Karmann Ghia 1972
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Vitej dalsi majiteli KG v CR. Na to, abys litoval koupe je uz trochu pozde. Kazdopadne se nenech odradit par negativnimi prispevky a neber to tady jako neprekonatelne dogma.
Je tu spousta dobrych lidi co ti poradi, ale i spousta geniusu, ktere kdyz neposlechnes, tak te budou pranyrovat, bicovat a vlacet bahnem
Nebud zbrkly, pekne si to tady procti a uvidis, pro jakou variantu se rozhodnes :
1. Posudlat a drandit - dostat do stavu pojizdneho a resit jen nefunkcni veci
2.Dle financnich moznosti provest kontrolu, rozborku,opravu a jezdit
3.Tunit zvlaste pak motory, brzdy, prevodovku a muziku
4 Tuzit neboli prznit a implementovat treba motor z Audi
5 Dostat auto do stavu vyjezdu z fabriky - moc drahy, ale u KG se vyplati
6 Renovace moc moc moc drahy a moc moc moc prace a vyzaduje to ale koupi co mozna nejvetsiho originalu
7 a zlaty hreb vecera je rady - rozjebat po dvorku, pustit na to " odborniky", financne vykrvacet a pak se snazit prodat hromadu srotu za jednu desetinu co si do toho dal.
Zvol si cestu a po ni se dej
P.s Ohledne KG jsem ti vedomostmi a zkusenostmi k dispozici.
Je tu spousta dobrych lidi co ti poradi, ale i spousta geniusu, ktere kdyz neposlechnes, tak te budou pranyrovat, bicovat a vlacet bahnem
Nebud zbrkly, pekne si to tady procti a uvidis, pro jakou variantu se rozhodnes :
1. Posudlat a drandit - dostat do stavu pojizdneho a resit jen nefunkcni veci
2.Dle financnich moznosti provest kontrolu, rozborku,opravu a jezdit
3.Tunit zvlaste pak motory, brzdy, prevodovku a muziku
4 Tuzit neboli prznit a implementovat treba motor z Audi
5 Dostat auto do stavu vyjezdu z fabriky - moc drahy, ale u KG se vyplati
6 Renovace moc moc moc drahy a moc moc moc prace a vyzaduje to ale koupi co mozna nejvetsiho originalu
7 a zlaty hreb vecera je rady - rozjebat po dvorku, pustit na to " odborniky", financne vykrvacet a pak se snazit prodat hromadu srotu za jednu desetinu co si do toho dal.
Zvol si cestu a po ni se dej
P.s Ohledne KG jsem ti vedomostmi a zkusenostmi k dispozici.
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
No podle fotek vypadá v celku pojízdně ... neláká tě to zlegalizovat rozhejbat a chvilku si ho užít?
Re: Karmann Ghia 1972
Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Rada.... Jezdi od toho auta jsou...onehdy jsem ztravil 4roky a 250k Kč renovaci brouka...a už to nikdy neudělámBrzda37 píše:Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Zkousel jsi se podivat co je pod tou kouzelnou sitkou? Jako v jakem je stavu palubni deska? Bud rad. Zaklad mas.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Karmann Ghia 1972
Jj, díval jsem se. Palubka tam není. Takže další náklady...
Co jsem ale palubky viděl, asi bych ji měnil stejně. Bude to ale zajímavý nějak.rozumně ji sehnat. Přijde mi to opravdu hodně co za kus plastu chtějí.
Co jsem ale palubky viděl, asi bych ji měnil stejně. Bude to ale zajímavý nějak.rozumně ji sehnat. Přijde mi to opravdu hodně co za kus plastu chtějí.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Ahoj, s palubkou je u tohohle roku KG "problém". Palubka totiž není celokovová, ale má spoustu průduchů asi kvůli odlehčení. Tudíž be měla být oplastovaná jak seshora, tak zepředu a zespoda.
Protože já jsme koupil bouranej totální vrak, šel jsme cestou výměny celý palubky za starší ročník, t.j. bez plastu...jen laovaný plech.
Hlavně, NEKUPUJ plastové náhrady, nikdy to nesedí a je to strašný aušus!! Jediná cesta je sjíždět e-bayDE a US thesamba. Ono se to teď dobře říká, ale nechce to spěchat. Já jsme ze začátku taky hurá hurá nakupoval ve státech, co v EU nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, že se to za 1-2-3 roky většinou objeví i v Evropě.(i když za vyšší cenu).
Takže si zvolil variantu komplet to rozebrat do šroubu , zkontrolovat, povyměňovat, přelakovat a vyleštit ?
Protože já jsme koupil bouranej totální vrak, šel jsme cestou výměny celý palubky za starší ročník, t.j. bez plastu...jen laovaný plech.
Hlavně, NEKUPUJ plastové náhrady, nikdy to nesedí a je to strašný aušus!! Jediná cesta je sjíždět e-bayDE a US thesamba. Ono se to teď dobře říká, ale nechce to spěchat. Já jsme ze začátku taky hurá hurá nakupoval ve státech, co v EU nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, že se to za 1-2-3 roky většinou objeví i v Evropě.(i když za vyšší cenu).
Takže si zvolil variantu komplet to rozebrat do šroubu , zkontrolovat, povyměňovat, přelakovat a vyleštit ?
Re: Karmann Ghia 1972
Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Karmann Ghia 1972
Byly... tady se podivej jsou tam snad vsechny odrudyBrzda37 píše:Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
https://www.google.com/search?q=VW+Karm ... X08AngM%3A
Vwase nocni sichta...
Re: Karmann Ghia 1972
Ale ty lana bych tam nechal. Je to takové originální - námořnické.
VW Brouk 1971 1.3L, pastel white/dogtooth blue
https://tosvobuba.wordpress.com
https://tosvobuba.wordpress.com
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Ahoj, zasadni je, jak jsem psal rozhodnout se co chces.
Original tenhle rocnik ma pouze cernou . Vrsek je mekceny plast potazemy neco jako kozenkou, to same spodni lem. Celo je pouze z mekceneho plastu.
Ale.. jak vidis na svem aute, kreativite se meze nekladou. Takze pokud chces mahagon a nebo kuzicku je to na tobe.
Original tenhle rocnik ma pouze cernou . Vrsek je mekceny plast potazemy neco jako kozenkou, to same spodni lem. Celo je pouze z mekceneho plastu.
Ale.. jak vidis na svem aute, kreativite se meze nekladou. Takze pokud chces mahagon a nebo kuzicku je to na tobe.
Re: Karmann Ghia 1972
Díky za rady. Už jsem se lehce zorientoval a nakoupil i fůru odbornÿh publikací.
Začal jsem sondovat ceny oprav atd. Co mě překvapilo při sjíždění fóra byla cena laku KG od Frančěska.
To je opravdu velká zlodějina.
Odvezl jsem auto na Moravu, ceny oprav jsou zde razantně menší a navíc se bude tvořit u kamaráďů.
Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
Začal jsem sondovat ceny oprav atd. Co mě překvapilo při sjíždění fóra byla cena laku KG od Frančěska.
To je opravdu velká zlodějina.
Odvezl jsem auto na Moravu, ceny oprav jsou zde razantně menší a navíc se bude tvořit u kamaráďů.
Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
- Laco
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 870
- Registrován: 31 říj 2011
- Bydliště: Hřebeč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Ahoj, s cenou za lak je to slozite. Kdyz jsem si delal pruzkum, tak obecne se klasickym lakovnam moc do veternanu nechce. Kdyz najdes specialku, tak se cena za kit a lak pohybuje kolem 100tis. Protoze specialisti vi, ze by se mely svary cinovat, a kit nechat nejakou dobu "sednout" aby se lak nepropadal a cas jsou penize.
Idealni je sehnat sikovneho lakyru melouchem, dat mu pul roku a bude to parada. Tuhle cestu jsem zvolil a vysledek je co se tyce laku super a za podstatne mensi peniz.
Pokud se bude muset svaret, tak at kluci nezapomenou cin.
Off Docela me prekvapila informace od zamestnance autorizovaneho VW servisu,ze klempirum zakazali pouzivat na opravy novych aut kit a musi se cinovat.
Idealni je sehnat sikovneho lakyru melouchem, dat mu pul roku a bude to parada. Tuhle cestu jsem zvolil a vysledek je co se tyce laku super a za podstatne mensi peniz.
Pokud se bude muset svaret, tak at kluci nezapomenou cin.
Off Docela me prekvapila informace od zamestnance autorizovaneho VW servisu,ze klempirum zakazali pouzivat na opravy novych aut kit a musi se cinovat.
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Urcite sa nemusi cinovat v autorizaku. Tak maximalne sa pouziva cinovy tmel. Vemi dobra vec ale trosku drahsia.
Ale skor ho presadzuje Skodovka ako VW.
Pracujem v lakovni VW-Skoda.
Ale skor ho presadzuje Skodovka ako VW.
Pracujem v lakovni VW-Skoda.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Karmann Ghia 1972
Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Pravy duvod bude v tom, ze pripravit stare auto pod lak je milionkrat tezsi. Vsechno je varene pokroucene nebo zrezle. V bocich se to vlni jak brazilska zena. Nebe a dudy polejvat novy plech na fabii nebo se crcat s 40 let starym klumprem.Brzda37 píše:Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Karmann Ghia 1972
Díkypata píše:Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů.
- threeseven
- náhodný kreativec
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 led 2003
- Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karmann Ghia 1972
Gratuluju k peknemu kousku! Skoda ze ho letos neuvidime.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...
and when I die I expect to find him laughing...