Karmann Ghia 1972

Pro prezentaci vašich vozidel se vzduchem chlazeným motorem VW a Porsche
Uživatelský avatar
elvis
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1226
Registrován: 28 bře 2006
Bydliště: Benešov u Prahy

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od elvis »

Píše:

Auto je doma, teď jen postupně dávat do kupy.

:wink:
... do killa !

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Laco »

Vitej dalsi majiteli KG v CR. Na to, abys litoval koupe je uz trochu pozde. Kazdopadne se nenech odradit par negativnimi prispevky a neber to tady jako neprekonatelne dogma.
Je tu spousta dobrych lidi co ti poradi, ale i spousta geniusu, ktere kdyz neposlechnes, tak te budou pranyrovat, bicovat a vlacet bahnem :-)
Nebud zbrkly, pekne si to tady procti a uvidis, pro jakou variantu se rozhodnes :
1. Posudlat a drandit - dostat do stavu pojizdneho a resit jen nefunkcni veci
2.Dle financnich moznosti provest kontrolu, rozborku,opravu a jezdit
3.Tunit zvlaste pak motory, brzdy, prevodovku a muziku
4 Tuzit neboli prznit a implementovat treba motor z Audi
5 Dostat auto do stavu vyjezdu z fabriky - moc drahy, ale u KG se vyplati
6 Renovace moc moc moc drahy a moc moc moc prace a vyzaduje to ale koupi co mozna nejvetsiho originalu
7 a zlaty hreb vecera je rady - rozjebat po dvorku, pustit na to " odborniky", financne vykrvacet a pak se snazit prodat hromadu srotu za jednu desetinu co si do toho dal.

Zvol si cestu a po ni se dej ;-)

P.s Ohledne KG jsem ti vedomostmi a zkusenostmi k dispozici.

Uživatelský avatar
martin_100
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2560
Registrován: 01 srp 2007
Bydliště: Rybnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od martin_100 »

No podle fotek vypadá v celku pojízdně ... neláká tě to zlegalizovat rozhejbat a chvilku si ho užít?

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

Pár detailů.
Přílohy
IMG_20170129_113614.jpg
IMG_20170129_113607.jpg
IMG_20170129_113337.jpg
IMG_20170129_112850.jpg
IMG_20170129_112646.jpg
IMG_20170129_112636.jpg
IMG_20170129_112530.jpg
IMG_20170129_112414.jpg
IMG_20170129_112410.jpg
IMG_20170129_112408.jpg
IMG_20170129_112353.jpg
IMG_20170129_112109.jpg
IMG_20170129_112106.jpg

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2294
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od wally »

Brzda37 píše:Ahoj, pojízdný je. Mě je ale líto v něm jezdit, když vím, že není úplně v cajku. Jsem na to asi ujetý ale nedělalo by mi to radost.
Spíš se budu těšit na to, jak se pomalu dá do kupy.
Fotky budu dávat sem.
Rada.... Jezdi od toho auta jsou...onehdy jsem ztravil 4roky a 250k Kč renovaci brouka...a už to nikdy neudělám :lol:
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Skid »

Zkousel jsi se podivat co je pod tou kouzelnou sitkou? Jako v jakem je stavu palubni deska? Bud rad. Zaklad mas. ;-)
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

Jj, díval jsem se. Palubka tam není. Takže další náklady...
Co jsem ale palubky viděl, asi bych ji měnil stejně. Bude to ale zajímavý nějak.rozumně ji sehnat. Přijde mi to opravdu hodně co za kus plastu chtějí.

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Laco »

Ahoj, s palubkou je u tohohle roku KG "problém". Palubka totiž není celokovová, ale má spoustu průduchů asi kvůli odlehčení. Tudíž be měla být oplastovaná jak seshora, tak zepředu a zespoda.

Protože já jsme koupil bouranej totální vrak, šel jsme cestou výměny celý palubky za starší ročník, t.j. bez plastu...jen laovaný plech.

Hlavně, NEKUPUJ plastové náhrady, nikdy to nesedí a je to strašný aušus!! Jediná cesta je sjíždět e-bayDE a US thesamba. Ono se to teď dobře říká, ale nechce to spěchat. Já jsme ze začátku taky hurá hurá nakupoval ve státech, co v EU nebylo. Z vlastní zkušenosti vím, že se to za 1-2-3 roky většinou objeví i v Evropě.(i když za vyšší cenu).

Takže si zvolil variantu komplet to rozebrat do šroubu , zkontrolovat, povyměňovat, přelakovat a vyleštit ? :lol:

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 7223
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od udeeska »

Brzda37 píše:Díky za radu. Budu muset jít tímto směrem.
Nedá se nic dělat. Nevíš, jestli origo byly taky lakované palubky nebo ne? Viděl jsem i imitaci dřeva. Tak jsem z toho zmatený.
Byly... tady se podivej jsou tam snad vsechny odrudy :D
https://www.google.com/search?q=VW+Karm ... X08AngM%3A
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
ToSvo
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 333
Registrován: 11 lis 2016

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od ToSvo »

Ale ty lana bych tam nechal. Je to takové originální - námořnické. :D
VW Brouk 1971 1.3L, pastel white/dogtooth blue
https://tosvobuba.wordpress.com

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Laco »

Ahoj, zasadni je, jak jsem psal rozhodnout se co chces.
Original tenhle rocnik ma pouze cernou . Vrsek je mekceny plast potazemy neco jako kozenkou, to same spodni lem. Celo je pouze z mekceneho plastu.
Ale.. jak vidis na svem aute, kreativite se meze nekladou. :D Takze pokud chces mahagon a nebo kuzicku je to na tobe.

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

Díky za rady. Už jsem se lehce zorientoval a nakoupil i fůru odbornÿh publikací. :D
Začal jsem sondovat ceny oprav atd. Co mě překvapilo při sjíždění fóra byla cena laku KG od Frančěska.
To je opravdu velká zlodějina.
Odvezl jsem auto na Moravu, ceny oprav jsou zde razantně menší a navíc se bude tvořit u kamaráďů.
Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.

Uživatelský avatar
Laco
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 870
Registrován: 31 říj 2011
Bydliště: Hřebeč
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Laco »

Ahoj, s cenou za lak je to slozite. Kdyz jsem si delal pruzkum, tak obecne se klasickym lakovnam moc do veternanu nechce. Kdyz najdes specialku, tak se cena za kit a lak pohybuje kolem 100tis. Protoze specialisti vi, ze by se mely svary cinovat, a kit nechat nejakou dobu "sednout" aby se lak nepropadal a cas jsou penize.
Idealni je sehnat sikovneho lakyru melouchem, dat mu pul roku a bude to parada. Tuhle cestu jsem zvolil a vysledek je co se tyce laku super a za podstatne mensi peniz.
Pokud se bude muset svaret, tak at kluci nezapomenou cin.
Off Docela me prekvapila informace od zamestnance autorizovaneho VW servisu,ze klempirum zakazali pouzivat na opravy novych aut kit a musi se cinovat.

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4893
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od SO 545 »

Urcite sa nemusi cinovat v autorizaku. Tak maximalne sa pouziva cinovy tmel. Vemi dobra vec ale trosku drahsia.
Ale skor ho presadzuje Skodovka ako VW.

Pracujem v lakovni VW-Skoda.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
pata
Příspěvky: 81
Registrován: 19 kvě 2013

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od pata »

Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů. =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 15178
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Sam »

Brzda37 píše:Jak jsem se dověděl, jakmile přivezeš do lakovny veterána, automaticky jde cena laku nahoru.
Máš na veterána, máš na přirážku za lak.
Pravy duvod bude v tom, ze pripravit stare auto pod lak je milionkrat tezsi. Vsechno je varene pokroucene nebo zrezle. V bocich se to vlni jak brazilska zena. Nebe a dudy polejvat novy plech na fabii nebo se crcat s 40 let starym klumprem.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Brzda37
Příspěvky: 16
Registrován: 27 led 2017

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od Brzda37 »

pata píše:Ahoj kluci,trochu se mezi vaší debatu o cinovani vložím, cinovat spoje a sváry dílů v autorizovaném servisu VW,škoda a Audi je povoleno už dlouho ,ale s používáním pozinkovaných karoserií je problém s přítomností olova v cinu.proto koncern povolil používání dvousložkového tmelu od Terosonu 5010.je dražší ale odpadá nahřívání plechů a možnost tvorby oxidace. Pro zajímavost Porsche přímo zakázalo cinovani a je možno použít pouze Teroson . pracuji jako karosář Porsche ....A návic se sním pracuje podstatně jednodušeji ....Jinak gratuluji k KG.peknej kousek.tak opravit to nejnutnější a jezdit.hodně štěstí a mnoho kilometrů. =D> =D> =D>
Díky

Uživatelský avatar
threeseven
náhodný kreativec
Příspěvky: 2548
Registrován: 13 led 2003
Bydliště: Za Vídrholcem doprava a ještě kousek
Kontaktovat uživatele:

Re: Karmann Ghia 1972

Příspěvek od threeseven »

Gratuluju k peknemu kousku! Skoda ze ho letos neuvidime.
I don´t want to start any blasphemous rumours but I think that God has sick sense of humor
and when I die I expect to find him laughing...

Odpovědět