Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
tam to bylo suché a docela čisté.... zitra ji prohlednu detailněji.
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ked to islo cez chladic oleja a aj valce su od toho,urcite to bude aj v sahare cez ktoru to islo
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Sahara je čistá....
Jinak ted řeším saci potrubi. Mam ucpany kanál z vyfuku na ohřívání sání. Ani wapkou se mi nedaří zpruchodnit. Je nějaký jiný způsob, treba navrtat po délce nebo uriznout trubku a pak zkusit navarit zpět?
Jinak ted řeším saci potrubi. Mam ucpany kanál z vyfuku na ohřívání sání. Ani wapkou se mi nedaří zpruchodnit. Je nějaký jiný způsob, treba navrtat po délce nebo uriznout trubku a pak zkusit navarit zpět?
Brouk 1963, 1.2
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
... a vůbec !
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Děkuji... Bohužel nejde to ani boha....
Nemá eventuálně někdo saci potrubi čistý na 1,2 z 63roku? Děkuji za nabídku
Nemá eventuálně někdo saci potrubi čistý na 1,2 z 63roku? Děkuji za nabídku
Brouk 1963, 1.2
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Já jsem nahrival, chladil vodou ,poklepával a znovu nahrival a při tom zároveň tlačil vzduch z kompresoru až vše povolilo.
Vwase nocni sichta...
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ja zkoušel i to nahrivani. Ale je to tak utemovany, že to nejde bohužel... Vzdávám to, budh shánět jiné
Brouk 1963, 1.2
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Zkus z obou stran. Chce to čas a trpělivost, než vyletí oblak dýmu , nedoporučuji dělat v obýváku
Vwase nocni sichta...
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ještě bych měl dotaz ke spojce.... Kolik je minimalni tloušťka lamely a kolik je nová tloušťka??
Na motoru z industrie je lamela ještě bílá. Já našel v zásobách i obložení bílé.... Ale zároveň i moderní lamelu. Tak bych chtěl poradit pro co se rozhodnout. Zda nechat tu bílou (jak je to s životností a komfortem?) a nebo dát tu novější lamelu?
Děkuji
Na motoru z industrie je lamela ještě bílá. Já našel v zásobách i obložení bílé.... Ale zároveň i moderní lamelu. Tak bych chtěl poradit pro co se rozhodnout. Zda nechat tu bílou (jak je to s životností a komfortem?) a nebo dát tu novější lamelu?
Děkuji
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Rozhodne by som pouzil tu novsiu.Nevypada zodrata
Pozri sem:
viewtopic.php?f=2&t=19584&p=338237&hili ... ly#p332206
Pozri sem:
viewtopic.php?f=2&t=19584&p=338237&hili ... ly#p332206
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Mrknul jsem do těch knižek... a nasel jsem to v č.5, a to že minimum lining thicknes je 2mm. To ale asi nebude tlouštka lamely ne?
Mně by i docela zajimalo, jak se nastavují ty červíky na páčkách přítlačáku. Totiž nejde mi moc do hlavy, že ta stará spojka nevypadá nejhuř, Ale tu matici na lanku spojky mám už uplně zašroubovanou směrem dopředu auta (lanko naplé na max). Takže kdyby mi začala spojka klouzat, tak už ji nemužu povolit aby neklouzala. Je to tak? Nebo to mam zamotaný?
Mně by i docela zajimalo, jak se nastavují ty červíky na páčkách přítlačáku. Totiž nejde mi moc do hlavy, že ta stará spojka nevypadá nejhuř, Ale tu matici na lanku spojky mám už uplně zašroubovanou směrem dopředu auta (lanko naplé na max). Takže kdyby mi začala spojka klouzat, tak už ji nemužu povolit aby neklouzala. Je to tak? Nebo to mam zamotaný?
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ide o to ci mas spravny pritlacak k lozisku spojky.Skus to odfotit
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Podle toho co jsem zkoumal asi mám OK.
Přítlačák mám ten s kruhovou podložkou pod páčkama. Převodvku mam bez kominku na hřídeli. A ložisko mam staré provedení zajištěné U sponkami, a součástí ložiska mam takový (asi pertinaxový) kolečko (podložku).
Takto by to mělo být správně ne?
Přítlačák mám ten s kruhovou podložkou pod páčkama. Převodvku mam bez kominku na hřídeli. A ložisko mam staré provedení zajištěné U sponkami, a součástí ložiska mam takový (asi pertinaxový) kolečko (podložku).
Takto by to mělo být správně ne?
Brouk 1963, 1.2
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Ne, to je tloušťka obložení.ok1vkt píše:Mrknul jsem do těch knižek... a nasel jsem to v č.5, a to že minimum lining thicknes je 2mm. To ale asi nebude tlouštka lamely ne?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Nemas to este uhlikove lozisko spoky?ok1vkt píše:Podle toho co jsem zkoumal asi mám OK.
Přítlačák mám ten s kruhovou podložkou pod páčkama. Převodvku mam bez kominku na hřídeli. A ložisko mam staré provedení zajištěné U sponkami, a součástí ložiska mam takový (asi pertinaxový) kolečko (podložku).
Takto by to mělo být správně ne?
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Pardon... Malá změna. To uhlíkové lozisko to je jak říkáš, ALE to lozisko bylo na tom industri. V autě co řešíme je na lozisku už kovovy kroužek. Ty loziska by měli být ale jinak stejný rozměry ne?? Foto mam zatím jen tyto, kdyztak odfotim lip.
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Loziska su zamenitelne,len uhlikove je starsi typ.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Tloustka cele lamely je na obrazku vyse co posilal Milan. Nevim co je na tom nepochopitelneho. 8.6-9.2mm.ok1vkt píše:takže teoreticky obložení krát dva a plus cca dva milimetry plech.... a dostáváme se na 6mm minimum cca?
Totiž ta lamela co jsem vytáhl z krabice nevim v jakym je stavu, vypada nově, ale má cca 7,9mm
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Výměna motoru brouk 1,2 za industrie
Delas z toho zbytecnou kovbojku.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)