Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
...tak nic.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 06 bře 2019, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Klucí jako diskuze hezká,ale originál karbec tam prostě nechci,protože je naprd,navíc potřebuju vyřešit problém,který mám.A nehodlám ho řešit výměnou za jinej karburátor.Tenhle co mám mi vyhovuje a líbí se mi.Jen prostě žere 15/100 a na dálnici 12/100, Mám motor typ 1 1600,takže zatím děkuji Rišmenovi a kouknu na to co tam mám.Problém je,že se do tohodle karbecu nechci montovat,protože ho prostě vůbec neznám
jak říká Hydraulik,já jsem jen Béčko
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Pani
Na TYP3 rocnik 70 som nedokazal nastavit lavy karburator.Su tam Solex 32-34 PDSIT-2/3
Nakolko boli zasrate a obtecene tak som ich cele porozoberal, dal do ultrazvuku a cele ich vycistil.Po vycisteni som zacal skladat a zistil som ze kazda strana ma ine velkosti trysiek.Kukol som VW technicke tabulky a dosiel som na to ze uz tabulky z roku 1969 pisu nasledovne:
Stare modely TYP3 1500S maju rovnake oba karburatory
Nove modely TYP3 1600 maju rozdielne otryskovanie pre lavu a pravu stranu.
Rozdiely su v benzinovych tryskach a vo vzdusnych tryskach, ostatne ostava.
Viete mi prosim Vas niekto vysvetlit preco ma lava strana bohatsie cisla ako prava?
Prikladam technicku tabulku z roku 1969 pre dane karburatory.
Dakujem
Sesto
Na TYP3 rocnik 70 som nedokazal nastavit lavy karburator.Su tam Solex 32-34 PDSIT-2/3
Nakolko boli zasrate a obtecene tak som ich cele porozoberal, dal do ultrazvuku a cele ich vycistil.Po vycisteni som zacal skladat a zistil som ze kazda strana ma ine velkosti trysiek.Kukol som VW technicke tabulky a dosiel som na to ze uz tabulky z roku 1969 pisu nasledovne:
Stare modely TYP3 1500S maju rovnake oba karburatory
Nove modely TYP3 1600 maju rozdielne otryskovanie pre lavu a pravu stranu.
Rozdiely su v benzinovych tryskach a vo vzdusnych tryskach, ostatne ostava.
Viete mi prosim Vas niekto vysvetlit preco ma lava strana bohatsie cisla ako prava?
Prikladam technicku tabulku z roku 1969 pre dane karburatory.
Dakujem
Sesto
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Tipuji že je v tom rotace proudění. Jestli to mají na jižní polokouli jinak je to jasný. Určitě to bude vědět John
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Nikto nevie poradit?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15198
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Nevime ale je to zajimavy detail. Nikdy jsem si toho nevsiml.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Poradit nie, ale mozem podat iba svoj usudok.Sesto píše:Nikto nevie poradit?
V prvom rade karburatory nie su identicke a je ich viac variacii...to moze vysvetlit rozdiel vo velkosti hlavnych trysiek.Ja mam pocit, ze mimo fyzickych rozdielov hraje ulohu aj znacny rozdiel v dlzke sacich kanalov s ohladom na poziciu vzduchoveho filtra
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
A nebo tam někdo dal jiný typ karburátoru nehledě na trysky. Všechno je možné.
Co přijde dál???
- Sesto
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1712
- Registrován: 09 čer 2003
- Bydliště: Pressburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Ahoj OB,OB píše:A nebo tam někdo dal jiný typ karburátoru nehledě na trysky. Všechno je možné.
Ano to mas pravdu to dal nakolko nesedia s hodnotoami v tabulke.Ale kukni tabulku ktoru som dal hore a tam je vidno ze od vyroby bolo otryskovanie rozdielen pri novsich modeloch - prava strana obrazku.
Ahoj John,john píše:Poradit nie, ale mozem podat iba svoj usudok.Sesto píše:Nikto nevie poradit?
V prvom rade karburatory nie su identicke a je ich viac variacii...to moze vysvetlit rozdiel vo velkosti hlavnych trysiek.Ja mam pocit, ze mimo fyzickych rozdielov hraje ulohu aj znacny rozdiel v dlzke sacich kanalov s ohladom na poziciu vzduchoveho filtra
Dakujem za reakciu a usudok.
Ano mas pravdu nie su identicke k rocnikom a taktiez su zrkadlove.
Taktiez Lavy ma podtlakovu regulaciu Pravy nema podtlakovu regulaciu.
Sanie skusim porovnat ked budem pri aute nakolko ostalo na hlavach, aj ked sania su pod karburatormi vdy prepojene medzi sebou.To by som tiez rad vedel dovody prepojenia pravej a lavej strany sania.
Je pravda ze filter je posunuty na pravu stranu a tym padom je dalej od laveho karburatora ako prava strana ale ze by toto robilo nejaku zmenu v hodnotach?
Problem je ze otryskovanie ktore tam bolo nesedi vobec s tabulkami a do toho su este kazda strana ina
Objednal som nove trysky a skusim to dat podobne ako to je uvedene aj ked ,5 nemam moznost nikde objednat.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 dub 2014
- Bydliště: Lipno
Re: 34pict3
Proč 34 nejdou do 1300?Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:
Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4
ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej
30 a 31 je průměr difuzoru.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 dub 2014
- Bydliště: Lipno
Re: 34pict3 v1300? Na volnoběh pogoda.Dám za 1 roztáhnu přeřadím na 2 a dusí se to poprdkává pok se to rozjede.Na 3 atd.
Žanek píše:tohle je tuším protimluv - 13ka dvoukanál není dědkovskej motor.axoun píše:: mám v dědkovským motoru (1,3 dvoukanál) karbec 8-[
co já vím tak pict 30 je pro 1200 - 1300 a pict 31 pro 1300-1600jednokanálový motory - ale já taky nejsem žádnej encyklopedik
a principiálně - když ti to jede tak do toho nešahej
Re: 34pict3
protože sací potrubí má jinou přírubuhammerfall73 píše:Proč 34 nejdou do 1300?Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:
Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4
ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej
30 a 31 je průměr difuzoru.
takže bys musel bud použít sací potrubí z motoru 1600 nebo řešit nějaké redukce
... a vůbec !
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 24 dub 2014
- Bydliště: Lipno
Re: 34pict3
Zredukoval jsem to.Herbie píše:protože sací potrubí má jinou přírubuhammerfall73 píše:Proč 34 nejdou do 1300?Pětišroub píše:KArburátory, kteý nejdou na jednokanálový sání jsou:
Solex 34PICT/3
Solex 34PICT/4
ostatní (28,30,31) normálně vyzkoušej
30 a 31 je průměr difuzoru.
takže bys musel bud použít sací potrubí z motoru 1600 nebo řešit nějaké redukce
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Taky moznost, ale zadnej zazrak neocekavej.
... a vůbec !
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Chápu správně, že toto označení na karburátoru znamená austausch díl?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
těbuch.. ju..
Auto stalo vyse dvoch rokov, moze to upchat karburator?
Cawte, auto stalo par rokov, moze sa stat, ze v karburatore nieco tak zatvrdlo, ze prestane fungovat? Auto totiz nejde nastartovat, iba motor toci.. .. Palivova. Pumpa. Dava benzin.. Ked dam dole. Vzduchody filter, je vrch karburatora mokry, takze tam ide benzin.. Dik
A. Este otazka, naco je to cidlo. Na karburatore? Co sa don zapaja?
A. Este otazka, naco je to cidlo. Na karburatore? Co sa don zapaja?
- Přílohy
-
- IMG_20200413_102758.jpg (399.63 KiB) Zobrazeno 5752 x
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
El.mag ventil volnoběhu...
Jestli byl odstavený 2 roky.. bude asi sediment v karburátoru... shod vrchní deklík karburátoru.. a koukni do plovákové komory...
Jestli byl odstavený 2 roky.. bude asi sediment v karburátoru... shod vrchní deklík karburátoru.. a koukni do plovákové komory...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
El. Mag. Ventil volnobehu, aky je rozdiel, ked v tom je daco zapojene, a ked nie?
Kam vedie kablik z neho?
Dakujem
Kam vedie kablik z neho?
Dakujem
Re: Karburatory, pouziti-vseobecna rozprava
Jde na ten elmg ventil proud po zapnutí klíčku, takže připojeno na cívku...