoba pancierova hadica turba sa vo vnutornej strane stiahla(nieco podobne sa stava na brzdovych hadiscka a chova sa to ako spatny ventil ze zabrzdis ale tlak neuvolni a ostane zabrzdene)a na turbe to neodvydzalo olej spat do olejovej vane a prepalilo turbinu na stredovom lozisku na dve polovice.Predtym ako to prislo ku mne predchadzajuci mechanik vymenil nove turbo a po nastartovani bolo za par sekund ponom lebo trubky ani len nevycistil ani neodmontoval a to by sa mali menit.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VW plevel,aneb vodnici
Díky soile,evinsenovi a všem ostatním za rady.
Na výšku ty nástavce svíček sedí akorát nahoře ty nástavce mají jakoby těsnění co sedí v těch kominkach. Snad to nebude ničemu vadit jako třeba vybracim.
Teď ještě čekám na "T" vakuove koleno co mi prasklo při sundávání víka.
Na výšku ty nástavce svíček sedí akorát nahoře ty nástavce mají jakoby těsnění co sedí v těch kominkach. Snad to nebude ničemu vadit jako třeba vybracim.
Teď ještě čekám na "T" vakuove koleno co mi prasklo při sundávání víka.
Vwase nocni sichta...