T2a 1968
Re: T2a 1968
ke konzervaci:
ať si do dutin dáte cokoliv, kdo o tom uvažuje, měl by se řidit tímto továrním dokumentem:
https://www.thesamba.com/vw/archives/ma ... vation.php
případně se poučit z plánů míst pro konzervaci fimy Teroson:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... -vw-t2.pdf
a Veedol:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... veedol.pdf
ať si do dutin dáte cokoliv, kdo o tom uvažuje, měl by se řidit tímto továrním dokumentem:
https://www.thesamba.com/vw/archives/ma ... vation.php
případně se poučit z plánů míst pro konzervaci fimy Teroson:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... -vw-t2.pdf
a Veedol:
http://www.vw-t2-bulli.de/data/document ... veedol.pdf
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
Díky za materiály, minule jsem na spoustu dírek zapomněl/nenašel a o těch co nutno vrtnou ani nemluvím. Abych rozšířil své resistinové obzory...co jsi dovnitř lil ty??Pětišroub píše:ať si do dutin dáte cokoliv,
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Re: T2a 1968
čirý vosk od Liqui Moly. Upřímně si myslím že ty vosky jsou +- na jedno brdo a je jedno jestli to je Teroson, Body, Wurth, Resistin ML, Tectyl, nebo další. Vítězí sympatie ke značce.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
K včerejšku najeto 8000km. Dorazily repa sady od Michala na moje Kadrony, které jsem provozoval na 1500 v krabici, pak je provozoval Hugo ve furgonu, pak jsem je koupil zpět a mnoho let ležely a pak jsem je fláknul do knírače tak jak byly. Cítím, že mají jisté rezervy, zejména v oblasti volnoběhu, který si pokaždé sedne jinam:-D
Budu muset udělat pouzdra osiček, vyměnit membrány akceleračních pump, a mám připravené jiné difuzory a trysky, které by lépe měly odpovídat obsahu 1835cc. Přesto si dovoluji je označit za mimořádně schopné univerzální karburátory, když je možné je pouhým seřízením provozovat bez problémů na motorech s tímto rozpětím.
Budu muset udělat pouzdra osiček, vyměnit membrány akceleračních pump, a mám připravené jiné difuzory a trysky, které by lépe měly odpovídat obsahu 1835cc. Přesto si dovoluji je označit za mimořádně schopné univerzální karburátory, když je možné je pouhým seřízením provozovat bez problémů na motorech s tímto rozpětím.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 30 črc 2018, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4770
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2a 1968
Vzpomínám na náš sprint v Hradci, cestou na Doldyho svatbu... to byla doba...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T2a 1968
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
Uplynuly tři roky od generální opravy, najeto 17.000 km. První rok hodně, 2019 nic, letos vcelku dost (za poslední měsíc skoro 2000.). Co bych vám tak..vlastně nic, nejsou žádné zásadní potíže. Funguje to jako nový vůz, 1835 motor je parádní, rád bych mu nadělil stříkačku. Je připravená 2l převodovka a bude na výběr i 1800 převodovka protože by tomu slušely delší převody.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2a 1968
2litry box z typ4?
A strikani origo nebo nejaka prg ECU?
A strikani origo nebo nejaka prg ECU?
Re: T2a 1968
Za poslední týden najeto souhrnem bezproblémových 2000 km, z toho jedním vrzem do Holandska necelých 800 tam a pak jedním vrzem totéž zpátky s přívěsným vozíkem cca 500 kg. Na stooktan, 85-90 dle gps furt pryč. Stále na krátké převodovce protože kdo si počká, ten se dočká a trpělivost přináší růže.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)