Kotoučovky

sedan, faltdach nebo kabrio, všichni, kdo máte brouka patříte SEM!!!
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sam »

Marek píše:No a když jsme u toho, tak jinej problém. V Adipu prodávaj kotouče na brouka s roztečí 5x130 (Fuchs). Ovšem jsou to kotouče na brouka 1967 (tedy "čtyřšroub") a výš, tzn. na "ušatou" nápravu. Já mám brouka s nápravou "úzkou" - a ta tam taky zůstane. Dostanu tam ty kotouče :?:
Kdyz uz jsme u toho, to je na toho Dedka s falddachem ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Marek
adoptivní táta kalifornie
Příspěvky: 138
Registrován: 25 bře 2004
Bydliště: Pchery

Příspěvek od Marek »

Teoreticky :wink:

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

V pohodě se dají koupit kotouče i bubny s roztečí 5 x 130, 4 x 100.
Myšlenku o bastlení širokých bubnů z varianta na 5 x 205 už jsem opustil.
Na oválovi bude Porsche.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Marek
adoptivní táta kalifornie
Příspěvky: 138
Registrován: 25 bře 2004
Bydliště: Pchery

Příspěvek od Marek »

V pohodě se dají koupit kotouče i bubny s roztečí 5 x 130, 4 x 100.
To jo, to je jasný. Šlo o to, zda pudou na brouka s ouzkou nápravou. Předpokládám, že bez problémů, jsou-li těhlice stejný, jak psal John...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

bez problémů to nebude. Na těhlicích bude chybět úchyt brzdiče. Na širokou (s kuláky) stojí těhlice kolem 1000,- a na starou jsem je neviděl. Nebo ví o nich někdo?
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Najjednoduchsia je konverzia na 4 sruby s pouzitim diskov a bubnov z mladsich modelov.

Uživatelský avatar
Marek
adoptivní táta kalifornie
Příspěvky: 138
Registrován: 25 bře 2004
Bydliště: Pchery

Příspěvek od Marek »

Nojo, ale já chci kotouče. Kdybych tam chtěl nechat bubny,
koupím normálně bubny do 1967 s roztečí 5x130 na Fuchsy a mám pokoj, že...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Asi som sa zle vyjadril,konverzia na kotuce / bubny na 4 diery.

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1807
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvek od Kvak »

Mimochodem nějakej týpek vymyslel zadní kotouče na hranaťáky (ze soudobých VW AG dílů). Teď to v malejch sériích vyrábí a prodává za 5000,- kus. Více na www.vwbus.cz

Třeba by se tím bylo lze alepsoň inspirovat.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3707
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvek od john »

Vsetko je mozne,ak mas k dispozicii dobru dielnu a ochotneho cloveka.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SO 545 »

Keď máš toto všetko po hromade tak je možné aj nemožné...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 721
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotoučovky

Příspěvek od Olan47 »

Tak tu dumám o změně předních brzd na své 1302 z bubnů na kotouče. Jak se snažím přijít na to co vše třeba, tak:
- výměny těhlic (předních nabojů), dělají se i snížené, má nějaké praktické zkušenosti proč by stálo zato koupit snížené?
- výměna štítů, na 1302 jsou takové zvláštně zplacatělé http://www.broukservis.cz/sasi-chassis- ... 79-i25003/
- brzdiče
- kotouče

Jak je to s brzovým válcem, někde jsem četl že by měl být s větším průměrem......je to nutné?
Je nutné měnit brzdové trubičky od hadičky k brzdiči? z důvodu délky........

Jaká je minimální tlouška použitelného kotouče?
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 721
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotoučovky

Příspěvek od Olan47 »

Aha, asi to není moc čtené téma a nebo, že by nikdo nevěděl a nechtěl poradit? :-):-)
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1518
Registrován: 01 pro 2010

Re: Kotoučovky

Příspěvek od evinsen »

prakticky nevidím důvod proč kupovat snížené náboje,výmolů si užiješ i s normální výškou. trubičku si nech udělat novou,je delší (317mm),štíty jsou jasné a ložiska stejné. jen kotouč má jiný simering.

Uživatelský avatar
Olan47
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 721
Registrován: 16 říj 2016
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotoučovky

Příspěvek od Olan47 »

Tak to jen doplním o hlavní brzdový válec, který by měl (někteří říkají že nemusí) ladit s kotoučovkama. Dle všeho je třeba zkontrolovat zda není RPV (Residual Pressure Valve) buď vevnitř na předním okruhu (pro dvouokruhové brzy) a nebo na fitince (adaptéru) jako jsem ho měl já,
InkedIMG_20180217_095532_LI.jpg
nebo dokonce externě dodělán na brzdových trubkách.
RPV.jpeg
RPV.jpeg (2.34 KiB) Zobrazeno 5308 x
Kotoučové brzdy RPV nevyžadují.
Olan47
#brouk#beetle#1971#1302#
#bus#T2b#westfalia#1977

Odpovědět