Subaru frankenstein
Re: Subaru frankenstein
jelikož auto je jenom v garáži a jsou tam chvilku , tak zatím dobrý . Výrobce Jopex tuším , už je mám nějaký pátek doma , jsou přímo určený na brouka včetně všeho příslušenství ( chybí pouze ségrovka na spodní úchyt ) , cena ale určitě bude odpovídat kvalitě .
Bohužel v mezičase doma probíhají práce na jiných autech , tak Subaru brouk odpočívá v garáži a čeká na poslední fázi lakování . Po laku se uhladí voda + elektrika a už to snad bude odsejpat .
Aspoň volný čas využívám k dokoupení dílů , dneska jenom drobnosti : bílé Hella blikače + Osram diadémy a chromové krytky na VDO budíky :
Bohužel v mezičase doma probíhají práce na jiných autech , tak Subaru brouk odpočívá v garáži a čeká na poslední fázi lakování . Po laku se uhladí voda + elektrika a už to snad bude odsejpat .
Aspoň volný čas využívám k dokoupení dílů , dneska jenom drobnosti : bílé Hella blikače + Osram diadémy a chromové krytky na VDO budíky :
Re: Subaru frankenstein
subaru brouk se vrací do hry . Dneska pomalým rozjezdem , kdy jsme rozmotávali zbytek elektriky do co nejjednoduššího provedení . Plus jsme čistili přívod paliva kolem motoru a sací potrubí . Takové líné nedělní netaháníčko .
Re: Subaru frankenstein
Subaru brouk bude mít sportovní sedačky , takže se tomu musel přizpůsobit i držák sedačky . Určitě jsem chtěl zachovat funkční pojezd a proto jsme zkanibalizovali jedny sedačky , co se nám doma váleli .
finále :
finále :
Re: Subaru frankenstein
dneska dodělány držáky sedaček , použity plastové pojezdy z Golfa trošku upravené + čištění drážek na podlahách pro pohodlný krok . Doděláno odhlučnění tunelu , rozebrán a namazán mechanismus stěračů . A ze Subaru motoru se sundavá černá barva , protože na sání a hlavách se začla loupat z hliníku , zato na bloku motoru drží fest . Plus pro barevné oživení v motoru použiju červené hadičky na podtlak a červené palivové potrubí co vede kolem sání :
Re: Subaru frankenstein
Hele jen uvaha: vy udelate vztekleho brouka, nandate sportovni sedacky a nechate uchyceni na "viklajici" se trojnozce?
Re: Subaru frankenstein
s těma pojezdama z golfa to je o dost lepší , než s původníma "trojúhelníčkama" co měl brouk , tam byla vůle .
Re: Subaru frankenstein
jak jsem psal výše , rozebíral a promazával se motůrek na stěrače , bohužel se hráblo do blbé krabice a vytáhnul jinej typ než potřebujem , toho jsme si všimli samozřejmě až při zkušební montáži ... opakováním spějem k mistroství :
pár fotek jenom před a po , aby topik nebyl bezcenný , kdo chce vidět komplet postup , tak mrkněte na Evžena :
vlevo je ten náhodou opravený , vpravo namazaný , tempem a voskem vyblejskaný v pervolu vypraný , ozkoušený , do tohoto vozu pasující motorek stěračů
plus děláme elektrickej větrák na ofuk předního okna , ale o tom až příště , až bude hotovej .
pár fotek jenom před a po , aby topik nebyl bezcenný , kdo chce vidět komplet postup , tak mrkněte na Evžena :
vlevo je ten náhodou opravený , vpravo namazaný , tempem a voskem vyblejskaný v pervolu vypraný , ozkoušený , do tohoto vozu pasující motorek stěračů
plus děláme elektrickej větrák na ofuk předního okna , ale o tom až příště , až bude hotovej .
Re: Subaru frankenstein
Já když jsem tenkrát dával dokupy tu elektriku na mojem Broukovi tak jsem jenom vyházel pojistky co nebyly potřeba k chodu motoru a nechal jsem jen ty k chodu motoru,ten svazek byl hodně komplikovanej a byl propojenej i se světelným obvodem a tak hrozilo že kdybych vystříhal něco špatně tak by to asi nejelo a bál jsem se že bych odpálil počítač,jinak to máš moc hezky spracovanýKauly píše:subaru brouk se vrací do hry . Dneska pomalým rozjezdem , kdy jsme rozmotávali zbytek elektriky do co nejjednoduššího provedení . Plus jsme čistili přívod paliva kolem motoru a sací potrubí . Takové líné nedělní netaháníčko .
VW 1303 1,8 turbo cabrio
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru frankenstein
tady jedna fotka s vystříhávání
VW 1303 1,8 turbo cabrio
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=27757" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Subaru frankenstein
jojo na tuhle hromadu kabelů si pamatuju , zrovna minulý týden jsme byli na vrakovišti kostit kus elektriky kvůli barvám , protože potřebujeme prodloužit svazek , aby to bylo čistě zpracované .
Jinak do sbírky dílů přibyl třeba znáček na přední kapotu , ze kterýho mám velkou radost :
Jinak do sbírky dílů přibyl třeba znáček na přední kapotu , ze kterýho mám velkou radost :
- Milan NM
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 736
- Registrován: 25 pro 2015
- Bydliště: SK-Nove Mesto nad Vahom
Re: Subaru frankenstein
Pokracovanie nebude?
Re: Subaru frankenstein
bude , v mezičase jsme dali do provozu tu 1302 a teď se vrátíme k subaru . Aktuálně jsem ve fázi objednávání ( olejovej chladič , přední stabilizátor ) atd ... a čekám až se tátovi trochu uklidní příval lidí do servisu .
- wally
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 20 říj 2010
- Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
Kolik váží ten pojezd sedaček?
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
First Czech EBI-Racer on Weber carbs
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------
Re: Subaru frankenstein
pojezd sedaček váží nula nula prd , bohužel jsem byl líný ho odnést na kuchyňskou váhu , snad jindy , slibuju
pořídil jsem interiér od TMI , lemovky pěkný , ty konce co nejsou vidět taj jsou odfláklý a střapatý a chce to dodo ( dodělat doma ) . Dneska jsme byli ve fázi odhlučňování , použil jsem tento asfaltobuhvícolepenkový odhlučňovací materiál původem z 1302 trošku přizpůsobyl a dal pod nohy řidiči a spolujezdci , přes tunel jsem dal samolepící molitan 9mm .
přední půlka hotová :
na spodní stranu zadních koberečků jsem nalepil taky samolepící molitan 9mm
Ještě přední náprava šla dneska ven a na kontrolu k povolanějším ..
pořídil jsem interiér od TMI , lemovky pěkný , ty konce co nejsou vidět taj jsou odfláklý a střapatý a chce to dodo ( dodělat doma ) . Dneska jsme byli ve fázi odhlučňování , použil jsem tento asfaltobuhvícolepenkový odhlučňovací materiál původem z 1302 trošku přizpůsobyl a dal pod nohy řidiči a spolujezdci , přes tunel jsem dal samolepící molitan 9mm .
přední půlka hotová :
na spodní stranu zadních koberečků jsem nalepil taky samolepící molitan 9mm
Ještě přední náprava šla dneska ven a na kontrolu k povolanějším ..
Re: Subaru frankenstein
Abych se vrátil k té přední nápravě , už od té doby co to auto máme je na něm štelovací náprava , ale zatím jsme jí moc nezkoumali , ale onen osudný čas přišel , když jsme testovali jak sedí blatníky s kolama , tak jsme si všimli že auto po chvilce "padá na předek" . Po detailnějším průzkumu to byla štelovatelná náprava od CSP , ale k aretaci výšky je potřeba protikus ozubení ( viz foto opravné sady , co jsem objednal ) , který minulý majitel prošustroval , tak si postačil tím , že pod šroub nasmrkal svár z COčka a díky tomu náprava při prohoupnutí šla až na horní okraj díry a pak padala .
Foto opravné sady , chybějící dílek je vlevo nahoře :
foto sváru a poskozeného ozubení :
Při návštěvě u povolanejších došlo na vytažení torzek a dojde na čištění , protože ve spodní trubce byla vazelína s vodou :
rovnou při té příležitosti , jsem si řekl , že štětkolak vyměním za stříkaný zinkový základ a potom černou barvu , takže jdeme opět na kov , na fotce již po odstranění starých ozubení na nastavení výšky :
a jako třesnička přibude CSP 19mm přední stabilizátor s touhle CSP montážní sadou , uretanový uložení jsou u stabíku , fotku nemám :
Za pomoc s objednávkou z CSP děkuji 5š , který si to asi nepřečtě :/
Foto opravné sady , chybějící dílek je vlevo nahoře :
foto sváru a poskozeného ozubení :
Při návštěvě u povolanejších došlo na vytažení torzek a dojde na čištění , protože ve spodní trubce byla vazelína s vodou :
rovnou při té příležitosti , jsem si řekl , že štětkolak vyměním za stříkaný zinkový základ a potom černou barvu , takže jdeme opět na kov , na fotce již po odstranění starých ozubení na nastavení výšky :
a jako třesnička přibude CSP 19mm přední stabilizátor s touhle CSP montážní sadou , uretanový uložení jsou u stabíku , fotku nemám :
Za pomoc s objednávkou z CSP děkuji 5š , který si to asi nepřečtě :/
Re: Subaru frankenstein
Další balíček co dorazil je olejovej chladič , jak jsem dříve zmiňoval , kvůli seříznutí olejové vany a tím pádem zmenšenému obsahu oleje . Na doporučení kamarádů co štelujou motory jsem vzal typ s termostatem . Dobra vychytávka je na sendviči dvě další díry do který se může dát čidlo na teplotu a tlak oleje , případně zaslepit . Já budu měřit teplotu , tak jsem to uvítal .
Re: Subaru frankenstein
stále makám na přední nápravě , dneska šla stará mazelína ven , vevnitř zůstaly jenom středové ořechy na nastavení výšky :
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
Je to chutovka cistit zevnitr, co?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Subaru frankenstein
né moc horší než pákové tlumiče , ba ne , dělám si srandu ... 4 hadry na klacku umřely , pak čistič v tlakové nádobě , wap , odmašťovač , wap , wap , wap , vyfoukat a bylo to čistý . Na druhou stranu ještě , že jsme nápravu rozdělali , protože jehličková ložiska byla dvě na odchodu a jedno mělo poškozenou klec .
Dneska jsem vyburcoval tchána , že bych potřeboval tigem přivařit ty štelovací domečky na snížení , souhlasil , tak jsme s tátou naložili nápravu do 1302S ( do kufru se vešla jen tak tak ) a jeli na výlet .
Zde foto sváru chvilku po dovaření :
Po očištění sváru :
A "zítra" už si jenom dodělám drobné detaily , pořádně pročistím odtokovej kanál a přijde na řadu odrezovač a pak zinkovej základ :
Dneska jsem vyburcoval tchána , že bych potřeboval tigem přivařit ty štelovací domečky na snížení , souhlasil , tak jsme s tátou naložili nápravu do 1302S ( do kufru se vešla jen tak tak ) a jeli na výlet .
Zde foto sváru chvilku po dovaření :
Po očištění sváru :
A "zítra" už si jenom dodělám drobné detaily , pořádně pročistím odtokovej kanál a přijde na řadu odrezovač a pak zinkovej základ :
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru frankenstein
vcelku slusne zvarene.
TIG ja na taketo veci viac ako dobra volba.
TIG ja na taketo veci viac ako dobra volba.
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž