Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Každopádně si můžu být jistý, že to není původní motor z Karmannu. Je to tak?
Děkuji za odpověď.
Děkuji za odpověď.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
No vypada,ze neni. Vypada jako 1300 ale asi bude prestaveno na 1600.
Vwase nocni sichta...
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Asi přestavba jsou tam nový horní plechy nad válcema...Brzda37 píše:Každopádně si můžu být jistý, že to není původní motor z Karmannu. Je to tak?
Děkuji za odpověď.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
co na tom je za karburátor?
Al i kdyby to byla "jen" 1300, tak nesmutni, to je dobrý motor s dostatkem výkonu a na 1600 jde přestavět, jak bylo již řečeno.
Al i kdyby to byla "jen" 1300, tak nesmutni, to je dobrý motor s dostatkem výkonu a na 1600 jde přestavět, jak bylo již řečeno.
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Ahoj, je tam Solex H 30/31 PIGT
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Zdravím Vás pánové,
chtěl by jsem se zeptat. Mám dva motory jeden INDUSTRIE - údajně 1600 ccm (neměl jsem sundané hlavy) a druhý 1300 ccm kód AB dvoukanál....
Otázka zní:
Jak nejjednodušeji udělat z 1300 AB - 1600 dvoukanál?
Sehnat písty, válce a hlavy a osadit je na 1300 - bude to stačit ? nebo je tam nějaké ale ?
Děkuji za pochopení mé neznalosti a Vaši odpověď
chtěl by jsem se zeptat. Mám dva motory jeden INDUSTRIE - údajně 1600 ccm (neměl jsem sundané hlavy) a druhý 1300 ccm kód AB dvoukanál....
Otázka zní:
Jak nejjednodušeji udělat z 1300 AB - 1600 dvoukanál?
Sehnat písty, válce a hlavy a osadit je na 1300 - bude to stačit ? nebo je tam nějaké ale ?
Děkuji za pochopení mé neznalosti a Vaši odpověď
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Málo výchozích informacíMartin22 píše:Zdravím Vás pánové,
chtěl by jsem se zeptat. Mám dva motory jeden INDUSTRIE - údajně 1600 ccm (neměl jsem sundané hlavy) a druhý 1300 ccm kód AB dvoukanál....
Otázka zní:
Jak nejjednodušeji udělat z 1300 AB - 1600 dvoukanál?
Sehnat písty, válce a hlavy a osadit je na 1300 - bude to stačit ? nebo je tam nějaké ale ?
Děkuji za pochopení mé neznalosti a Vaši odpověď
Tak pokud se budeme bavit o základu motoru, tak ano .. písty+valce+hlavy a je z toho 1600
Jsou bloky opravdu shodné ? .... Mazací kanály ? Přepouštěcí ventily oleje ?
Dále je potřeba myslet na bižuterii okolo
- je ten industrie taky dvoukanál ? jaký má olejový chladič ? s tím souvisí sahara, klapky atd
- dále sací potrubí, 16-tka má větší průměr trubky, tedy i kolena jsou jiná
- karburátor, na 16tku patří 34PICT3, má větší přírubu, nelze použít na sání ze 13-tky
... a vůbec !
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
No tak trochu jinak nechal by jsem motor Industrie pohromade a sehnal jine věci na tu třináctku AB.?
tzn. V bloku vnitřní průměr pro válce 90mm a v třináctkových hlavách taky 90mm.
Takže, mohl by jsem použít šestnáctkové válce, písty, hlavy a tedy šestnáctkové sací potrubí?
Karburator - dát mu větší trysky a tím by mohlo zůstat sací potrubí ze třináctky?
Asi si to představuji jako Hurvínek válku co ? ))
Díky za odpověď.
tzn. V bloku vnitřní průměr pro válce 90mm a v třináctkových hlavách taky 90mm.
Takže, mohl by jsem použít šestnáctkové válce, písty, hlavy a tedy šestnáctkové sací potrubí?
Karburator - dát mu větší trysky a tím by mohlo zůstat sací potrubí ze třináctky?
Asi si to představuji jako Hurvínek válku co ? ))
Díky za odpověď.
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Dědeček Franta dojezdil a musím mu přes zimu vyměnit srdce..nyní je v něm 12V 1200 a na ponku mi leží 1500 na GO. Projeví se nějaké výrazné zlepšení jízdních vlastností s 1500 a původní převodovkou, prosím?
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Ano, docela dost (nemluvě o tom, že už snad nebude muset tahat druhej altík)
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
dobová socialistická úprava, takových bylo na autě víc..
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
To je zajímavej bastl. Z jakého důvodu dali přednost dodatečnýmu alternátoru před topením?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
To je prosté milý Watsone. Bez topení se dá cestovat, stačí kabát a rukavice, bez dobíjení je po pár hodinách utrum.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
To mi připadá moc složitý, že by nenašli podobný dynamo? No, topení mohli nechat aspoň nalevo. Nebo měli elektrický
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Je to dobova uprava. Nejjednodussi reseni. Kdo kdy menil dynamo v aute vi ze to neni zadny slagr. V podstate to "nejde"
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Ale "de" [smilie=stoned.gif]Sam píše:Je to dobova uprava. Nejjednodussi reseni. Kdo kdy menil dynamo v aute vi ze to neni zadny slagr. V podstate to "nejde"
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
....všechno jde, jenom mrtvá koza se musí tahat na řetězuPekař z Boščehrada píše:Ale "de" [smilie=stoned.gif]Sam píše:Je to dobova uprava. Nejjednodussi reseni. Kdo kdy menil dynamo v aute vi ze to neni zadny slagr. V podstate to "nejde"
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
No ja bych to podruhe delat nechtel. Kor kdyz nemam altik stejnych rozmeru
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Na jizdnich vlstnostech se to jistojiste pozna velmi hodne, ale take na spotrebe Mluvim z vlastni zkusenosti aneb 16SP na 12tkove prevodovce
Re: Motor - identifikace typu, roku a objemu neznámých motorů
Já ho na radu zdejších členů taky měnil a celkem to šlo. Jenom sahara se protáhla ven jenom o fous (který spíš přebýval té sahaře...), ale dokážu si představit, že u kastle, silentbloků atd. s jinou tolerancí to opravdu "nejde".Sam píše:Je to dobova uprava. Nejjednodussi reseni. Kdo kdy menil dynamo v aute vi ze to neni zadny slagr. V podstate to "nejde"