Žralokův2 sen - projekt..
Re: Žralokův2 sen - projekt..
ahoj všichni-myslím netřeba si vykat.Jinak Same,právě se obávám,že to nebude podle tvých představ a asi ani podle mých.Jsem limitován penězi a časem,každopádně budu rád za rady.Je mi jasný,že ne každýmu se bude líbit můj postup.Při prohlížení tváho blogu jsem zcela beznadějný .Uvidíme jak mi to půjde
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žralokův2 sen - projekt..
To ja jen tak ze zdvorilosti kdyz nevim kdo je na druhe strane klavesnice.
pokud je tomu tak, ze jde o penize, jdi cestou co nejlepsi karosariny. Aby vse pasovalo, byly vsude ty spravne spary. Pamatuj ze 55 nema vedeni dveri, takze kdyz nebudou v poradku cepy a geometrie, zamek ti pri zavirani nepomuze. A perfektni dvere delaji dobreho brouka. Dtto kapoty. Predni a zadni celo at ma
prolisy dvojiteho H, spravne prahy s radiusem, cilko bez vyrezu, atp. a zkratka at neni na prvni pohled videt ze je to slepenec 1955-89.
Mechaniku a motor muzes osidit. To je resitelne za provozu.
pokud je tomu tak, ze jde o penize, jdi cestou co nejlepsi karosariny. Aby vse pasovalo, byly vsude ty spravne spary. Pamatuj ze 55 nema vedeni dveri, takze kdyz nebudou v poradku cepy a geometrie, zamek ti pri zavirani nepomuze. A perfektni dvere delaji dobreho brouka. Dtto kapoty. Predni a zadni celo at ma
prolisy dvojiteho H, spravne prahy s radiusem, cilko bez vyrezu, atp. a zkratka at neni na prvni pohled videt ze je to slepenec 1955-89.
Mechaniku a motor muzes osidit. To je resitelne za provozu.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Žralokův2 sen - projekt..
to je právě ono-plechařina-auto je vyvařený komplet a dělal to podle mě jednorukej slepej strejda,nenašel jsem žádný známky,že by tam někdo vevařil pomocnej rám proti zkroucení boudy.Takže si to dovedeš asi představit.Všechny potřebné otvory jsou bud zavařeny nebo převařeny na nějakej jinej bazmek.Panty dveří k vnějšímu plášti jsou třeba taky přivařeny a zámky tam jsou taky dobastlený z novějšího modelu
Re: Žralokův2 sen - projekt..
chlapáci dotaz těhlice-svislý čep-má být zvrchu a zaspod nějaké zaslepení,aby se dovnitř nedostával čurbes???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žralokův2 sen - projekt..
Svisly cep je chranen pouzdrem vodorovneho cepu.vicka tam nejsou, u ovala. Katalog,chce to katalog na 55ku. A dilenskou prirucku ze stejneho roku.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Žralokův2 sen - projekt..
máš nějakej tip,kde sehnat něco srozumitelnýho??
Re: Žralokův2 sen - projekt..
Chlapci,mám trovhu problém.A tak se na vás obracím s prosbou.Potřebuju na vařit zpět pojezdy sedaček a potřeboval bych nějaký šémátko s rozměrama.Nebo to alespon oměřit.Samo já je neuřezal,to nějakej prznič přede mnou.Dík
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žralokův2 sen - projekt..
Na obou stranách je to shodné umístění. Řidičova sedačka je mírně naklopená ke spolujezdci, tedy jedna vyšší kolejnice zcela vlevo.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912