Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
já bych viděl manuálovu hodnotu 8,6 až 9,2 jako výchozí hodnotu .. neu lamele..
jinak je to velká kovbojka.. tolik keců kvůli třicetičtyřem koním, to sem ještě neviděl..
esli vědeckej program půjde takhle dál, ta se do léta desvezeš..
jáchyme, hoď to do stroje a nepruď..
jinak je to velká kovbojka.. tolik keců kvůli třicetičtyřem koním, to sem ještě neviděl..
esli vědeckej program půjde takhle dál, ta se do léta desvezeš..
jáchyme, hoď to do stroje a nepruď..
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
No co.... Aspon to tu trochu žije
Ja se držím zásady, že pokud nevíš tak se ptej. Líná huba holý neštěstí. A hlavně jsem detailista kterej dělá nerad něco 2x. Učím se za pochodu.
Nejde o koně. Jak se říká : není důležitá kvantita, ale kvalita.
Ja se držím zásady, že pokud nevíš tak se ptej. Líná huba holý neštěstí. A hlavně jsem detailista kterej dělá nerad něco 2x. Učím se za pochodu.
Nejde o koně. Jak se říká : není důležitá kvantita, ale kvalita.
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Tak to je přesně ta blbost když se tady dohadujou dva co nechápou fukci spojky. je to přesně naopak. nová spojka ti packy přitáhne k motoru a opotřebením se zvedají,čili se lanko povoluje. spojku máš dobrou pokud máš nýt zapuštěný alespoň 1,5mm. nová spojka od luk má celkem 9mm i se spárou a nýty v hloubce 2mm. Takže pokud chceš stihnou Attack i s knihou měl by si přeskočit alespoň ke kapitole " co mám dělat když mám lanko plynu skřípnutý ve spojce?"Milan NM píše:Pri opotrebeni sa ti vzdaluje kruzok pritlacaku od loziska,cize aby ti zaberala spojka od 2cm chodu pedala musis pritiahnut.
Pokial sa opotrebi spojkova lamela na pripustnu hrubku,nezacne smykat,len zaberat na pedale hlboko.Mozu skrkat rychlosti,alebo nezaradis.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
zleva 5mm,7mm a 9mm. sranda je že i ta vlevo neklouzala,jenom kopala
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
evinsen píše:Tak to je přesně ta blbost když se tady dohadujou dva co nechápou fukci spojky. je to přesně naopak. nová spojka ti packy přitáhne k motoru a opotřebením se zvedají,čili se lanko povoluje. spojku máš dobrou pokud máš nýt zapuštěný alespoň 1,5mm. nová spojka od luk má celkem 9mm i se spárou a nýty v hloubce 2mm. Takže pokud chceš stihnou Attack i s knihou měl by si přeskočit alespoň ke kapitole " co mám dělat když mám lanko plynu skřípnutý ve spojce?"Milan NM píše:Pri opotrebeni sa ti vzdaluje kruzok pritlacaku od loziska,cize aby ti zaberala spojka od 2cm chodu pedala musis pritiahnut.
Pokial sa opotrebi spojkova lamela na pripustnu hrubku,nezacne smykat,len zaberat na pedale hlboko.Mozu skrkat rychlosti,alebo nezaradis.
Takže k té spojce je to tak jak jsem říkal ja? Čili pri opotřebení bude spojka klouzat a postupem času se lanko musí prodlužovat (matici vysroubovavat)?
Brouk 1963, 1.2
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ano. Pokud se ti ovšem naopak nevytahuje lanko či jeho koncovky, nebo samovolně nepovoluje matka na lanku, to pak budeš jen dotahovat
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ospravednujem sa za zlu informaciu ,je ti tak ako pise Evinsen
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Milane dobrý,jsi frajer,jestli děláš i jiný auta s kusem plechu místo páky,snadno se to poplete.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
ale to na štěstí praskne tak u třetí stránky .Pekař z Boščehrada píše:Ano. Pokud se ti ovšem naopak nevytahuje lanko či jeho koncovky, nebo samovolně nepovoluje matka na lanku, to pak budeš jen dotahovat
sorry, nemohl jsem si pomoci...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
..to je výhoda moderní online technologie. Vlezeš do garáže a vše opravis přes mobilní kalkulačkuevinsen píše:ale to na štěstí praskne tak u třetí stránky .Pekař z Boščehrada píše:Ano. Pokud se ti ovšem naopak nevytahuje lanko či jeho koncovky, nebo samovolně nepovoluje matka na lanku, to pak budeš jen dotahovat
sorry, nemohl jsem si pomoci...
Já si na ok1vkt cením,že je splachovací má smysl pro humor, ale hlavně je zručnej
Vwase nocni sichta...
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Pánové dlouho jsem se tu neozval
Měl bych dotaz k utahování hlav. Utahování od středu k okrajum a křížem je mi jasné... Ale jakým momentem hlavy utahujete? Někde jsem našel moment okolo 25Nm to mi přijde i tak málo. Co na to vaše literatura a praxe? Díky
Měl bych dotaz k utahování hlav. Utahování od středu k okrajum a křížem je mi jasné... Ale jakým momentem hlavy utahujete? Někde jsem našel moment okolo 25Nm to mi přijde i tak málo. Co na to vaše literatura a praxe? Díky
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
ano, je to relativně málo
v každém manuálu je to popsáno
nejprve na 10 Nm a druhé kolo 30 Nm
Já utahuju 12 a 32
v každém manuálu je to popsáno
nejprve na 10 Nm a druhé kolo 30 Nm
Já utahuju 12 a 32
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Četl jsem že je nekolik druhů remenic. Podle drážek co označují predstih. Ale cekal jsem že jsou záměné. Chtěl jsem nahradit 2výřezovou remenici za 3 výřez.... A nedostanu ji tam, protože ta 3 výřez. je o 0,4mm větší na průměru v místě drážkování pro odvod oleje.
Setkal se s tím už někdo? Mám těch 0,4mm rozdíl stočit? To dělali co remenici to originál?
A ještě bych se chtěl zeptat, tyhle 1,2motory nemají gufero na remenici, ale jen tu šnekovou drážku? Že ho nevidím
Setkal se s tím už někdo? Mám těch 0,4mm rozdíl stočit? To dělali co remenici to originál?
A ještě bych se chtěl zeptat, tyhle 1,2motory nemají gufero na remenici, ale jen tu šnekovou drážku? Že ho nevidím
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Nadmirova remenice pro vykloktanej blok to je.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Simering tam není, jen labyrint.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
To jakože fakt?Sam píše:Nadmirova remenice pro vykloktanej blok to je.
Brouk 1963, 1.2
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
To jako opravduok1vkt píše:To jakože fakt?Sam píše:Nadmirova remenice pro vykloktanej blok to je.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Já jen že jsem všude viděl řemenice na prodej a rozměr tam nikdo neřešil. Tak sem byl nejistej jestli se po koupi nemusí třeba upravovat (stáčet)
Brouk 1963, 1.2