Brouk '76
Brouk '76
Dal jsem si nacas... Muj pribeh s Kulickou zacal 26.1.2011 vyletem na Teplicko, odkud jsem ji s kamaradem pritahnul na lane. Bylo asi minus deset a byl jsem zmrzly jak drozd, ale stastny. Laska na prvni pohled. Byla presne tim, co jsem hledal. Mel jsem za sebou svoji prvni nenarocnou, zato casove pomerne zdlouhavou renovaci Nebrouka '74 (http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?f=6&t=4720), ktereho se mi zzelelo huntovat v zime v soli, tak jsem jako ortodoxni broukar nutne potreboval neco, ceho mi lito nebude (ano, tehdy jsem si vazne myslel, ze nebude). Zamer byl prosty: lehce posudlat a drandit. Po technicke strance cajk, ale jinak nic moc neresit, uzivat, uzivat a uzivat.
Je to pozdni Nemec vyrobeny v roce 1976, v relativne puvodnim a pomerne kompletnim stavu, s velmi solidni plecharinou, ktera si nerika o okamzitou body-off renovaci. Rizeni bez vule, kulisa razeni bez vule, puvodni elektrika v naprosto panenskem nezbastlenem stavu. Auto nejspis pochazi z Rakouska, podle nalepky na zadnim okne jsem usoudil, ze pochazi od dealera Autohaus Gmünd. V Cechach ji prede mnou chvili vlastnil Duffy a pak jeste jeden majitel, ktery si nakonec svuj zamer s broukem rozmyslel a postavil Kulicku na bazar. Cekala na me.
Je to pozdni Nemec vyrobeny v roce 1976, v relativne puvodnim a pomerne kompletnim stavu, s velmi solidni plecharinou, ktera si nerika o okamzitou body-off renovaci. Rizeni bez vule, kulisa razeni bez vule, puvodni elektrika v naprosto panenskem nezbastlenem stavu. Auto nejspis pochazi z Rakouska, podle nalepky na zadnim okne jsem usoudil, ze pochazi od dealera Autohaus Gmünd. V Cechach ji prede mnou chvili vlastnil Duffy a pak jeste jeden majitel, ktery si nakonec svuj zamer s broukem rozmyslel a postavil Kulicku na bazar. Cekala na me.
Naposledy upravil(a) Hrošík dne 27 pro 2015, celkem upraveno 1 x.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Nekolik dni mi trvalo, nez jsem Kulicku zprovoznil. Z puvodniho motoru 1200ccm byl citit potencial, ale mel dva problemky: zapalovani a karburaci. Po vymene oleje, svicek a zapalovacich kabelu a po Herbieho profesionalni repasi original karburatoru Solex 30 PICT-3 zacal motor fantasticky vykracovat. Po vymene vsech brzdovych prasatek, kontrole vsech funkcnich prvku a po ociste interieru i exterieru byla Kulicka pripravena k provozu. A aby nevypada tak smutne, pujcil jsem ji KronnPrinze z Hrosika, ktere ji slusi.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Netrvalo dlouho, a Kulicka plne prevzala roli rodinneho vozu. Fotka je z 21. kvetna 2011 ze Sazavskeho ostrova - to byl nas prvni rodinny vylet Kulickou. Cela cesta probehla bez problemu, teprve asi 400m pred domem Kulicka na krizovatce chcipla a po nastartovani se motor podivne hadal a nesel za plynem. Po blizsim ohledani jsem zjistil, ze z karburatoru vypadla original zatka Bohuzel se ztratila, ale vyresil to mirne zapilovany desetnik prilepeny tekutym kovem (trik mi poradil Herbie).
Naposledy upravil(a) Hrošík dne 27 pro 2015, celkem upraveno 2 x.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
rovnosvětlo s blinkrama v nárazníku a ve světlých originál barvách je hrozně hezkej brouk . Ať dělá radost !
Re: Brouk '76
Soucasti posudlani bylo osetreni jinak pomerne zdrave podlahy. Za obrovskou pomoc dekuji Elvisovi, ktery se mnou dva dny obetave brousil a natiral. A jeste mi zapujcil paradni neprosezene cerne sedacky s operkami. Po tomto drobnem upgradu jsem se uvnitr Kulicky zacal citit dobre K pocitu bezbreheho stesti mi chybi jen cerna zadni sicna a cerne tapecaky
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Attack 2011: Seznameni Kulicky s Hnusikem Pro me docela smolna akce, zevnitr okysla nadrz si vybrala svoji dan a trysky v karburatoru se mi zacaly ucpavat jemnym bordelem. Takze to chvili jelo, chvili nejelo... az jsem kvuli tomu zmeskal kamaradovu svatbu. Kulicka vstoupila do dejin
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Vzdycky jsem snil o dobrodruzstvi ve stylu "vytahnout auto z kopriv a podniknout s nim dlouhou vypravu". Zpocatku jsem uvazoval o navsteve kamaradu v Lucembursku, ale po projednani v rodinne rade se jako potencialne zajimavy cil a zaroven dostatecna challenge ukazal Dublin, ke kteremu mame vrelou vazbu. Danikovi je uz rok a pul a cestovani snasi skvele. Neotalime, bereme stan, par nejnutnejsich veci a nahradnich dilu, a vyrazime... Nemecko, Lucembursko, Francie, Anglie, Wales, Irsko a zpatky pres Belgii, Nizozemi, Nemecko (vzali jsme to pres brouci mekku Wolfsburg) a domu. Tri tydny na ceste (20.6. - 9.7.2011), celkem 4500km, milion zazitku, vzpominky na cely zivot. A Kulicka to zvladla znamenite, po ceste jsem menil pouze klinak a lanko plynu a dvakrat profouknul volnobeznou trysku. Ted, s odstupem casu, si rikam, jakou jsme meli kliku Uzasne praktickou zahradku pres zadni kapotu nam na cestu zapujcil Marty, moc dekujeme.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk '76
Mirku, nádherný, jen tak dál...s Kuličkou dokážeš objet svět
Hodně šťastných kilometrů
Hodně šťastných kilometrů
Re: Brouk '76
Michale, moc dekuju. Jsi pro me v tomto smeru obrovskou inspiraci.
Sezonu 2012 jsme s Kulickou zahajili v punkovem stylu. Elvis me potesil fantasticky zdravymi zadnimi blatniky s podkovami a zadni kapotu (oboje pochazi z ex Compiho Freda). Neuveritelny sikula Tom mi vyvaril zadni spicky a udelal sundavaci zadni celo, poopravil jiz dosti unavenou usatou predni napravu a navaril do ni stelovaci hrebinky od CSP. V Kuri jsem poridil kratsi predni tlumice Kofap, predek snizil o 6cm a upravil sbihavost. Pod kapotu se prestehovala dvoukanalova trinactka z Hrosika a sehnal jsem zachovaly original cerny brouci interier, kteremu dominuje triramenny volant Porsche. Samozrejme nezanedbavam beznou udrzbu: novy olej v motoru i prevodovce, nove manzety na poloosach, nove kotouce a desky na predku, serizena rucni brzda, nove topniky od CSP. Auto funguje bajecne a dela radost, ale chce to rychle nalakovat, at nejsme za nejvetsi ostudu.
Sezonu 2012 jsme s Kulickou zahajili v punkovem stylu. Elvis me potesil fantasticky zdravymi zadnimi blatniky s podkovami a zadni kapotu (oboje pochazi z ex Compiho Freda). Neuveritelny sikula Tom mi vyvaril zadni spicky a udelal sundavaci zadni celo, poopravil jiz dosti unavenou usatou predni napravu a navaril do ni stelovaci hrebinky od CSP. V Kuri jsem poridil kratsi predni tlumice Kofap, predek snizil o 6cm a upravil sbihavost. Pod kapotu se prestehovala dvoukanalova trinactka z Hrosika a sehnal jsem zachovaly original cerny brouci interier, kteremu dominuje triramenny volant Porsche. Samozrejme nezanedbavam beznou udrzbu: novy olej v motoru i prevodovce, nove manzety na poloosach, nove kotouce a desky na predku, serizena rucni brzda, nove topniky od CSP. Auto funguje bajecne a dela radost, ale chce to rychle nalakovat, at nejsme za nejvetsi ostudu.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Zari 2012? Sitovy graf hlasi, ze se blizi rodinna dovolena v Chorvatsku.
Dejvid nam paradne vylepsil fazonu prdelky, dekujeme.
Vymenil jsem puvodni vysleple paraboly za tunerske Helly s krizem, sviti moc pekne.
A mistr kovotlacitel Jiri Poledne (vizte reference) mi vyrobil hlinikove poklicky na KronnPrinze dle doboveho obrazku. Sedi i vypadaji skvele.
S Kulickou mam najezdeno 21 tisic kilometru, vse funguje a jizda je prijemna. Jen by to sneslo o par poniku navic...
Dejvid nam paradne vylepsil fazonu prdelky, dekujeme.
Vymenil jsem puvodni vysleple paraboly za tunerske Helly s krizem, sviti moc pekne.
A mistr kovotlacitel Jiri Poledne (vizte reference) mi vyrobil hlinikove poklicky na KronnPrinze dle doboveho obrazku. Sedi i vypadaji skvele.
S Kulickou mam najezdeno 21 tisic kilometru, vse funguje a jizda je prijemna. Jen by to sneslo o par poniku navic...
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Sezona 2012 nam skoncila a s Kulickou mame najezdeno celkem 25 tisic kilometru.
Plany na sezonu 2013 jsou velike. Odjakziva se mi libila rada prvku z kalifornskeho stylu, dlouhodobou inspiraci je pro me Dejviduv zlatak. V prosinci 2012 jsem se rozloucil s puvodnim Kuliccinym outfitem a poprosil Toma o nekolik klempirskych uprav.
Zimni radovanky 2012/2013 jsme stravili mirne flekati, ale po klempirske strance jiz finalne pripraveni na novy kabatek.
Plany na sezonu 2013 jsou velike. Odjakziva se mi libila rada prvku z kalifornskeho stylu, dlouhodobou inspiraci je pro me Dejviduv zlatak. V prosinci 2012 jsem se rozloucil s puvodnim Kuliccinym outfitem a poprosil Toma o nekolik klempirskych uprav.
Zimni radovanky 2012/2013 jsme stravili mirne flekati, ale po klempirske strance jiz finalne pripraveni na novy kabatek.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Duben 2013: Kulicka je sverena do nejpovolanejsich rukou. Dejvid se s pripravou mazlil uplne do maxima, skoro jsem ho musel premlouvat, at uz toho necha... vzdyt EBI5 je za dvermi
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk '76
Hezký Hrošíku. A co že tak najednou ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Brouk '76
Same, diky. Uz byl nejvyssi cas, Kulicce jsem to dluzil a nejak jsem se ne a ne a nemohl odhodlat zacit. Zaroven me mrzi, ze nemam vic fotek, s cim vsim jsem si vyhral - je tezke montovat a dokumentovat zaroven. V tomto ohledu mam obrovske rezervy a obdivuji vsechny, co vytvari fotonavody krok za krokem.
19.6.2013 byl muj stastny den. V zasobe jsem mel predchystane vycistene a opecovane dily, prikoupil jsem par NOSovek, abych na tu nadheru nemontoval nejaky prasivy smelc. Strojeni jsem si naramne uzival.
19.6.2013 byl muj stastny den. V zasobe jsem mel predchystane vycistene a opecovane dily, prikoupil jsem par NOSovek, abych na tu nadheru nemontoval nejaky prasivy smelc. Strojeni jsem si naramne uzival.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Re: Brouk '76
Dostrojeni na hlavni akci sezony 2013 se povedlo, ale bylo to jen tak tak. European Bug-In 5 v Chimay jsme absolvovali v novem kabatku - original VW odstin PastelWeiss L90D, ve kterem byla Kulicka vyrobena. Vse funguje vytecne, i na dlouhe ceste se auto chova velmi kultivovane, trinactka dvoukanal odvadi spolehlivou praci, jen nejaci ti ponici navic proste chybi... obzvlast, kdyz cilime na echt californii
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk '76
pekne
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Brouk '76
Marosi, moc dekuju. Od fachmana, jako jsi ty, si toho velice vazim. A s nadsenim sleduju topic "Kilco za kilco"!
Po sezone 2013 jsem zadumcivy. Skoro nikam s Kulickou nejezdime, porad neco studuji, sjizdim vsechny mozne americke weby a snim. Snim o tom, ze dezertuji z aircooled sveta a neznou Kulicku prestavim na watercooled bastarda BUGARU... Dlouho jsem to rozmyslel a zvazoval pro a proti, ale nakonec jsem se rozhodl, ze se do toho pustim.
Objednal jsem adapter kit od Kennedyho pro nasroubovani motoru Subaru EJ20/EJ22/EJ25 na standardni brouci/busi prevodovku. Kdyz sada dorazila, peclive jsem ji prozkoumal a naznal, ze sesroubovani Suba motoru s brouci skrini je pohoda. Pak jsem sehnal idealniho darce motoru, kompletni Subaru Legacy EJ22 (elektronicky vstrikovany ctyrvalcovy vodou chlazeny boxer o maximalnim vykonu 100kW).
Veskery hardware jsem mel pohromade, stacilo vsechno rozebrat, vycistit, zkontrolovat, vymenit rozvody, maximalne zjednodusit kabelovy svazek a ponechat jen nezbytne minimum pro motor management, otocit sani a ... NAINSTALOVAT VODU. Tak, jako Kauly Jenomze se objevilo NECO, co mi reklo STOP!!! Tak jsem napsal inzerat, a behem nekolika dni putovala cela zastavbova sada na Slovensko. Kulicka zustava aircooled! No jo, jenomze... par poniku ji stale chybi
Po sezone 2013 jsem zadumcivy. Skoro nikam s Kulickou nejezdime, porad neco studuji, sjizdim vsechny mozne americke weby a snim. Snim o tom, ze dezertuji z aircooled sveta a neznou Kulicku prestavim na watercooled bastarda BUGARU... Dlouho jsem to rozmyslel a zvazoval pro a proti, ale nakonec jsem se rozhodl, ze se do toho pustim.
Objednal jsem adapter kit od Kennedyho pro nasroubovani motoru Subaru EJ20/EJ22/EJ25 na standardni brouci/busi prevodovku. Kdyz sada dorazila, peclive jsem ji prozkoumal a naznal, ze sesroubovani Suba motoru s brouci skrini je pohoda. Pak jsem sehnal idealniho darce motoru, kompletni Subaru Legacy EJ22 (elektronicky vstrikovany ctyrvalcovy vodou chlazeny boxer o maximalnim vykonu 100kW).
Veskery hardware jsem mel pohromade, stacilo vsechno rozebrat, vycistit, zkontrolovat, vymenit rozvody, maximalne zjednodusit kabelovy svazek a ponechat jen nezbytne minimum pro motor management, otocit sani a ... NAINSTALOVAT VODU. Tak, jako Kauly Jenomze se objevilo NECO, co mi reklo STOP!!! Tak jsem napsal inzerat, a behem nekolika dni putovala cela zastavbova sada na Slovensko. Kulicka zustava aircooled! No jo, jenomze... par poniku ji stale chybi
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brouk '76
Přiznej se, že jsi šel tak po ulici a najednou jsi potkal Rozum?Hrošík píše:... Jenomze se objevilo NECO, co mi reklo STOP!!!
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Brouk '76
Udrzat to v duchu VW / ako cistu rasu / daj tam 2.1 Wasserboxer. velmi dobra konverzia , pritom hromada vykonu bez akych kolvek uprav motora.
Re: Brouk '76
No, abych rekl pravdu, sel jsem takhle po ulici, dostal jsem peknych par facek, rozsvitilo se mi, a s jasnou mysli jsem pak celou zastavbu Subaru oznacil za slepou vyvojovou vetevlišák píše:Přiznej se, že jsi šel tak po ulici a najednou jsi potkal Rozum?
S tou cistou rasou je to svata pravda, Johne, dnes to citim uplne stejne. Timto Kulicce slibuji, ze zadne dalsi obdobne pokusy o hanobeni rasy uz nebudou Konverze na WBX je velmi dobra zejmena pri soucasne uprave na aircooled, ale to uz je komplexnejsi pribeh a pro me zatim prilis vysoky level.john píše:Udrzat to v duchu VW / ako cistu rasu / daj tam 2.1 Wasserboxer. velmi dobra konverzia , pritom hromada vykonu bez akych kolvek uprav motora.
Bug 1966 crossover PastellWeiss L90D
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt
Duc 1999 SS caferacer SchwarzMatt