moje bývalé i současné motorky
moje bývalé i současné motorky
a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda 8) Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam? Šla do Holandu.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 17 led 2008, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
a to ještě poodhlídnu od toho, že perák je srajda Sorry Axi:) Ale tuhle jsem viděl: kývka 350 Automat s Velorex sajdou a Pávem, po reko, za 130000. Šla kam?
Hm, já teda za srajdu víc než Péráka považuju zrovna třeba to pětikilo nebo Autoamtika, ale to je věc názoru, by? podloženýho letitejma zkušenostma (ne mejma) , poruchovostí a třeba i tou podělanou a neobjektivní prodejností ve svý době. Ale to je asi na inou debatu na inym foru že?
v pohodě. Péráka mam, ale nežeru ho tak jako třeba Termixe.Sorry Axi:)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Objektivně vzato je 500OHC těžkej sypák...ale je to poslední poválečnej čtyřtakt minulýho století(prototypy a různý bastly s k orejskejma kopiema Hondy 125 nepočítám) a krásná motorka, takže je logický, že jde nahoru.
Vůbec je to směšný, jak vždycky jeden čas nějaká věc vyletí do uplných nesmyslů, pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)
Vůbec je to směšný, jak vždycky jeden čas nějaká věc vyletí do uplných nesmyslů, pak se trochu vrátí do reálu (Velorex, vozíky Pav 40, 41)
Jawa T360
motor T361
válce, písty, kruhy, kolena T362 pro větší kompresní poměr a chladící plochu
motor komplet GO, včetně vyvážení klikového ústrojí a repase převodovky
bezkontaktní zapalování
dvouklíčové brzdy na obou kolech
12V instalace
díky 16kám kolům měla solidní odpich a 640ky mi leckdy nestačily jak jsem pelášil:)
PAVa jsem k ní měl...
moc se mi po ní stýská:/
8)
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 25 lis 2004, celkem upraveno 2 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Mám doma už deset let ČZ 250 jednovýfuk. vče origo (černý lak, chromy - už lehce jetý) r.v. 1956
Teď jezdím ale na DR Big 800 v úpravě na dlouhý cesty - prolítal jsem na ní celou Evropu... na jaře ale půjde do světa ... není ta takový blbosti, jako je motorka čas
Teď jezdím ale na DR Big 800 v úpravě na dlouhý cesty - prolítal jsem na ní celou Evropu... na jaře ale půjde do světa ... není ta takový blbosti, jako je motorka čas
dragbug.comteam
- carrera
- Fridolín fóra flat4.org
- Příspěvky: 409
- Registrován: 16 srp 2004
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Pamatuju ty časy kdy se do ruska vozily starý sráče z reichu (fordy taunusy, Oply Ascony atd) Na oplátku se odtaď tahali BMW Sahary, válečný Harýci, Indiáni ...... . Těch nám prošlo garáží
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
http://WWW.IGNORACING.COM" onclick="window.open(this.href);return false; - http://WWW.AUDIKLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"
http://WWW.IGNORACING.COM" onclick="window.open(this.href);return false; - http://WWW.AUDIKLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
tak když už jsem to vyprovokoval:
zatím poslední bývalá:
FZR 600R, model 95 (takže veterán....), US verze,cca 98 koní, koncovka Arrow (moc dobrej zvuk ), polepy podle vlastního návrhu (ale v duchu tradičního yamaha stylu FZR/YZF) z bílé a červené reflexní folie (pakárna). Prima motorka na svezení i rozumný cestování.
Další kousky budou následovat.
zatím poslední bývalá:
FZR 600R, model 95 (takže veterán....), US verze,cca 98 koní, koncovka Arrow (moc dobrej zvuk ), polepy podle vlastního návrhu (ale v duchu tradičního yamaha stylu FZR/YZF) z bílé a červené reflexní folie (pakárna). Prima motorka na svezení i rozumný cestování.
Další kousky budou následovat.
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
já mám supermono JAWA typ 555 obsah 50.000 kubických milimetrů a výkon 2,2k....... Koupil jsem na něj na podzimní motortechně novej rám, kterej sem původně v mladické nerožváznosti rozmlátil zároveň se sebou o svodidlo - mám ho úplně kompletního a přes zimu ho složím do kupy. Původní lak, jednosedadlový a po prvním majiteli - ten už je ale mrtvej.
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
když jste u těch motorek - nemá někdo výstružník na silonová pouzdra na pionýra. Myslím, že jsem to asi před 15 lety chtěl dělat a od tý doby je zašitá v rohu garáže. Jawa 23 "motorka"
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- axoun
- Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
- Příspěvky: 2776
- Registrován: 19 srp 2004
- Kontaktovat uživatele:
Všechny bývalé zůstávají současnými... (skoro všechny)
První byla JAWA 250-353 z roku 1960 - kromě letní přepravy slouží dodnes také jako poskytovatelka OTP pro svého staršího bratříčka
Stadion S 22... Dar od přítele Fichtla von Moped . Je to závodník - všimněte si prosím startovního čísla na předním blatníku , krom toho je na něj dost spolehnutí (to sedýlko z kola je tam z nouze jelikož to původní pěnou polstrované jsem potratil na výše zmíněné motoristické soutěži) 8)
Stadion S 11 ... starší bratr závoďáka.
Jaweta - na soutěži zcela propadla (zadřela se ) po krátkém odpočinku sice dojela, leč veškeré důvěry pozbyla (už není v mém držení)
ČZ 250-455 - patrně se jedná o stroj o kterém hovořil kolega Doldy. Tenhle je však z roku 1961. Momentálně poněkud odstrojen. 8)
...a jako poslední Jawa 250 Pérák - Zbrojovka z revolučního roku 1948 (sdeční záležitost). Momentálně taktéž rozebrán podléhajíc amatérské rekonstrukci (spíš ho ale trápěj brouci ). Tak jen na ukázku již opravená banda s motorem a sedlem. Jedná se o motor vlevo, ten vrpavo je k výše zmíněné Číze)
První byla JAWA 250-353 z roku 1960 - kromě letní přepravy slouží dodnes také jako poskytovatelka OTP pro svého staršího bratříčka
Stadion S 22... Dar od přítele Fichtla von Moped . Je to závodník - všimněte si prosím startovního čísla na předním blatníku , krom toho je na něj dost spolehnutí (to sedýlko z kola je tam z nouze jelikož to původní pěnou polstrované jsem potratil na výše zmíněné motoristické soutěži) 8)
Stadion S 11 ... starší bratr závoďáka.
Jaweta - na soutěži zcela propadla (zadřela se ) po krátkém odpočinku sice dojela, leč veškeré důvěry pozbyla (už není v mém držení)
ČZ 250-455 - patrně se jedná o stroj o kterém hovořil kolega Doldy. Tenhle je však z roku 1961. Momentálně poněkud odstrojen. 8)
...a jako poslední Jawa 250 Pérák - Zbrojovka z revolučního roku 1948 (sdeční záležitost). Momentálně taktéž rozebrán podléhajíc amatérské rekonstrukci (spíš ho ale trápěj brouci ). Tak jen na ukázku již opravená banda s motorem a sedlem. Jedná se o motor vlevo, ten vrpavo je k výše zmíněné Číze)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Svoje bývalé motorky beru od poslední k první, takže než se dopracuju k hodnotným starším kouskům jako 5šroub nebo Ax, tak to chvíli bude trvat
ještě jedna rodinná poslední:
a teď předposlední:
FZR 600R 94´, dovezená na podzim 94 - nějakej němčour jí měl dva měsíce a pak s praštil tak, že nebylo nic zdravýho - obušená ze všech stran, odřené i plexisklo a horní rohy předních světel, rozstřelený přední kolo, ohnutý vidlice, trefený svody výfuků, sedačka spolujezdce rozpáraná a její plastový korpus odřený zevnitř . První rok odjela sezonu a dovolenou jenom v bílý barvě:
a další rok už vyjela v celý parádě - komplet výfuk včetně svodů Yoshimura, karbon přední baltník, koncovky řidítek a rozpěrka zrcátek z duralu, dozadu dvě kulatý světýlka a design....pastelkama jsem si namaloval návrhy, vybral jeden, nechal jsem si na čtverce 50x50 ze svítivě oranžový folie natisknout sítotiskem rastrovej přechod, podle potisku namíchat červenou barvu+ k ní ještě šedou metalízu s červenou perletí (míchač měl velkou radost, ale dokázal to). Nápisy byly z reflexní bílé. Všechny samolepky a barvy šly nakonec pod klarlak, a když to leželo u lakýrníka, tak tam přišel jeden známej a myslel si, že jsou to kapoty z americké verze, nikdo nechtěl věřiot, že je to domoróbo. Konec je smutnej. Prodal jsem jí a za tři dny byla totálně na kaši...pak si jí odkoupil zpátky bazarista, obnovili jsme lak, měl jí rok, pak jí prodal a za chvíli byla zase na maděru... ..ta motorka prostě měla smůlu
ještě jedna rodinná poslední:
a teď předposlední:
FZR 600R 94´, dovezená na podzim 94 - nějakej němčour jí měl dva měsíce a pak s praštil tak, že nebylo nic zdravýho - obušená ze všech stran, odřené i plexisklo a horní rohy předních světel, rozstřelený přední kolo, ohnutý vidlice, trefený svody výfuků, sedačka spolujezdce rozpáraná a její plastový korpus odřený zevnitř . První rok odjela sezonu a dovolenou jenom v bílý barvě:
a další rok už vyjela v celý parádě - komplet výfuk včetně svodů Yoshimura, karbon přední baltník, koncovky řidítek a rozpěrka zrcátek z duralu, dozadu dvě kulatý světýlka a design....pastelkama jsem si namaloval návrhy, vybral jeden, nechal jsem si na čtverce 50x50 ze svítivě oranžový folie natisknout sítotiskem rastrovej přechod, podle potisku namíchat červenou barvu+ k ní ještě šedou metalízu s červenou perletí (míchač měl velkou radost, ale dokázal to). Nápisy byly z reflexní bílé. Všechny samolepky a barvy šly nakonec pod klarlak, a když to leželo u lakýrníka, tak tam přišel jeden známej a myslel si, že jsou to kapoty z americké verze, nikdo nechtěl věřiot, že je to domoróbo. Konec je smutnej. Prodal jsem jí a za tři dny byla totálně na kaši...pak si jí odkoupil zpátky bazarista, obnovili jsme lak, měl jí rok, pak jí prodal a za chvíli byla zase na maděru... ..ta motorka prostě měla smůlu
-
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 717
- Registrován: 16 kvě 2004
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Ty vole...v době, kdy já jsem považoval fichtla za vrchol techniky, ty užs měl takovou mašinu!
dragbug.comteam