T2b Pedro
Re: T2b Pedro
delší zdvih, potřebuješ kroutící moment a ne výkon..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
česky prosímPětišroub píše:delší zdvih, potřebuješ kroutící moment a ne výkon..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
krouťák voe, aby to táhlo vocpoda a ne aby to jelo 150 na konci rovinky před mateřskou školkou....gandy píše:česky prosímPětišroub píše:delší zdvih, potřebuješ kroutící moment a ne výkon..
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Tomu rozumím, přesně s tím mám problém. Jde mi ale vo to, jak toho docílím, tedy jestli je nějaká ověřená varianta motoru, karburace, sání, převodovky.. Třeba stačí vyměnit makovice za dvoukanálový, hodit větší karbec a tak..tarmara píše:krouťák voe, aby to táhlo vocpoda a ne aby to jelo 150 na konci rovinky před mateřskou školkou....gandy píše:česky prosímPětišroub píše:delší zdvih, potřebuješ kroutící moment a ne výkon..
Teď tam mám na jednokanálu 30 PICT 3. JENŽE na plyn to jede téměř stejně, možná o malinko líp, ale fakt téměř neznatelně- karbec v případě ládování plynem slouží jen jako klapka..(jestli to správně chápu) Říkám si teda, že i kdybych nacpal 34 PICT 3 na ten jednokanál, tak ho nevytrhnu a ani se v tom krouťáku či výkonu dalece neposunu..
No asi je čas si to s tím zdvihem nastudovat..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
nebo okopíruj mojí 1835 jednokanál, nejede to špatně. A zkontroluj si jestli tu 1600 netejráš na dlouhý převodovce..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: T2b Pedro
1776 ccm,karbec 34pict s větší hlavní tryskou, vačka Engle 100, dvoukanálový hlavy. Je to poznat.
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Díky pánové!
Tak popořadě:
5š a jeho osmnáctka- přelouskal jsem celý vlákno o stavbě týhle parády a přiznám se, že dobrý třetině vůbec nerozumím. Ačkoli teda nejsem zvyklej si nadělat do kalhot, k takovýmu dílu musím ještě pár let nabírat zkušenosti.
VWenca 1776- byl by čas během dlouhých zimních večerů se o tomto rozepsat?
- převodovky mám dvě, 3 žebra a měl jsem za to že obě krátký. Někde jsem tu viděl návod jak to poznat při otočení kolem. Prověřím. Pravda je, že s dvoukanálem jsem jezdil s druhou převodovkou a frčelo to dobře, ale vypadávala jí zpátečka. Tak je teď venku a musím jí nechat repasovat. (jestli má někdo tip, kam to dát, předem děkuji)
Tak popořadě:
5š a jeho osmnáctka- přelouskal jsem celý vlákno o stavbě týhle parády a přiznám se, že dobrý třetině vůbec nerozumím. Ačkoli teda nejsem zvyklej si nadělat do kalhot, k takovýmu dílu musím ještě pár let nabírat zkušenosti.
VWenca 1776- byl by čas během dlouhých zimních večerů se o tomto rozepsat?
- převodovky mám dvě, 3 žebra a měl jsem za to že obě krátký. Někde jsem tu viděl návod jak to poznat při otočení kolem. Prověřím. Pravda je, že s dvoukanálem jsem jezdil s druhou převodovkou a frčelo to dobře, ale vypadávala jí zpátečka. Tak je teď venku a musím jí nechat repasovat. (jestli má někdo tip, kam to dát, předem děkuji)
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
nejlepsi asi zdejsi mirek venclovice...ale ma dost prace takze cekacka.... me osobne opravoval vysypane synchro na trojce pan Srp z Praheeee....mel v Krči u jaloveho dvora autoservisgandy píše:někdo tip, kam to dát, předem děkuji)
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Je na čase to rozseknout. Nebudu chodit po špičkách okolo. Prostě potřebujeme silnější kubaturu.. Do léta bude mít Pedro o pár koní víc. Ještě nevím podrobnosti, ale bude .
Motory jsou v inzerci, pokud by měl někdo zájem. Současnej motor (industrie) je spolehlivej, ale to mi nestačí. Ideální věc spíš do brouka.
Motory jsou v inzerci, pokud by měl někdo zájem. Současnej motor (industrie) je spolehlivej, ale to mi nestačí. Ideální věc spíš do brouka.
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Rozseknuto, nasáto.. teď jen to dát do pucu a narvat do auta
Radši jsem koupil ty dvoulitry dva, pro strýčka příhodu
Radši jsem koupil ty dvoulitry dva, pro strýčka příhodu
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
zdravim krasna prace. ceske rucicky co dodat.
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Lidi, otázka:
Mám do toho novýho laku řezat a udělat díru nahoře nad motorem pro lepší přístup ke karbecům? Nebo to není úplně nutný? Názory se různí a mě se do toho popravdě moc nechce..
Díky!
Mám do toho novýho laku řezat a udělat díru nahoře nad motorem pro lepší přístup ke karbecům? Nebo to není úplně nutný? Názory se různí a mě se do toho popravdě moc nechce..
Díky!
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
Vyndani/zandani starteru bez horniho deklu bude slusnej voser. To samy s nandanim filtrboxu. Pokud mas k dispozici dekl tak ho tam dej. Stejne tam bude vetsinu casu matrace tak nikdo neuvidi stetkolak okolo...
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Startér, no z žádný chytrý knihy jsem to neštudoval a tak to vždycky měním v poloze vleže pod autem, ruce zamotaný kolem poloosy a převodovky. Žádnej med, ale ani extra voser. U flachmotoru je tomu jinak? Startér je stále na stejném místě..tarmara píše:Vyndani/zandani starteru bez horniho deklu bude slusnej voser. To samy s nandanim filtrboxu. Pokud mas k dispozici dekl tak ho tam dej. Stejne tam bude vetsinu casu matrace tak nikdo neuvidi stetkolak okolo...
S filtrboxem, na tom už něco bude. Jestli je to ale jedinej zádrhel, tak bych to viděl spíš na nějaký ty chromový tuner vehementy..
Problém bych asi viděl spíš u seštelování karbeců a přístupu k nim. Jestli se tam vůbec dostat dá.. Ale já je vlastně stejně sladit neumím a co jsem slyšel tak to bžunda neni..
Asi to budu muset ošahat naživo.
Ještě že už mi někde v Lysý nabídli kouknout jak pořádnej motor vypadá
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
problem je v tom, ze aspon u meho motoru je starter pridelany jednim steftem do prevodovky a druhe uchyceni je prubezny sroub durch starter, prevodovku a blok motoru. Maticka se na tento sroub nasazuje v motorovem prostoru. Pokud mas jen viko ven, tak je ta maticka az ZA motorem. A muzu te ubezpecit, ze nadavani maticky je maximalni voser i kdyz mas viko NAD motorem... No bude to jedna z demonstraci, ktere ti ukazu osobne. Zrovna pristup s serizovacim sroubkum a jinym vehementum karbecu neni zase tak spatny..gandy píše: U flachmotoru je tomu jinak? Startér je stále na stejném místě..
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Jo to je stejný. U šestnáctky je tam navic sahara a musis sahat za ni. Dělám to tak že šroub na druhý straně zajistím golou a našroubuje se matka.. no musim to vidět . Ale kvuli tomu šroubu a filtru teda do auta neřežu [-Xtarmara píše:problem je v tom, ze aspon u meho motoru je starter pridelany jednim steftem do prevodovky a druhe uchyceni je prubezny sroub durch starter, prevodovku a blok motoru. Maticka se na tento sroub nasazuje v motorovem prostoru.gandy píše: U flachmotoru je tomu jinak? Startér je stále na stejném místě..
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: T2b Pedro
já si ten šroub zatlačím magnetem z repráku přicvaklém na startér. občas si sice odjede na výlet když zapomenu,ale zatím se vždy vrátil domů
Re: T2b Pedro
Což o to, šprajcnout si šroub na straně pod autem, to nic není, vždycky se tam dá strčit dítě bažící po tom pomoci tatínkovi v garáži, co po krátkém zaškolení šroub podrží. Ale to nandavání matky v motorovém prostoru. To je pak nutné dítko vybavit nesluchátky, aby se mu neobohatil slovník o neslušná, leč práci a výkon podporující slůvka.evinsen píše:já si ten šroub zatlačím magnetem z repráku přicvaklém na startér. občas si sice odjede na výlet když zapomenu,ale zatím se vždy vrátil domů
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2b Pedro
Jezdím s dvoulitrem už 15 let a díru nad motorem nemám.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi: