když je spojka nová,tak jsou packy u motoru,né!? máš to pomotaný dost.ok1vkt píše:Mrknul jsem do těch knižek... a nasel jsem to v č.5, a to že minimum lining thicknes je 2mm. To ale asi nebude tlouštka lamely ne?
Mně by i docela zajimalo, jak se nastavují ty červíky na páčkách přítlačáku. Totiž nejde mi moc do hlavy, že ta stará spojka nevypadá nejhuř, Ale tu matici na lanku spojky mám už uplně zašroubovanou směrem dopředu auta (lanko naplé na max). Takže kdyby mi začala spojka klouzat, tak už ji nemužu povolit aby neklouzala. Je to tak? Nebo to mam zamotaný?
Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
tak nějak jsem se chtěl původně vyjádřit...Pětišroub píše:Delas z toho zbytecnou kovbojku.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Milan psal že je to na novejsi typy, nevim jestli je to i pro moji verzi. A to je rozměr nové lamely, nebo pouzitelnost od do?Sam píše:Tloustka cele lamely je na obrazku vyse co posilal Milan. Nevim co je na tom nepochopitelneho. 8.6-9.2mm.ok1vkt píše:takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ano, je to i pro tvoje auto. Jde samozřejmě o toleranci. Tvá lamela je mimo rozsah, tedy ji vyhoď nebo přenýtuj obložení.ok1vkt píše:Milan psal že je to na novejsi typy, nevim jestli je to i pro moji verzi. A to je rozměr nové lamely, nebo pouzitelnost od do?Sam píše:Tloustka cele lamely je na obrazku vyse co posilal Milan. Nevim co je na tom nepochopitelneho. 8.6-9.2mm.ok1vkt píše:takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
PS: Vítejte na šesté stránce o jedné výměně motoru
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
A pak že to tu nežije...
Postoupil jsem do vyššího levelu....
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
".... tu matici na lanku spojky mám už uplně zašroubovanou směrem dopředu auta (lanko naplé na max). Takže kdyby mi začala spojka klouzat, tak už ji nemužu přitáhnout aby neklouzala. Je to tak? Nebo to je obráceně ?
když je spojka nová,tak jsou packy u motoru,né!? máš to pomotaný dost."
Ja mam na mysli tu hlavní páku ovládání spojky.... Takže jak tedy?
když je spojka nová,tak jsou packy u motoru,né!? máš to pomotaný dost."
Ja mam na mysli tu hlavní páku ovládání spojky.... Takže jak tedy?
Naposledy upravil(a) ok1vkt dne 01 led 2019, celkem upraveno 1 x.
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Uf uf, je to nejaky tezky s tebou
Pouzivej selsky rozum.
Lano spojky nesmi byt natazeno na doraz !
Je prece zrejme ze spojka se uvolnuje zatazenim za lano. Tim padem je logicke ze kdyz budu lano vice napinat (utahovat stelovaci matici) tak zacne spojka prokluzovat.
Na packy pritlacneho talire vubec nesahej, nech je tak jak jsou, s nicim na pritlacaku nehybej
Pouzivej selsky rozum.
Lano spojky nesmi byt natazeno na doraz !
Je prece zrejme ze spojka se uvolnuje zatazenim za lano. Tim padem je logicke ze kdyz budu lano vice napinat (utahovat stelovaci matici) tak zacne spojka prokluzovat.
Na packy pritlacneho talire vubec nesahej, nech je tak jak jsou, s nicim na pritlacaku nehybej
... a vůbec !
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15201
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
matice zašroubovaná na max znamená že máš sešlápnutou spojku. Pokud chceš aby ti spojka neklouzala, musíš matici naopak povolit.
He, tak Herbie mne předběhl.
He, tak Herbie mne předběhl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Nekde to tu urcite jiz bylo popsano, kazdopadne plati ze pedal spojky by mel mit cca 2cm (sveho chodu) vuli nez zacne spojka klast odpor.
Takze se oblokem vracime k tomu ze lano neni napnuto nadoraz.
V klidovem stavu tedy lozisko neni pevne pritisknuto k pritlacaku.
Pred montazi motoru do auta se spojkove lano uvolni, a az kdyz je vse sesazeno utazeno smontovano tak se teprve pust do nastaveni napnuti spojkoveho lana.
Takze se oblokem vracime k tomu ze lano neni napnuto nadoraz.
V klidovem stavu tedy lozisko neni pevne pritisknuto k pritlacaku.
Pred montazi motoru do auta se spojkove lano uvolni, a az kdyz je vse sesazeno utazeno smontovano tak se teprve pust do nastaveni napnuti spojkoveho lana.
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Jasný děkuji....
Se mnou to není tak těžký, jen jste mi zblbli hlavu tou lamelou.
Vule na lanku atd jasný...
Ja spíš řeším opotřebení lamely v závislosti na tom lanku.
Tudíž jak si psal, pokud bude spojka prokluzovat, poté lanko povoluješ aby mělo větší vůli ... To je bez debat.
A ted se dostanu k tomu co mi blbne hlavu.
Pokud se bude lamela časem opotrebovavat, tudíž mi začne spojka klouzat, potom to lanko opět musím povolit. Je to tak?
Tak jak je tim padem možné že mám lanko utažené a tloušťku lamely mám sjetou pod limitem co zde byl napsán.... Utažené lanko by měla být "nová lamela" a ne sjetá! To je to co mi blbne hlavu
Se mnou to není tak těžký, jen jste mi zblbli hlavu tou lamelou.
Vule na lanku atd jasný...
Ja spíš řeším opotřebení lamely v závislosti na tom lanku.
Tudíž jak si psal, pokud bude spojka prokluzovat, poté lanko povoluješ aby mělo větší vůli ... To je bez debat.
A ted se dostanu k tomu co mi blbne hlavu.
Pokud se bude lamela časem opotrebovavat, tudíž mi začne spojka klouzat, potom to lanko opět musím povolit. Je to tak?
Tak jak je tim padem možné že mám lanko utažené a tloušťku lamely mám sjetou pod limitem co zde byl napsán.... Utažené lanko by měla být "nová lamela" a ne sjetá! To je to co mi blbne hlavu
Naposledy upravil(a) ok1vkt dne 01 led 2019, celkem upraveno 1 x.
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Presne naopak, pri opotrebeni utahujes
Naposledy upravil(a) Milan NM dne 01 led 2019, celkem upraveno 1 x.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Pak nemam být zblblejMilan NM píše:Presne naopak
Jakto naopak? Tak jak to psal Herbie mi to dává smysl
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Pri opotrebeni sa ti vzdaluje kruzok pritlacaku od loziska,cize aby ti zaberala spojka od 2cm chodu pedala musis pritiahnut.
Pokial sa opotrebi spojkova lamela na pripustnu hrubku,nezacne smykat,len zaberat na pedale hlboko.Mozu skrkat rychlosti,alebo nezaradis.
Pokial sa opotrebi spojkova lamela na pripustnu hrubku,nezacne smykat,len zaberat na pedale hlboko.Mozu skrkat rychlosti,alebo nezaradis.
Naposledy upravil(a) Milan NM dne 01 led 2019, celkem upraveno 1 x.
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Takže by to znamenalo, že opotrebení se podle tebe začne projevovat tím, že spojka bude málo vypínat?
Co ja vim tak spojka před smrtí klouže ne?
Co ja vim tak spojka před smrtí klouže ne?
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Klid, nez tu lamelu opotrebujes natolik abys musel stelovat chod pedalu znova, ta to budes mit taaaaaaakovydle fousy
... a vůbec !
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Doplnil som prispevok.ale boli ste rychlejsi
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Jasný, to potom jo. Tak pokud je to tak že bude málo vypínat tak pak to vše sedí a dává mi to smysl...
Ja totiž co mam zkusenosti z normálního auta, tak tam jsem spojku dělal vždy protože klouzala. Netušil jsem že tady je to obráceně.....proto ta nejistota a nepochopení.
Jinak ja v klidu jsem, akorát zdejší společnost bych nerad pocuchal
Ja totiž co mam zkusenosti z normálního auta, tak tam jsem spojku dělal vždy protože klouzala. Netušil jsem že tady je to obráceně.....proto ta nejistota a nepochopení.
Jinak ja v klidu jsem, akorát zdejší společnost bych nerad pocuchal
Brouk 1963, 1.2
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
...často děláš spojku.... nemáš dřevěný nohy?
Vwase nocni sichta...
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Nee, jen si dycky koupím nějaký dobrý auto v životě jsem dělal asi 3 spojky
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
A ještě než opustíme téma spojky, jak bylo řečeno tloušťka lamely je minimálně 8,6 a 9,2mm dobrá.
Tudíž ta moje krásná lamela z krabice je fakt na vyhození i když vypadá jak nová
Náhodou nemeřil někdo tloušťku nové lamely? Jen pro představu.
Tudíž ta moje krásná lamela z krabice je fakt na vyhození i když vypadá jak nová
Náhodou nemeřil někdo tloušťku nové lamely? Jen pro představu.
Brouk 1963, 1.2