Plechy okolo motoru

Odpovědět
Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 299
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Plechy okolo motoru

Příspěvek od Giovanni »

Ahoj, potřebuju radu zdejších ostřílených harcovníků. Řeším právě GO motoru a podle toho vykonavatele (pan Effenberger) je problém v plechách co mám kolem motoru, resp. ještě ty fotky neviděl, ale prý budou v budoucnu problém. No, to je vlastně jedno, to jenom tak proč to vlastně řeším - níže jsou fotky toho, jak tam ty plechy a motor mám vůbec uloženej (T2b '76 původně motor CV, teď motor CU z hranatýho (oboje typ4 2.0l akorát CU je s hydroštosama).

Dotaz č. 1:

Jsou to plechy a) z hranatýho napraný na prasáka do toho kulaťáka?
b) z kulatýho ale nějak tam prostě nelícujou (ty mezírky jsou jasně vidět)?
c) nějaká jiná varianta?

Popřípadě měl by někdo správný? Cenu neřeším, potřebuju to mít prostě v richtiku. (Kdyžtak pořeším v bazaru).

A dotaz č. 2:

Momentálně nemám prachy na motor i na kastli zároveň, zatím budu dělat to důležitější - čili motor. Kastle přijde na řadu třeba rok dva potom - postačí ty plechy co tam jsou, aby "odstínily" teplo od výfuku aby nešlo do sání a neku*vilo to ten zgenerálkovanej motor? Popř. mám rovnou řešit nový? Nebo až potom když se bude vyvařovat a pravděpodobně i měnit část kastle okolo celýho motoru?

Pravá strana zespoda:
20161031_150345.jpg
Levá strana zespoda:
20161031_150332.jpg
Zevnitř vpravo vpředu:
20161031_150247.jpg
Zevnitř vpravo vzadu:
20161031_150239.jpg
Zevnitř vzadu:
20161031_150219.jpg
Zevnitř vlevo vzadu:
20161031_150141.jpg
Dík moc všem. :|
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 708
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od tarmara »

Nevím proč to dělíš na dvě otázky? Ty plechy co tam máš na kulaťák nepasují, chybí ti tam i ucpávka okolo - ta ucpe jen úzkou štěrbinu. Pokud seženeš plechy, tak ti budou pasovat a při generálce kastle je jen vyndáš. A doporučuju je sehnat a hlavně dát okolo motoru i výše zmíněnou ucpávku, co těsní spáru mezi kastli a motor-plechama. Ta 1/ zabraňuje návratu horkého vzduchu od výfuku a válců k sacímu ventilátoru, 2/ brání nasávání poletujícího bordelu do motorového prostoru - on ventilátor funguje trochu jako lux a když to nebude brát "ušima", tak to vezme spodem...a spodem toho bordelu nasaje víc....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 299
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Giovanni »

Asi protože se neumím vyjádřit :) A budou na tenhle motor určitě pasovat plechy z kulatýho?
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od maxmax »

Musíš ještě zároveň s plechama vyměnit i altík a s ním i hliníkový obal ventilátoru ( na tenhle nejde novej altík přidělat)To těsnění kolem motoru je potřeba, i když já jsem s tou samou konfigurací jako máš teď jezdil 8 let :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Vendelin
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 970
Registrován: 08 led 2010
Bydliště: Brno

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Vendelin »

já bez plechů 4 roky

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3983
Registrován: 28 srp 2006

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Šíša »

Hele, vubec bych o tom nepolemizoval a co rekne Effa, to udelej :D On vi co mluvi. A ja sam za sebe si osobne nedovedu predstavit jezdit s plne nalozenym busem a s motorem bez spravnych plechu. Ty "pekla" na jihu kdy se clovek spali o zadni naraznik a na slunci je 45stC, prezto v motorovem prostoru, spravne oplechovanem, je "prijemne" klima.
Nicmene myslim ze bych nasel oplechovani ("kompletni" jen "bez" hornich plechu nad valce, neb ty potrebuju na jine pokusy) a i saharu (ten hlinikovej bazmekt v cem se toci turbina a pod.), mozna i vcetne altiku. Vyskub jsem to komplet z T2a (myslim) a motor byl prestrojeny CU myslim.

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 299
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Giovanni »

No, mně přijde, že i kdybych měl ty komplet kulaťákový plechy, že je nemám úplně kam dosadit protože ta díra na motor je podle mě na hulváta vořezaná flexou ... nezdá se vám z těch fotek?
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
eLzyx
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 767
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od eLzyx »

je to nějaké okudlané ... celá ta zadní příčka je nějaká divná. Pokud ta poslední fotka není nějak vzhůru nohama ... nějak tam postrádám plech s VIN číslem. Je to taková vlnka. Stejně tak mi přijde, že na té příčce chybí cirka 1cm "lem", který kopíruje tvar plechů na motoru.
Ale netuším, jestli se kastle pro 1.6 a 2.0 lišily ...
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od maxmax »

eLzyx píše:je to nějaké okudlané ... celá ta zadní příčka je nějaká divná. Pokud ta poslední fotka není nějak vzhůru nohama ... nějak tam postrádám plech s VIN číslem. Je to taková vlnka. Stejně tak mi přijde, že na té příčce chybí cirka 1cm "lem", který kopíruje tvar plechů na motoru.
Ale netuším, jestli se kastle pro 1.6 a 2.0 lišily ...
Nelišily, jenom 2litrový měli ještě jedno víko zezhora
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1050
Registrován: 01 pro 2010

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od evinsen »

má to ořezaný na nosníky a mám podezření že plechama okolo motoru myslel zrovna tohle uříznutý. v tomhle případě bych to spíš dopasoval na tu trojku...

Uživatelský avatar
eLzyx
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 767
Registrován: 20 říj 2011
Bydliště: Bílina

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od eLzyx »

až kolem 16h přijdu domů, můžu nafotit celkem zachovalý motorový prostor bez motoru ve svém busu, pro představu jak by to cirka mělo být ... jestli je zájem.
VW T2b 1973 1.6L, pastel white/kansas beige

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3983
Registrován: 28 srp 2006

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Šíša »

Nebude lepsi z nejake mrtvoly vzit kastle-plechy okolo motoru a dodelat to klidne i ted? Proste at je to jak to ma byt? Ona GO motoru neni prdel jak financne tak casove a skoda to pak nejak bastlit okolo. Paklize mu Effa udela ten motor tak jako me (vse vyvazene, srovnane, udelane komplet hlavy, treba tam zkusi i tu vacku co dal me), tak z toho bude, nebojim se rici, nadsenej a pri spravne a OK karburaci a vyfuku to bude radost s tim jezdit, neda se to srovnat s typ1 :D Tak tam dodelat na kastli plechy/lemy co tam maji byt by si to zaslouzilo, vic nez pekny lak a rovne plechy na kastli. Motor, podvozek (brzdy) a bay do toho neteklo a hura, apr desitek tisic km s tim najezdi nez se odhodla delat kastli komplet.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od maxmax »

Souhlas se Šíšou, kdyby to byl brouk, vem to čert, ale busík...... :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 299
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Giovanni »

VINko na fotce není vidět, je to kousek plechu nabodovanej na okraj tý díry... Za fotky budu rád. No a já bych to samozřejmě rád doplnil ať je to jak chce, ale nevím, kde to sebrat ty plechy ... nikde to nikdo nemá a druhovýroba se nevyrábí
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3983
Registrován: 28 srp 2006

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Šíša »

Plechy odrezane z karoserie budes muset udelat sam a bud na nekom namerit, nebo poskladat std oplechovani motoru a k tomu prizpusobit plechy dodelavane. Ohledne plechu motoru jsem se k tomu jeste bohuzel nedostal, aneb prace a zase prace :/ Zkusim ted o svatek, ale neslibuju.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od maxmax »

Šíša píše:Hele, vubec bych o tom nepolemizoval a co rekne Effa, to udelej :D On vi co mluvi. A ja sam za sebe si osobne nedovedu predstavit jezdit s plne nalozenym busem a s motorem bez spravnych plechu. Ty "pekla" na jihu kdy se clovek spali o zadni naraznik a na slunci je 45stC, prezto v motorovem prostoru, spravne oplechovanem, je "prijemne" klima.
Nicmene myslim ze bych nasel oplechovani ("kompletni" jen "bez" hornich plechu nad valce, neb ty potrebuju na jine pokusy) a i saharu (ten hlinikovej bazmekt v cem se toci turbina a pod.), mozna i vcetne altiku. Vyskub jsem to komplet z T2a (myslim) a motor byl prestrojeny CU myslim.
Kdyby na to přišlo, plechy nad válce mám nazbyt...
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
gandy
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 580
Registrován: 07 dub 2008
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od gandy »

Mám typ 1 motor, takže můžu posloužit spíš naměřením motorovýho prostoru a těch vlnek v něm. Podle mě je nejlepší si to na místě naměřit podle jinýho busu. Ty vlnky jsou dost specifický :). Pokud chceš, tak se někdy o víkendu zastav si je přeměřit a rovnou udělat. Nějaký zbytkový plechy na dílně určitě najdem a nic za to nechci. Auto mi stojí 40 km od Prahy, u D1. Pro tebe asi ale daleko?
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"

Uživatelský avatar
Giovanni
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 299
Registrován: 15 bře 2014
Bydliště: Plzeň

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od Giovanni »

gandy píše:Mám typ 1 motor, takže můžu posloužit spíš naměřením motorovýho prostoru a těch vlnek v něm. Podle mě je nejlepší si to na místě naměřit podle jinýho busu. Ty vlnky jsou dost specifický :). Pokud chceš, tak se někdy o víkendu zastav si je přeměřit a rovnou udělat. Nějaký zbytkový plechy na dílně určitě najdem a nic za to nechci. Auto mi stojí 40 km od Prahy, u D1. Pro tebe asi ale daleko?
Díky moc, kdyžtak se ozvu.

Díky všem, tenhle topic nechám odpočívat, protože Effa nebude mít čas dřív než za rok :D Takže do tý doby se na to musim vykašlat.
Stará láska možná rezaví, ale na to to nejezdí :heart:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4994
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Plechy okolo motoru

Příspěvek od maxmax »

Já mám teď motor venku, takž by sis to mohl oměřit velmi pohodlně.......Auto stojí v Praze 3 km ob Plzeňské dálnice :D
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Odpovědět