Renovace bez legrace.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
To je luxusni stav. Takhle pekne podbehy jsem dlouho nevidel. Barvu zachovate nebo to bude celolak?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Renovace bez legrace.
Ano,skutečně je to jeden z lepších kousků. Barvu si řeší majitelé,ale podle toho,že nechtěli vyndávat tapecírung to přijde zřejmě poblít tou stejnou barvou pouze z venku a vnitřek jen spodky zaprášit.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 393
- Registrován: 11 lis 2005
- Bydliště: nussdorf
Re: Renovace bez legrace.
Ještě k těm pěkným podběhům, soudruzi z našeho bývalého hlavního města nám brouka dodali otryskaného suchým ledem. To se to zase líp dělá, než se srát s nánosy všelijakých chemikálií, není liž pravda.
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Dotaz...
Proč přijde celý díl ( tipuji bok ) nový? Vypadá i kolem matic ( tam kde jste to otvírali jako koncervu ) velice dobře.
A poznatek...
Čumím na matice, že jsou bodovací zevnitř plechu... Co projíždím všelijaké fóra i co sem měl na obou mých kastlích (1303) byly vždy klasické nýtovací v prolisu.
Tímto by se mohla na toto téma rozvinout malá diskuze
A přidávám foto pokračování kabeláže dál směrem do kastle...
Proč přijde celý díl ( tipuji bok ) nový? Vypadá i kolem matic ( tam kde jste to otvírali jako koncervu ) velice dobře.
A poznatek...
Čumím na matice, že jsou bodovací zevnitř plechu... Co projíždím všelijaké fóra i co sem měl na obou mých kastlích (1303) byly vždy klasické nýtovací v prolisu.
Tímto by se mohla na toto téma rozvinout malá diskuze
A přidávám foto pokračování kabeláže dál směrem do kastle...
Re: Renovace bez legrace.
Jak jsem již napsal na začátku,auto není ani moje a ani pana UGA. Přání a zadání zákazníka je jasné a mělo by být (pokud se nejedná o fakt nesmysl) akceptováno. Netvrdím,že by nestačilo opravit pouze ona místa napadená silnou korozí, ale páni si přivezli nové díly a proto to budou mít vyměněné celé. Ve finále s tím bude možná menší jebačka než s výrobou lokálních berliček. A nakonec u držáků nárazníků je to taky trošku na kaši tak proč se stím drbat. No a ten svazek elektriky šel pro jistotu ven.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Renovace bez legrace.
Aha, už rozumím, je to jenom takový krutý vtip, chceš nás jenom mučit...
Re: Renovace bez legrace.
Naivní přání zákazníka je neúměrně diskreditována kvalitou dílů jimiž dodaných. Těleso pak tímto znetvořené není vyvažováno cenou do něj vložené..
Evinsenova věta
Evinsenova věta
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
ta pena tomu dava na pikacu...a stacilo len pouzit trebars igelit.sacok ...
ale trochu sa poucili tak je to riesene dnes
ale trochu sa poucili tak je to riesene dnes
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Dva prispevky jsou uz diskuzeKnofel píše:Dotaz...
Čumím na matice, že jsou bodovací zevnitř plechu... Co projíždím všelijaké fóra i co sem měl na obou mých kastlích (1303) byly vždy klasické nýtovací v prolisu.
Tímto by se mohla na toto téma rozvinout malá diskuze
1303 je superka a ta mela matice v prolisech. Kdezto brouk, jako je zde na fotkach, mel matice bodovane z vnitrni strany plechu. Nejprve matice s limeckem, pozdeji hranate bez limce. Bodovano 4mi body.
Tak a ted mne zase muzete sezrat co je a co neni brouk. Pro mne od vw38 po mexiko.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Knofel
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 263
- Registrován: 13 bře 2011
- Bydliště: Co by kamenem dohodil od Ostravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Zajímavé... Jako bych někoho slyšel mluvit, ale nikoho nevidím... Zvláštní...Sam píše:
1303 je superka a ta mela matice v prolisech. Kdezto brouk, jako je zde na fotkach, mel matice bodovane z vnitrni strany plechu.Tak a ted mne zase muzete sezrat co je a co neni brouk. Pro mne od vw38 po mexiko.
Jinak je to teda normální ty matice z druhé strany plechu jo? Co čučím na anglány nebo na sambu tak jsem to ještě neviděl... Tak v tom případě beru bezpředmětný poznatek zpět. Jako bych nic neřekl
Re: Renovace bez legrace.
Du Kržemilek (tedy Křemílku) nechci nikoho mučit,stačí,že trpím sám. Pasovačka nových dílů je brnkačka. Snad všichni,kdož šli touto cestou vědí,že všechny díly sedí,ale nepasují,proto než se napasují,tak se trošku zrepasují. Takže jen JÁ jsem samodržkový král. Kousek jsme popojeli,tak snad pár fotek. Jo a abych nezapoměl,kufr měl být v pořádku ale po oddělení zrna od plev a podběhu od kufru vyšlo najevo něco jiného. Takže kufr bude také nový,za což vděčím Michalovi,že poslal díly ze skalu,čímž nám zlepšil náladu. [smilie=music271.gif]
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Renovace bez legrace.
Krásný, nový...BBT Brouk. U spousty karosérií se člověk může rozmáchnout, u téhle je to škoda.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Renovace bez legrace.
Přesně proto nechci žádný renovovaný auto s půlkou plechu někde z asie a x kilama kitu jako bonusem, stačí mi dovarovana ponorka
jdeme frflat na flat ...
Re: Renovace bez legrace.
Spousta aut,která u nás jezdí jsou opravovaný tímto aftermarketovým hnusem a vesele si drandí....a co je pod barvou nikdo nepozná....až za pár let,až to vykvete sebudou divit,až jak moc to kurva hnije....
Re: Renovace bez legrace.
A znovu opakuji: majitel to tak chce,platí to,tak to tak bude mít. Osobně mám radost z této debaty,mám radost,že to tu spoustu lidí nenechává chladnými. Ať už jsou ty nové díly v jakékoli kvalitě,furt mají minimálně dvojnásobnou tloušťku než ty tříválcové mrdky vyráběné v posledních letech z tvrzeného alobalu. Ale to už jsme někde jinde a to bych nerad rozváděl. Tak zatím dobrou noc a tak dále,.............
Re: Renovace bez legrace.
Tak zase popojedem. Ta nelibost některých mě překvapuje,ale každý má právo na svůj názor. Ono se 90% tzv. nových aut opravuje z dílů jež nejsou originální a nikoho to nesere. Všichni si jezdí a neřeší to. Osobně si myslím,že i ony stará auta opravená z těch neoriginálních dílů vydrží o mnoho déle než ty moderní mrdky. A vo to de.
Tak a dost keců a pár obrázků. Ten první z dřívější opravy děr zaplátováním zevnitř. Jen nechápu jak to tam autor dostal. Ruka tam nevejde,natož pak ještě s kouskem plechu, prostě nechápu (jedině,že by Saxana?????).
Tak a dost keců a pár obrázků. Ten první z dřívější opravy děr zaplátováním zevnitř. Jen nechápu jak to tam autor dostal. Ruka tam nevejde,natož pak ještě s kouskem plechu, prostě nechápu (jedině,že by Saxana?????).
Re: Renovace bez legrace.
No a jak říká pan Ugo. Příprava je nejdůležitější,když si to dobře připravíš tak pak to tam prdneš a sedí to. No něco na tom bude.
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Já se jenom optám, má nějaký praktický význam nechávat v takto rozkuchaném autě veškerou kabeláž, kastlík palubky, rozvody vzduchu a pod.? Mě osobně by sralo se tomu všemu pořád vyhejbat a to nemluvím o tom, jak to bude překážet při lakování. Nebo to pak fláknete barvou jak to leží a běží?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Renovace bez legrace.
Správný dotaz . Narozdíl od Fantozziho jsem tak trošku,řekněme jinej. Spousta věcí mě taky sere a semo tamo občas něco pomalu odmontuji či odstřihnu. Ano,tedy ne,vlastně já jsem chtěl,jsem myslel,jsem nechtěl,jsem tedy jaksi omylem,ono se to nějak vystříbří. A lak? Asi tak nějak se to nastříká komplet sakumprdum samo že bez těch serepetiček. Je úplně jedno,jak se kastle nachystá,oni to lakoši namrdají kýblem kytu (i když to není třeba) a vyhoblují takové novotvary že se jeden nestačí divit. A věřte,že vím o čem píšu,že pane Ugo Fantozzi.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace bez legrace.
Je to těžké zachovat chladnou hlavu u postupů u kterých se ví že jsou již překonané a sledovat jak se z hezkého auta na nenáročnou opravu stává v lepším případě nezajímavý tuctový brouk. To že to dělá každý a zákazník to tak chce není pro mne útěchou.doka 4wd píše:Tak zase popojedem. Ta nelibost některých mě překvapuje,ale každý má právo na svůj názor. Ono se 90% tzv. nových aut opravuje z dílů jež nejsou originální a nikoho to nesere.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912