MOTORY - všeobecná rozprava
- pavel cz
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 326
- Registrován: 20 črc 2017
- Bydliště: Holomóc
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Já používám jen drátěné segrovky / normálně je kupuji/ nabrousím konec pístního čepu tak aby, kdyby chtěl
vycestovat tak segrovku NEVYTLAČUJE ale zatlačuje do drážky
vycestovat tak segrovku NEVYTLAČUJE ale zatlačuje do drážky
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Jenže u teflonu můžeš dát do motoru šrot s ožvejkanýma drážkama, je to desetkrát dražší, nemusíš myslet a můžeš mít obě ruce levý. Jenom samý výhody
P.S. tím se nechci dotknout nikoho z fóra, jenom obecně moderních vymožeností, který vznikly pro moderní motory a hlavně moderní přístup k práci.
P.S. tím se nechci dotknout nikoho z fóra, jenom obecně moderních vymožeností, který vznikly pro moderní motory a hlavně moderní přístup k práci.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Tak mě to třeba dalo pocit jistoty sucha a bezpečí u motoru, který točí 7000/min, což pro mě bylo pole neorané...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
nemám rád novoty.. padni komu padni..
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mam otazku na skusenejsich.Chystam sa na GO motora,ktoru nebudem robit ja,len dodam veci.
Mam kupit celu sadu od Mahle,piesty valce atd.,alebo kupit komplet piesty Kolbenschmidt a dat urobit na original valce vybrus?AA sadu som vylucil.Vdaka za rady
Mam kupit celu sadu od Mahle,piesty valce atd.,alebo kupit komplet piesty Kolbenschmidt a dat urobit na original valce vybrus?AA sadu som vylucil.Vdaka za rady
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Pokud chceš vidět jak vypadá sada Mahle tak k vidění zde.Milan NM píše:Mam otazku na skusenejsich.Chystam sa na GO motora,ktoru nebudem robit ja,len dodam veci.
Mam kupit celu sadu od Mahle,piesty valce atd.,alebo kupit komplet piesty Kolbenschmidt a dat urobit na original valce vybrus?AA sadu som vylucil.Vdaka za rady
viewtopic.php?p=302100#p302100
Já bych asi šel v současné době spíš do výbrusu protože původní válce mají přeci jen víc žebrování.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Prosim kde kupujes pisty podle vybrusu? Ja našel zatim všude jen standartní rozměr
Rozmýšlel jsem stejně jako ty, zda nové a nebo vybrus-i kvůli úspoře a zachovani originality
Rozmýšlel jsem stejně jako ty, zda nové a nebo vybrus-i kvůli úspoře a zachovani originality
Brouk 1963, 1.2
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Nieje to podla vybrusu,vybrus sa urobi podla piestu.Kubatura sa zvysi na 1618 ccm ale ked budes hladat najdes aj 86 mm na 1604ccm
https://www.ebay.de/itm/Kolbenschmidt-K ... 2669504195
https://www.ebay.de/itm/Kolbenschmidt-K ... 2669504195
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Ja teoreticky hledam na 1,2 z roku 1964. Zvětšení objemu se nebranim, pokud to nebude nějak náročné
Brouk 1963, 1.2
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Mám dotaz na zdejší zkušený motoráře,vím že se to tady někdy už řešilo,ale zkouknul jsem už dost videí a pročetl dost diskusí,ale nejsem z toho dost moudrej.Zajímá mě nastavení pístních kroužků na pístu,jak to má správně být.Díky.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Asi sleduješ špatné videa a čteš plané diskuse. Vše je popsáno v manuálu
- Přílohy
-
- snapshots90.jpg (220.72 KiB) Zobrazeno 5471 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
a zámky po 120 stupních,stírací nahoru.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
A ještě jiné, snad i názornější zobrazení..
Manuál je základ a když je ještě navíc zdarma...https://www.volkswagen-classic-parts.de ... airmanuals
Manuál je základ a když je ještě navíc zdarma...https://www.volkswagen-classic-parts.de ... airmanuals
- Přílohy
-
- 120_angle.png (314.39 KiB) Zobrazeno 5460 x
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Platí to i pro Johna ?evinsen píše:a zámky po 120 stupních,stírací nahoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
nějak mi to same nespíná?Sam píše:Platí to i pro Johna ?evinsen píše:a zámky po 120 stupních,stírací nahoru.
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Stírací nahoru... malá nápovědaevinsen píše:nějak mi to same nespíná?Sam píše:Platí to i pro Johna ?evinsen píše:a zámky po 120 stupních,stírací nahoru.
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
já znám manuály,taky kroužky Grant s třídílným stíracím kroužkem který honzik.brouk pravděpodobně má a co mu asi zamotaly hlavu.KS nebo Mahle(myslím to německý) mají podrobný návod v každé krabičce. Jenom Granty mají návod jak složit stírací a nic víc.
Takže zámek těchto kroužků dávám nahoru,protože břity samy jsou 120 stupňů od sebe. Tak se mi zámek břitu sousedící s polostíracím kroužkem dostane do pozice uvedené v manuálu. Takže pardon,příště nebudu tak stručný.Sam by se Grantů nedotkl a Boštěhradskej by si taky určitě vybral jinou značku. ale co mi neseplo je zmínka o Johnovi. Jestli tak přezdil tazatele nebo to je John ze Sydney? To by mě mátlo ještě víc.
Takže zámek těchto kroužků dávám nahoru,protože břity samy jsou 120 stupňů od sebe. Tak se mi zámek břitu sousedící s polostíracím kroužkem dostane do pozice uvedené v manuálu. Takže pardon,příště nebudu tak stručný.Sam by se Grantů nedotkl a Boštěhradskej by si taky určitě vybral jinou značku. ale co mi neseplo je zmínka o Johnovi. Jestli tak přezdil tazatele nebo to je John ze Sydney? To by mě mátlo ještě víc.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 361
- Registrován: 17 srp 2017
- Bydliště: Tam kde to mám rád....
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Díky všem,manuál mám světle zelený orig od Haynese a sadu pístů a válců brazilský mahle,narozdíl od lišáka který tady v topicu o brunovi nebyl spokojený s kvalitou,tak jsou skoro srovnatelný s AA čínou a nejsou vůbec špatný.Délky válců v toleranci +- 0.03 mm jsem si doladil.A jak píše evinsen,tak skutečně u kroužků žádnej návod nebyl a ty třídílný stírací bylo pro mě trochu Harakiri.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
Byl to chlupatej fór jestli zámek stíracího kroužku dávají vzhůru i u protinožců. Nic víc duchaplého jsem v pátek večer nevymyslel.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: MOTORY - všeobecná rozprava
No ale mohli to dàt, né, že ne...